Bakire Hikayeleri kategorisi, 18lik lolitam yelizle ormanda hikayesini oku.

18lik lolitam yelizle ormanda

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam arkadaşlar.adım murat.bu olay bundan 8 yıl önce oldo.ozamanlar 19 yaşındaydım.iki kızla birden çıkıyordum.birinin adı yeliz diğerinin adı bahardı.yeliz etine dolgun 95 65 95 fiziğinde ela gözlü çok ürkak bir kızdı.lise sona gidiyor ve okulunu bitirmrk üzereydi.aylardan mayıstı ve hava çok güzeldi bende ona pazar günü seninle pikniğe gidelim dedim.tamam dedi ve pazar günü pikniğe gittik.penim amacım piknik değil yelizle öpüşmek ona dokunmaktı.neyse piknikte yedik içtik sonra ben hadi etrafı gezelim dedim.etrafta kimse yoktu tabi ben zaten ona göre biryer seçmiştim.ormana doğru dakdık ve daya ilerledikten sonra iyice ormanın derinliklerinde kimsenin gelemeyeceği biryer buldum ve yelize seni öpmek istiyorum dedim.itiraz etmedi belliki oda tecrübe kazanmak istiyordu ve ben bunu öpmeye başladim.ellerimle o muhteşem göğüsterini sıkıyor eteğinin üstünten amına götöne elliyordum.bir ara göğüslerini yalamak için südyenini yukarı doğru sıyırdım olmaz dedi.neden dedim o daha ileri gidemem dedi nasıl gidemezsin falan derken tartışmaya başladık.ben buna bir tokat patlattım ve madem dahaileriye gidemezsin bende seni burda bırakır giderim dedim.bu ağlamaya başladı nolur bırakma beni burda çok kurkuyorum tamam ama az birşey dedi .ben artık vazgeçtim ya bana veri,rsin yada giderim dedim.olmaz falan derken başladık öpüşmeye ben bunu suydum.domalttım tam yarrağı sokacakken ne olur ben bakireyım yapma dedi .acıdım sokmadım.dedim azaman seni götten sikecem.ya olmaz çok acır falan dedi ben acımaz falan derken bunu ikna ettim.bunu güzülce domalttım sikimi tükürükledim onunda deliğini tükürükledim .yavaşça sokmaya çalıştım ana girmedi.birkaçkez zorladoktan sonda beşı girdi.yeliz bir çığlık attıkaçmaya çalıştı ama ben bırakırmıyım.belinden sıkıca tuttum kendime çektim yalvarıyordu .nolur çukar diye sonra yavaş yavaş alıştı ve oda zevke geldi.o gun akşama kadar üç kez daha siktim ve daha sonra ayrıkdık.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Erken gelen gerdek

Bu gercek bir hikayedir. Bu olay nisanlikken oldu simdi evliyiz.Sehirdisinda olmasindan dolayi birbirimizi fazla gormedigimizden fazla birsey konusup paylasamiyorduk sadecce telefonla uzun uzun konusuyorduk. Ben gittikce yada o geldikce gorusuyorduk.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem evli çift

slm site ben bora başımdan geçen olay tamamen gerçekhayal ürünü değil ben bir evde yalnızken tv seyerderken zap yapıyordum arkadaşlık ilanı geçen bir kanal ilgimi, çekti kimi evli çift aryordu kimi bayan arkadaş bende cepten smsle msj attım cep tlimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi banyoda bağırta bağırta

yengemle arramızda bi bağ vardı sanki ve bi gün yengeme indim vee yengem banyodaydı seslendim içerde beklememi söledi yeni girdiğini söledibnde tmm ddm ve anahtar deliiğine yaklaştım vebir baktım yengem kıllarını kesiyodu amını gördüm ve ölücektm san... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karŞı ewdekİ erkek

MRBA ;BN GÜLÇİN HEMEN HİKAYEME BAŞLAMAK İSTİYORUM BİRGÜN BALKONDA OTURUYORDUM HMN DİMİZDEKİ APARTMANDA TAM KARŞIDAKİ DAİREDE YAKIŞIKLI BİR SERSERİ OTURUYORDU ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 tane bakireyi birden siktim

selam su an 33 yasindayim antalyada oturuyordum o zaman esim memlekete gitmisti evde yalnizdim kapi caldi komsu kizydi arkadasida vardi internetlerinde sorun oldunu bu yuzden internete kulana bilirmiyiz dediler tabiki dedim yaz oldu icin uzerimde sad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzaya çıktık

evet sevgili hikaye severler bu siteye arada bir misafir olarak giriyodum geçenlerde seçim nedeniyle memlekete gidince nasıl milli olduğumu sadece sizinle paylaşmak istedim.ben 20 yaşında eli yüzü düzgün yakışıklı hitap yeteneği çok iyi olan karşısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem kaşınddı ben de kasıdım

Ben Devran 19 yasındayım lise 4 e gidiyorum. Size basımdan geceen cok güsel bir olayı anlatacam. inanın herkes bu olayı yasamak isteyecek. Eskiden benimde idolümde yaşlı kadınlar yok tu ama ta ki yaaşlı yengemi görrünce.Yaslı diyorum ama yası 32 yani... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk okul arkadaşım ile inanılmaz sikiş

Merhaba sex hikayeleri severleri. Ben Aylin. 19 yaşındayım. Mersin Pozcu ‘da yaşıyorum. İlk okul arkadaşımla dünkü beraberliğimi anlatıca. Ümit diye bir genç sınıfa yeni gelmişti. Çok havaliydı. Tabi ben de oyleydim. Sarisin hanım hanım biriydim o z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kı zlı ğ ı nı bozdum

merhaba sexmobilhikaye.net ü yeleri ziyaretç ileri hemen hikayeme ben 17 yaş ı nda yakı ş ı klı bi gencim bi gü n evimde bilgisayarı mı n baş ı nda otururken bi msj geldi ve numarayı tanı m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex seven kız

Ben 26 yaşında boluda yaşayan oldukça dikkat çeken 1.85 boyunda 77 kilo ağırlığında sportif bir gencim. Saçlarımı bazen kazıtırım bu yüzden bazı bayanların özellikle dikkatini çekiyorum. Hikayemin kahramanı asu evli ve 42 yaşında iki yetişkini olan sarı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.