Porno hikayeleri kategorisi, abim bana kaydı hikayesini oku.

abim bana kaydı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Adım Buse , 1.70 boyunda, sarışın, yeşil gözlü, gözlüklü çevremdeki insanların güzel bulduğu bir kızım. Şimdiki hayatımdan çok memnunum gerçekten ve bunu başkalarıyla da paylaşmak istedim. Yaklaşık on yıl evvel doğal olarak annem ve babamla yaşıyordum. Birde abim vardı tabi. Benden 6 yaş büyük olan abimde bana benziyor biraz. Oda sarışın hafif kıvırcık saçlı, gözlüklü 1,80 boylarında yakışıklı bir gençtur.Abim, ben orta ikideyken üniversiteyi kazanmış ve İstanbula okumaya gitmişti. İlk haftalarda sıklıkla eve gelir, bizi çok özlediğinden bahsederdi. Yeni çevre ve arkadaş ortamına alışmaya çalıştığını söylerdi hep. Abimle gençluktan beri biraz kavgacı büyümüştük. Çoğu şeyi paylaşamaz, hep kavga ederdik. O üniversiteye gittiği için açıkçası sevinmiştim. Böylece evde tek başıma kalacaktım ve odamı onunla paylaşmak zorunda değildim. Arada bir gelsede, artık benim odamda değil, salonda yatıyordu genelde zaten. Fakat bilgisayarı kullanmada hala geldiğinde kavga ediyorduk. Genelde kaybeden ben olduğum için üzülür ve küserdim. Aylar bu şekilde geçmiş dönem ortasına gelmiştik. Bendeki sonradan öğreneceğim hormonal değişiklik çoktan başlamıştı tabiî ki. Göğüslerim olgunlaşmıştı ve iki aydır sütyen giymeye başlamıştım. Rahatsız oluyordum ama annem mecburen giymem gerektiğini söylemişti. Bunun yanında erkeklere karşı ilgim artmıştı sanki. Tabi aynı şekilde erkeklerinde bana karşı ilgisi artmıştı. Fakat birtürlü erkek arkadaş bulamadım, bende çekindiğim için bir şey yapamıyordum ama onlara karşıda çok ilgi duymaktaydım. Annemle bu konular hakkında konuştuk ve bana birçok şey anlatmıştı. Artık genç kız olduğumu, düzgün davranmam gerektiğini falan anlamıştı. İlerde daha çok konuşacağımızıda eklemişti. Tabi ben ozamanlar daha yeni cinselliğimi keşfetmeye başlamıştım. Bazen okulda hoşlandığım erkeklerle konuşunca altımın ıslandığı oluyordu.Aile yapısı olan bir aile olduğumuz için bunları ailemle konuşmam mümkün değildi neyazıkki. Neyse, bu dönemlerde abimde gelip gidiyordu aradabiir eve. Artık daha uzun üniversitede duruyor, bazen bir aydan fazla gelmediği oluyordu. Aralar çok uzun olunca eski yakınlığımızda kalmamıştı abimle. Onunla film izlerken yada bişey söylerken çekiniyordum artık. Abimde de aynı şey olmuş olacaktıki, oda çekingendi artık bana karşı. Büyüdüğümü fark etmişti bu gidip gelmelerinde. Yine bir hafta sonu eve gelmişti ve bilgisayarda işi olduğunu söylemişti. Annemler evde yoktu, bende dışarı arkadaşımla buluşmaya gidecektim. Abime dışarı çıkacağımı söyledim, odadan tamam deyince bende çıktım. Çarşıya gidip arkadaşımın yanına gittim ama hastaymış, bende mecburen eve geri döndüm. Kapıyı açıp eve girdim. Odanın kapısı hala kapalıydı ve odadan garip sesler geliyordu. Bişeymi oluyor diye hızla odaya girdim. Girmemle abimin yüzündeki şok ifadesini unutamam. Bilgisayarda ozaman duyduğum ama hiç izlemediğim şey olan porno film oynuyordu. Abim pantolonunu çıkarmış üstünde sadece tişörtle kalmış bir şekilde mastürbasyon yapıyordu. Şokun etkisiylede dona kalmıştı. Porno film ekranda devam ediyor, abim bir eliyle aletini tutarak bana bakmış öylece kalakalmıştı. Ağzımı açıp yere baktıktan sonra kapıyı kapattım. Salona gittim ve oturudum ne diyeceğimi nasıl davranacağımı bilemiyordum. Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim. Hem korkmuştum, hemde hoşlanmıştım sanki. Çünkü kilodum sırıl sıklam olmuştu ve nefesim hızlanmıştı.Utandığım zaman beyaz tenli olduğum için kızarmıştı hemen yanaklarım. On dakika sonra abim pantolonunu giyip yanıma geldi. Senle konuşmamız lazım dedi. Tamam dedim. Bana bunu kimseye anlatmamamı, anlatırsam çok kötü döveceğini söyledi. Bende kimseye anlatmam tamam dedim. Napıyordun orda diye sordum. Abimde işte bilirsin falan dedi. Bende bilmiyorum dedim üsteleyerek, neyapıyordun? Abim gerçekten bilmediğimi anlamıştı. Sen daha küçüksün, bende yavaş yavaş öğrenmiştim arkadaşlardan falan dedi. Ben nasıl konuşayım dedim arkadaşalrımla bunu. Oda haklısın ben erkeğim sen konuşamazsın dedi. Anlatırım ama hepsi aramızda kalıcak bak deyince bende tamam dedim. Sonra bana insanların cinselliğinden bahsetti biraz. Mastürbasyon yapıldığını ama bunun konuşmaktanda kimsenin hoşlanmadığından falan bahsetti. Birkaç şey daha soracaktımki annemle babam eve geldi. Annem bize sarıldıktan sonra neyaptığımız sordu ben televizyon seyretiğimi, arkadaşımın hasta olduğunu falan anlatıtm. Abimede arada şöyle bir bakmayı ihmal etmiyordum. Akşam olunca bir türlü uyuyamamıştım. Kilodum çok fazla ıslanmıştı, bu olay daha çok hoşuma gitmişti sanki. Elimle kilodumun orasını ovuşturmaya başladım. Ovuşturdukça bişreyler kıpır kıpır etmişti içimde. Öyle ovuşturup hayatımın ilk mastürbasyonunu yapmaya çalışırken sürekli abim aklıma geliyordu. Gördüğüm tek alet abimin aletiydi ve çok güzel birşeye benziyordu. Abimi düşünerek kilodumu ovuştururken uyuyakalmıştım. Sonra abim okuluna gitmişti. Bense hergece abimi düşünür olmuştum. Sürekli onu düşünüp geceleri kendimi tatmin etmeye başlamıştım. Abim iki hafta sonra vize sınavları için geri gelmişti ve yaklaşık on gün evde kalıcaktı. Buna ençok ben sevinmiştim tabiî ki. Sürekli abimin etrafında dolanıyor, ona çay cips ne isterse getiriyordum. Abimde bu durumdan memnundu ve aramız çok iyi olmuştu. Tuvalete falan girdiğinde çıkarken falan bakıyordum hep belki bişey görünür diye. Abim pijamasını giydikten sonra önündeki kabartıyada hep gözüm takılıyordu. Ama bu böyle olmıcaktı.Çünkü birey görünmüyordu pek normal haldeyken. Bende abime bir şeyler göstermeyi düşündüm. Gece olunca odama çekilip yatmıştım, abimde salonda tv seyrediyordu. Altıma annemin yeni aldığı ince uzun pempe pişamamı giymiştim, üstümdede bir tişört vardı. Yatmadan evvel banyo yapmıştım. Odamda ayak ve el tırnaklarıma parlatıcı sürdüm. Yine dudaklarıma parlatıcı yanaklarada birazda allık sürdüm. Güzel sarı saçlarımıda arkadan lastikle yukardan bağladım. Tam lolita gibi olmuştum gerçekten. Aynada şöyle bir baktım kendime ve odamdan çıktım. Salona girdiğimde abim sanırım yine aletiyle meşgul olacakki hızlıca bir toparlandı. Hayırdı ne oldu desede ben uyku tutmadığını tv seyredebilirmiyiz beraber diye sordum. Eskiden olsa kovardı ama artık aramız iyidi gel tabi seyredelim dedi. Bende hiç fırsat vermeden abimin yattığı bacak arasına uzanıverdim. Tv de ne var deyip. Abimde bişey demedi ama biraz rahatsız olmuştur heraldeki şöyle geç daha rahat edersin dedi, bende yok böyle iyi açta filmi izleyelim dedim. Sırtım bacak arasındaydı ve sert aletide sırtıma değiyordu. Tv de film başlamıştı ama tabi benim aklım filmde değildi. Okul nasıl diye sorular falan sormaya başladım. Dönüp gülüyor, arada dudaklarımı falan ısırıyordum işte filmlerde gördüğüm kadar. Abim benim bu tavırlarıma şaşırmış gibiydi, ama aletide taş gibi hala vücuduma değiyordu. Bazen sırtımı yaslıyor, bazende soru sormak maksadıyla döndüğümde göğüslerim değiyordu. Kilodum heyecandan sırılsıklam olmuştu iyice. Fakat abimde iyice tahrik olmuştu