abim beni şantajla sikti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Mrb sexmobilhikaye.net seks okurları, ben esra. Önce kendimi tanıtayım; 1. 73 Boyunda, sarışın, yeşil gözlü, 105 – 64 – 97 ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. 22 Yaşındayım. Bu olay 15 yaşındayken başıma geldi…Lisede okuyordum o zamanlar 97 59 87 ölçülerindeydim. Mini etekle okula giderdim. Herkez beni izlerdi, buda hoşuma giderdi. Birgün sevgilimle okuldan kaçtık ama kolay olmadı tabi.Bekçiye biraz elletince izin verdi. Beraber koruluğa gittik. Orda biraz öpüşüp elleştik ama bakire olduğum için cinsel ilişkide bulunmadık. O da zaten zorlamadı. Annem ve babam, dedem hastalandığı için köye gitmiştiler.Evde ben ve abim kalıyorduk. Abim 20 yaşındaydı ve 1 ay içinde askare gidicekti. Eve geldim abim televizyon izliyordu. Merhaba abi dedim. Ben banyo yapıcam dedim. Banyoya gittim ve soyundum. Abim beni izliyormuş. Duşun altına gidip banyomu yaptıktan sonra bornozumu giyip banyodan çıktım. Abim bana bakıyordu tabi bornoz üstümü tamamen kapatmıyordu. Yürüdükçede baldırıma kadar bacaklarım görünüyordü.Abim beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. Şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum ama nerdeyse amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp hemen eve geldim bedim. Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum.Çıplaktım…Abim o gençla yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. Şimdi git üstünü değiştir annemle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi ama üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı.Abi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım ama ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. Şimdi sadece altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Annemle babama o gençla yattığını söylerim dedi çaresiz sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 20cm idi ve oldukça kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Siki büyüdü ve 25cm kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı.Ben artık bitti diye düşünürken bana seni birde götten sikeyim küçük orospu dedi. Bu sefer itiraz edemedim. Kremi alıp benim götüme ve kendi sikine sürdü. Ittirmeye başladı ama girmiyordu. Önce parmaklarını soktu artık zevk almaya başlamıştım. Siki ile yüklendi ve kafası girdi. Ben çığlık attım. Sonra yavaş yavaş hepsini soktu ve pompalamaya başladı. Ben altında zevten inliyor ve çığlık atıyordum. Gide gele içime boşaldı, artık ayağa kalkaçak halım yoktu. Bana dönüp artık sen benim karımsın ne zaman istersem seni sikicem dedi. aslında ben de zevk almıştım. Tamam kocacığım dedim ve ayağa kalkıp üstümü giyeyim dedim. Artık abimla herzaman sikişiyoruz. Yani hala sikişiyoruz. Koca ve kalın yarraklı beylerin mesajını bekliyorum…
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ateşli duygunun seks tedavisi

img63.yukle.tc/images/24kaqwc7.jpg” imageanchor=”1″ style=”clear: left; float: left; margin-bottom: 1em; margin-right: 1em;”>Selamlar sexmobilhikaye.net seks dünyası.Geçtiğimiz yaz tatilinde Bodrum’daki yazlığa gitmeye karar verdik. Bizde yazlık bol. Ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Eniştem İstemedi Ben Zorla Verdim

 Selam arkadaşlar ben Ayça. Özel bir şirkette sekreter olarak çalışan 26 yaşında bir kadınım. Ailemle birlikte İstanbulda yaşıyorum. Benim evli bir ablam var ve onun kocası her zaman ilgimi çekmiştir. Ablamların evi iş yerine daha yakın olduğu için b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kadın ona kaymam için her akşam evine çağırıyodu

Evimize misafirliğe gelen kadın gece geç saatlere kadar oturuyor sexmobilhikaye.net ondan sonra peşine beni de takıp evine gidiyorduk bunu sürekli tekrarlamaya başlayınca anladım ki kadın da bi iş var zaten kadının hakkında düzgün konuşan yoktu evdeki adam bil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim eceyle yaşadığımız seks hikayesi

Merhaba sexmobilhikaye.net seks hikaye okurları hikayeme hoşgeldiniz,ben batu.geçen yaz başıma geldi bu olay.o zaman 19 yaşında idim.ece de benden 1 yaş ufak ama sarışın mavi gözlü bir afetti.hep onu sikmek istiyordum , bize her geldiginde çaktırmadan her ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın kız kardeşi ile doyumsuz bir gece

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, işe başlamadan önce eşimin uyuyup uyumadığından emin olmak için odaya baktım ve eşim uyuyordu ve hemen işe başlamalıydım dayancak gücüm kalmamıştı artık.Dilayın yanına döndüm hemen ve o muhteşem bacaklarını okşayar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Aramıza giren kara kedi tadında bırakıp gitti

Oturduğum mahallede markete çalışan kasiyer kadınla yaşadığımız çapkınlık turlarını anlatacağım o zamanlar evliyim kadınımla markete gidiyorum bazen gördüğü halde asılmaktan geri kalmıyor anladım bu kadın iş bende üzerine gitmeye başladım tahmin etti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli hatunu bir türlü sekse doyuramıyorum

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları. Ben 25 yaşında yakışıklı ve karizmatik bir erkeğim. Anlatacağım hikaye tamamıyla yaşanmış olaydır. Bundan 6 ay önceydi tabi ben babamla beraber bir mobilya dükkanı çalıştırıyoruz bir gün dükkanda oturuyordum müşter... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni kocam kayınbabam süperdi

Merhaba değerli  sexmobilhikaye.net okurları eşimle görücü usulü evlendik yurt dışında yaşıyordu evlenince bende yurtdisina gittimdaha 18 yasindaydim esimde 20 oralarda nasil yasayabilirim diye dusunuyordum vede korkuyordum açıkça fakat her şey cok guzel g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anneme sakso çektirip ağzına boşaldım

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,   ben Mehmet 20 yasındayım. Bir hafta önce başımdan gecen hikayeyi size anlatacağım. Annem 42 yaşında sarışın, balıketli, 1,65 boylarında bir kadındır. Çalışmıyor ve evde oturuyor. Uzun zamandır yalnızdı. Babam öld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

maceralı ve seks dolu tatilim

Herkese merhabalar sexmobilhikaye.net’un hikaye okurları. hikayeme direk baslamak istiyorum. Ben antalyada yaşıyorum. 1.85 boyunda 80 kiloyum kumralım. Antalyada tanıdığım bir kız vardı ve çok hoşuma gidiyordu. Ona açılmam lazımdı ve zaman geldi ona ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.