110luk sumo ve teyzesi kızı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Zamanında sevdiğim bir kız< vardı.bi gün duydum sikmeyen kalmamış.ben ayrıldım.ama kafaya koymuştum bende sikecektim.bir plan kurdum tlf açıp özür diledim .kabul etti ve beni eve çağırdı tabii ben tek gidermiyim?arkadaşım orhanı da alıp gittim.evde tekti.üstünde dar bir tayt vardı bacaklarını gördükçe isteğim dahada artıyordu.biraz sonra kuzeni geldi ama görmelisiniz 110 kilo tam bir sumocu.amına koduğum neyse bize çay falan getirdi.mutfağa tekrar çay getirmeye gittiğinde ben arkadaşıma göz edip mutfağa sessizce girdim arkadan öyle bi yapıştımki onu pres gibi sıkıyordum elimden kurtulması imkansızdı yere yatırıp taytı aşağı indirip amını yalamaya başladım istemediş bende kes sesini herkese şappur şuppur bize gelince yarabbi şükürmü dedi m ve amına sapladım ahhhhhhh.offfffff.diye bağırıyordu ama biraz sora bu acı yerini zevke bıraktı artık inliyordu.ben onu sikerken içerden garip sesler duydum içeri girdiğimde arkadaşımla 110kilo işi pişirmişlerdi.arkadaşım onu götten sikiyordu.bende allah muhabbetinizi artırsın deyip mutfağa gçtim onları bol bol siktikten sonra üstümüzü giyip gitmeye karar verdik.ama bizi bırakmaya niyetleri yoktu bir kez daha siktik.ben 110kilonun amını görünce kızın üsüne kustum böyle irenç bir şey olamazdı.ben kızın götüne zorlada olsa kodum ve içine boşaldım arkadaşımda ona boşaldı ve tekrar üstümüzü giyip evden ayrıldık.....___???===
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

dün siktim

Uydu kurma gittim ve evde bayan tekti / Bire Bir Hikaye slm herkeze ben ist oturan 26 yasında yakısıklı bi erkeyim dün gittim uydu kurmaya bi eve evinde yanlızdı bayan esiniz yokmu dedim o aramıstı beni dedim 2 gün önce yok iste kendisi dedi tamam de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seda ve galip abi

kız kardeşim ve galip abi Kategori -... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmene tecavüz

Benim adım Tuğçe 1.68 boyunda kumral, ela gözlü, beyaz tenli, 32 yaşında bir öğretmenim. Çalıştığım okul aslında tam bir felakaet, çünkü ergenlik çağındaki gençlerle uğraşıyoruz ve bizi çok zorluyorlardı. Derslerde, sınavlarda okulun içinde adeta ins... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hemşire

Ben bir mobilya mağazısında çalışmaktayım yine birgün bir müşteri geldi ve bazı eşyalar aldı hesap kitap işi bitince çay ikram ettik ve konuşmaya başladık hastenede olduğunu söyledi yalnız kaldığı için mobilyaları evine yerleştirmemizi istedi akşam m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

blue çağı

Ben 18 yaşında bir delikanlıyım blue cagında oldugum için kendimi tutamıyorum zaten onun için Bu sayfaya üye oldum ben konuya gireyim bizim caycının cok guzel fuzeleri ve cok harika mukemmel kalcası var ben hayatta dayanamam genelde bardak yıkarken a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce kızını sonra annesini

Önce Kızını Sonra Annesini Merhaba ben şu anda 28 yaşındayım. anlatacağım olay 6-7 yıl kadar önce oldu. Bizim apartmanda oturan Alper adında arkadaşım var. Onunla ortaokuldan beri arkadaşız. Babası Alper çok küçükken vefat etmişti. Alper ve ablası Es... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daha çocuktu

Slm benim daha önce birkaç hikeyem yayınlanmıştı hepinize teşekkür ederim benim bu akşam inanılmaz yaşadığım bir olayı sizlere sıcağı sıcağına anlatmak istedim bugün bir akrabamızın düğünü vardı bede hem davetli olduğumda hemde bir proğram yaparak dü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zevk girdabi

ben kamu kuruluşunda çalışan kova burcundan entellektüel yapıya sahip bir beyim.  12 yıllık evliyim ve 35 yaşındayım sürekli arayış içinde olan seks aşığı biriyim.çok muhafazakar bir ailede yetiştim ve gözü açılmasın diye erkenden evlendirildim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

klinikteki iğneci

Birgün çok hastaydım ve hastaneye gittiğimde boğazlarımı çok üşüttüğüm ve iğne yazmaları gerektiğini söylediler.İğneleri eczaneden aldım ve en yakın polikliniğe gittim.Özel poliklinikti ve ücreti yatırdıktan sonra üst kata çıkıp beklemem gerektiğini ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ateşli saatler

selam arkadaşlar benim adım kerem ben cımartesi günü evden çıktımve kız arkadaşımın evine doğru yol aldım eve giderken bi bayan bana sanki beniyiyecekmiş gibi bakıyordu ben tabi ona aldırış etmedim sonra ben yoluma devamettim arkadaşımın evine yaklaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.