sanırm. Kallarımı ovuşturmaya başlamıştı, bende yine hafifçe dönüm yeni olgunlaşmaya başlayan güğüslerimi kollarına sürtüyordum. Tam o sırada babam kapıdan içeri girdi. Geç oldu neden ayaktasınız bu saate kadar deyip beni kaldırıp yatağıma yatırdı. Abimede kızdı erken yat artık dedi tvyi kapatıp yattı. Bende mecbur yatmak zorunda kalmıştım ama biryandanda az kalsın babama yakalanıyorduk iyi oldu dedim. Ertesi gün erken kalkıp üstüme askılı bir elbise altımada dar kısa bir şort giydim. Hava sıcak olduğu için sorun değildi zaten çorap falanda giymemiştim. Sol ayağıma abimin aldığı hal halı taktım. Yine hafif parlatıcı sürüp hazırlandım.Kahvaltıda babam beni görünce heralde erkek arkadaşınla buluşacaksın demişti zaten. Bende yooo evdeyim dedim. Abim buradayken hiçbiryere gitmezdim zaten. Abimse artık bana iyice alıcı gözle bakmaya başlamıştı. Odama gidip bilgisayarı açtı. Annemlerin bir yere gitmesini çok istedim ama gitmemişlerdi. Bende odaya gitmiş, abimin etrafında dolanıp duruyordum. Böylece gün geçmiş, abime bütün yapabileceklerimi yapmıştım gerçekten. Akşam yemeğinden sonra yine odaya gittik. Abime lafı dolandırıp onu yakaladığım güne getirdim. Bir an korkup anlatmadın ya kimseye dedi. Ben bunun sır olduğunu ölene kadar kimseye söylemeyeceğimi söyledim. Rahatlamış gözüktü. Sonra bana cinselliği anlatmasını söyledim. Oda anlattı sesini kısıp. Böyle devam ederken akşam saat artık ona yaklaşmıştı. Ben abimin yanında dikilirken kucağına atlayıp bana oyun göstersene dedim. Tabi oturmamla arkamdaki sertliği hissetmemde bir olmuştu. Sonra bana doğru baktı ve öpüştük. Çok uzun değil ama çok güzeldi. İkincisi ise çok daha şiddetliydi. Abim iki gündür biriktirdiği açlığı beni öperek çıkarıyordu. Fakat toparlanıp hemen kendine gelmişti. Olmaz sen benim kardeşimsin diyordu. Bende onu ilk gördüğümden geceleri onu istediğime bununda bir sır olacağına kadar konuşup onu ikna etmeye çalıştım. Kimseye söylemesen olur dedi. Bu sırada annem odaya gelip yatacaklarını söyledi. Abimde bizde yatıyoruz ama bu akşam burada yatıcam dedi, eski odamı özledim. Annem ayyy canım özlemiş deyip yatağını odaya getirmişti. Babamda aferin erken yatın, erken kalkın deyip yatak odasına gitti. Abim pijamasını giymişti fakat aleti dimdik olmuş pijamasından dışarı doğru bakıyordu.Bana dönüp kısık sesle bakiresin değimli dedi. Bende evet, ama önemli değil dedim. Oda olmaz, mümkün değil ama bir yol daha var dedi. Ben anlayamadım, ne o dedim görürsün dedi ve banyoya gitti. Annemle babam yatak odalarına girmiş kapılarınıda kapatmışlardı. Ben pembe pijamamı ve tişörtümü giymiş odada bekliyordum. Külodum okadar ıslanmıştıki sanki ıslak bir yere oturmuş gibiydim. Sonra abim odaya geldi, kapıyı kapatıp kilitledi. Üzerime atlayıp dudaklarımdan öpmeye başladı. Tişörtümü yukarı sıyırıp mandalina kıvamındaki göğüs uçlarımı okşamaya ve emmeye başladı. Bense artık ayrı diyarlarda gezinmekteydim ve tamamen kendimi abime bırakmıştım. Bir çırpıda kendi tişörtünü ve pantolonunu çıkarmıştı. Boxerınıda çıkarttığında da o aylardır hayalini kurduğum yarrağı gözümün önüne gelmişti. Etrafında beyaz lekeler vardı sanırm banyoda buraya gelemeden beni düşünüp mastürbasyon yapmıştı. Dudaklarımdan tekrar öpüp beni sırt üstü yatırdı. Ayaklarımdan tutup öpmeye başladı. Ayak parmaklarımı yalıyordu. Diğer eliyle amıma dokunmaya başladı. bir eliylede göğüslerimi okşuyor, diğeriyle amıma dokunuyor ağzıylada ayak parmaklarımı emiyordu. Sonradan öğrenecektimki abim bir ayak fetişistiydi. Sonra direk benim arka üstü çevirip kalçalarımdan