Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, 5 erkek ve ben hikayesini oku.

5 erkek ve ben

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba arkadaşlar. Sizlere başımdan geçen müthiş bir olayı anlatacam. Bu arada ben 18 yaşında bir gayim. Benim gay olduğumu bütün    arkadaşlarım bilir. Beni de ÇİĞDEM diye çağırırlar. Yine birgün arkadaşlarla toplandık ve kafaları çekiyorduk. Herkezin kafası bimilyon olmuştu. Bende bu    arada azmaya başladım. Yatak odasına gittim kendime min etek ve iç çamaşırı aldım. tıpkı bir kadın gibi olmuştum. Arkadaşlar hala    kafayı çekiyorlardı ki beni görünce şaşırdılar. Çok güzel olduğumu söylediler ve hemen beni aralarına alıp öpüp koklamaya başladılar.Ben artık sabredemiyordum.    Hepsi soyundu ve birde göt deliğimde yarrağın sıcaklığını gissettim. Harika bir haz almaya başladım.Daha sonra ağzıma yarraklarını vermeye başladılar. Onlar benden çok azmıştı.Aniden ellerimi ve ayaklarımı bağladılar. Daha sonra bana `seni bu yarraklar doyurmaz dediler` ve hayatımda ilkkez ürperdim. İçtikleri    bira şişesini götüme sokmaya başladılar. Şişeyi götüme sokarken bi yandanda ağzıma ve üstüme boşalıyorlar. sonra ordan kaldırıp yatak odsasına götürdüler. ne yapacaklarını bekliyordum ki beni yatağın kenarlarındaki uzun çubuklara oturttular. Yerden de destek alamadığım için sonuna kadar götüme giriyordu. Sonra    ordan ladırdılar ve yatağa attılar hepsi birden üstüme çullandı.benle görüşmek isterseniz mail adresim var. hepinizin sikinden öpüyorumGönderen: çiğdem
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

16 yasinda sikildim

16 yasinda sikildim, bu anlatacagim tamamiyle gercek yasanmis olay ben daha genç sayilacak, yasdaydim ozamanlari 16 yasindaydim birgun arkadaslarimla oynarken cengiz abi dedigim kisi 45 yasinda birisiydi . yanima geldi furkan hadi gitde bana sigara ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaslı pasifim

Yine çok azdığım bir gün nete girmiş ve chatten adam düşürmeye karar vermiştim. Bir kaç dkika sonra oldukça kibr bir gençle yazışmaya başladım. Ben Beşiktaş’tan nete girmştim ve o da aynı semtte oturuyordu. 25 yaşında ve atletik yapılı bir genç  ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anne abla kardeş sikiş pornosu

| koylerde genellikle aileler hepsi bir arada ayni odada yatarlar cunki nedeni kis aylarda soguktan korunmak ve odun tasarrufu yapmak icin tabiki bu arada anne ve babamizin ne yaptiginida ya isitir yada gorurduk ama sessizce goz altindan bakar seyred... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeş sex hikayesi

nana writes Merhaba arkadaşlar bu sitede yeniyim gezerken tesadüf eseri buldum begendim ve başımdan geçen aktiflikten pasifliğe geçen ilk deneyimimi paylaşmak istedim.şu an 32 yaşındayım 25 yaşında antalyada barmenlik yaptığım sene... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en sonunda bende yaptım

Hayatim boyunca hep bir erkek veya götten sikmek isterdim ama nasil olacağini kesinlikle cesaret edemezdim. Sonunda sürekli işyerimde internette chat yaparken manisali p isimlibiriyle görüşmeye başladim biraz sohbetten sonra çanakkaleliymiş ziyarete ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hemde çok güzelmiş

Selam herkese istanbuldan murat ben180boy 90 kg sarışın yeşil gözlü biriyim.Bundan bir sene evvel başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Günlerden salı idi.Eşim annesini ziyaret için başka bir ile gitmiş 10 gün yok idi. Evde msn de takılıyordum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çavuşun özrü

Merhaba ben çetin. . . Bu sefer size beni siken çavuşla ilker`in arasında ki ilişkileri anlacağım. İlker son olarak    çavuş tarafından vahşice sikilmiş ve bir hafta büyük abdestine zor çıkmıştı. Bu arada çavuş beni tekrar sikmeye devam etm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofiste neler oldu neler

Ofiste Neler Oldu Neler mrb değerli dostlarım bu olayı sizinle paylaşmak istedim harbiden aklımdan çıkmıyo geçen yıl yazın temmuz ayıydı sanırım ben bi şirketin muhasebe işlerini yapıyorum 25 yaşındayım şirkette iş titizliğimle kendime olan bakımımla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çk ıstedim

Öncelikle merhabalar. Benim adım okan ve sexse çk düşkün biriyim. Hery neyse hikayeye geçiyim ve bu gercek. Bi gun okulda beden dersimiz vardı üstümüzü giyioduk bi genç vardı. Sınıfta üstümüzü değiştirirken boxserından sarkan şeyini beni çk etkilemi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalfam ve ben

selamlar ben şu anda 42 yaşındayım ve evli 2 genç babasıyım. sizlerebaşımdan 18 yaşında başımdan geçen bir olayı anlatacağım. o zamanlardan berikadın gibi giyinip makyaj yapmak benim en çok hoşuma giden bir histi bu arzumuhiç bir zaman yenemedim. ev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.