tutup yukarı kaldırdı. Öne doğru dizlerimin üstünde duruyordum. İki eliyle hızla pembe pijamamı dizime kadar sıyırdı, peşindende pembe kilodumu sıyırdı. Kilodun sırılsıklam olmuş dedi. Bir şey diyemedim heyecandan. Beni yana çevirip pijamamı ve kilodumu üsütmden çıkardı. Üstümde aşağıdan omuzlarıma sıyrılmış pembe tişörtüm kalmıştı sadece. Daha sonra beni yine arka tarafa geçecek şekilde kaldırdı. Kafamdan öne doğru bastırmıştı doğal olarak öne doğru eğilince kalçalarım yukarı kalkmış vajinam tamamen ortaya çıkmıştı. Vajinam artık çeşme gibiydi. Ağzıyla dil darbeleri atıyor parmaklarıyla sürekli üst taraflarda gezip beni deli ediyordu. En sonunda hadi abi yap artık dayanamıcam dedim. Abimde merak etme ben işimi bilirim dedi. Belliki üniversitede sadece derslere girmiyordu iyide bir sikiciydi. Sonra yerden bir krem tüpü aldı, sanırm onuda banyodan almıştı. Ben hala ne olduğunu anlayamamıştım. Sonra kremi alıp artık zonklayıp kocaman olmuş yarağına tükürükleyerek sürüyordu. Neden sürüyorsun dediğimde kolay olması için demişti. Yoksa acırmış çok fazla. Sonra bir miktar daha kremi alıp göt deliğime sürmeye başlayınca ozaman anlamıştım ikinci yolu. Abi napıyorsun dedim. Oda senin bakireliğini ben almam kardeşimsin bu sebeple seni götten sikicem ilerde belki öndende yaparız dedi. Biraz daha krem alıp işaret parmağına sürdükten sonra parmağını yavaşça arkama sokmaya başladı. Ben kendimi parmak girdikçe sıkıyordum. Abim böyle yaparsan olmaz dedi. Arkanı sıkma yavaşça korkma dedi. Sana bunu öğreticem bu gece dedi. Bende yavaşça parmağa alıştım, biraz daha kremleyip iyice kayganlaştırdıktan sonra hazırmısın dedi. Bende hazırım abiartık yeter yap dedim. Yarrağını son kez tükürükleyip götümün ağzına dayadı. Sakın kasma kendini dedi. Bende tamam dereken yarağını götüme kökleyiverdi.Canım okadar yanmıştıki bir çığlık koyuverdim. Abim bağırma deyip eliyle ağzımı kapattı bende kafa salladım ama canım çok yanmıştı. Sonra kalçalarımdan tutup gidip gelmeye başladı. Sanki kabız olmuş gibi arkam cayır cayır yanıyordu. Abim git geline devam ediyordu, benimse artık acıdan gözümden yaş gelmeye başlamıştı. Kısa bir süre sonra abim titreyerek Buseeee deyip üstüme yıkıldı. Yanıma devrilip kalmıştı. Bende yanına yattım gözlerim dolmuştu ve arkam çok acıyordu. Abim bana dönüp korkma ilk seferde böyle olur, zamanla alışırsın çok hoşua gider deyince dönüp gülümsedim oda beni öptü tekrar. Bu sırada bizden gelen gürültüleri duyan babamın ayak sesleirni duyduk. Abim giyin hemen deyince hemen kilodumu ve pijamamı giydim. Abimde yataktan kalkıp kapının kilidini açtı. Tam orsada babam ne oluyor Busenin sesi geliyordu dedi. Abimde Buse hasta olmuş baba ateşi var biraz yatıyor ben bakarım ona siz yatın dedi. Babam yanıma gelip ne oldu kızım dedi, gözlerin dolmuş ağlamışsın kıpkrımızı olmuşsun dedi. Bende bişeyim yok iyiyim abim bakar bana sabaha düzelirim heralde dedim fakat götüm çok fena acıyordu. Babam tamam iyi geceler gerekirse yarın doktora gideriz deyip gidip yattı. Babam gittikten sonra abim yine kapıyı kapatıp kiltledi. Nasılsın diye sordu bende çok kötüyüm, arkam acıyor dedim. Abim olur hadi yat dedi beraber uyuduk. Ertesi gün ben çok yorgun uyanmıştım ve arkamdaki acıda biraz geçmişti. Abiminse keyfi yerindeydi gerçekten. Kayhavlatıda anneme artık sürekli geleceğini, hafta sonlarını bizlerle geçirmek istediğini söylemişti. Sonra abimle neler yaşadık neler… Devamınıda yakında yazarım şimdilik bukadar…
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamı eski sevgilimle aldatıyorum..

Merhaba  değerli sexmobilhikaye.net  okurları 15 yıllık evli üç genç annesiyim eşimle kaçarak evlendik.ilk bir sene herşey iyi gibiydi ama sonra kavgasız bir günümüz olmadı üstelik şiddette vardı. beni sürekli dövüyor küfürler yagdırıyordu halende bu şeki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

vajinismus tedavisi

Vajinismus prоblemi yaşayan çіftler tаm birleşmeyi deneyecekleri an kаdındа denetіm dışı kasılmalar, bacağı kаpаtmа davranışı, kalçaѕını kaçırma şеklindе іstenmeyen vе gіrіşe göz yummayan davranışlar görülür. Kаdın çok acı çekeceğіnі, peniѕin büуük v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

duşta babamla seviştik hala şaşkınım

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Ben 26 yaşında evli bayanım bundan 12 yıl önce yaşadığım bir olayla başlayacağım.O zamanlar 14 yaşında yeni gelişmeye başlamıştım.Üç kardeşdik ve en küçüğümüz 1 yaşında bile olmayan erkek kardeşimdi.Babam görücü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun yengemle sikişiyorum

Selam  değsexmobilhikaye.net sikiş hikayeleri okurları   bu siteye girdiğim andan itibaren cinsel hayatım ileri derecede değişti. Neyse ben tam anlamıyla yaşanmış bir anımı yazmak istedim. Dayımın karısı 36 yaşında gögüsleri dipdiri, kumral tenli tam a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem 43 yaşında (sex hikayesi)

sexmobilhikaye.net selamlar antalyada yaşıyorum teyzemde kalıyorum bir süredir. Teyzem 43 yaşında ama 43 yaşında ve 4 kızı olmasına rağmen hala güzel ve seksidir.hele yaz aylarında onunla denize gitmek inanılmaz bir şey. Neyse deniz hikayelerini sonra yaza... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımla sikiş keyfi

Merhaba değerli   porno hikayesi  takipçileri, sizlere eşim ile aramdaki evlikten bahsederek başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum, önce eşim ile aramdaki ilişkiyi bahsedeceğim çünkü yaşadıklarımın aramızdaki durumla bir alakası yok, yani eşiml... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götüme şapur şupur soktu

2 Sene önce düzenlenen 19 mayıs gösterileri icinde bende yerimi almıştım. Bizim okul katılma kararı aldı lise olarak. Bende girdim dolayısıyla. Provalar inönü stadyumunda başlamıstı. Daha ilk gün yakışıklı biriyle tanıstım. İsmi berkti. Muhabbetimiz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

örnek sayfa

Bu örnek bir sayfadır. Bir blog yazısından farklıdır çünkü belirli bir yerde sabit olarak kalır ve temanızın dolaşım menüsünde başlığı görüntülenir(çoğu tema destekler). Bir çok insan potansiyel ziyaretçilerini karşılamak adına bir Hakkında sayfası k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenle-1

Merhaba,sexmobilhikaye.net Universite’de okurken başımdan geçen olayı anlatacağım.ben 3.sınıftayken kuzenimde yeni uniyi kazanmıştı.Yani aynı şehirdeydik.Dolayısıyla devamlı bir araya geliyorduk.Bir gün akşamüzeri telefonum çaldı arayan kuzenim selda idi.B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

genç sekreterimi

Sekreterim tam 1.82.boyunda tanıdık biri tarafındangönderildi çalışmaya başladı bende boy kompleksi olmasada canım sıkılmadı değil ben 1.70.80 kğ 40 yaşında biriyim ona yani nazlıya takılmaya başladım yanıma sexmobilhikaye.nettreden fazla yaklaşma dedim tabii şaka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.