Porno hikayeleri kategorisi, abimi seks kölem yaptım hikayesini oku.

abimi seks kölem yaptım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, ben 20 yaşında, üniversite öğrencisi, yakışıklı biriyim. Abim de 21 yaşında üniversite öğrencisi ve aynı zamanda fotomodellik yapan çoook yakışıklı biri ve tek başına yaşıyordu. Abimle aramızda sadece 1 yaş fark olmasından dolayı arkadaş gibi olduk hep. Yaptığı iş , muhteşem yüzü ve fiziği sayesinde bir .sürü kız geçiyordu hayatından. Bense artık kızlardan sıkılmış gay kanallarında dolaşır olmuştum. Amacım sadece oral sex yapmak ve yaptırmaktı. Neyse bir gün chatte biriyle sözleştik. O sırada benim telefon hattımda kapalıydı, abimin kartı da tesadüfen bendeydi abimin numarasını verdim sözleştiğim kişiye. Özellikle öğlen bire kadar haberleşmemiz gerektiğini söylememe rağmen aramamıştı ben de mecburen abime kartını geri verdim aramaması için dua ederek. Akşam abim aradı “Emrecim bana gelsene ya bugece bende kal dertliyim biraz laflarız” dedi. Ben de ok diyip eve gittim. Abim girer girmez cep telefonundaki mesajı okuttu: “Emrecim çok özür bugün arayamadım, sakso partisini yarına bırakalım.- Tolga” .Kıpkırmızı kesildim o anda, hiç bir şey diyemedim. Abim “suskunluğunherşeyi açıklıyor, bu durumu kimse öğrenmeden halledebiliriz. Madem o kadar çok yarak yalamayı seviyosun benimkini yala.” Ben de ben yalamaktançok yalatmak için gidiyodum diyince “Ee herşeyin bir bedeli var, sen bilirsin” dedi. “Tamam” dedim. O anda abim dudaklarıma yapıştı,deli gibi öpüşüyorduk. Sonra birbirimizi soyduk. Deli gibi sevişiyor, vücudumuzun heryerini okşayıp öpüyorduk. Sonra kafamı sikine doğru bastırdı. Tertemizdi mis gibi kokuyordu ve mükemmel bir yaraktı, tam ağzıma layık. Önce başını ağzıma alıp deli gibi emdim, gözlerinin içine baka baka boydan boya dondurma gibi yaladım. Sonra hepsini ağzıma alıp emmeye .başladım. İnliyordu, siki çoook lezzetliydi.Artık hızlı hızlı ağzıma sokup çıkarmayabaşlamıştım, bir süre sonra “geliyorum” dedi, ben hızla yalamaya devam ettim. Ağzına boşaldı dolu dolu, hepsini yuttum. Çok güzeldi. Abim “Olum Emre süperdi ya ben am sikerken bile böyle bi zevk almadım” dedi. “Eee” dedim “mükemmel yarağa mükemmel muamele yakışır.” ve hemen bi kere daha ağzıma aldım. Yine boşaldıktan sonra bi kere daha, bi kere daha… 4-5 kere ağzıma boşalttımve doyamıyodum ama artık abimde sikini kaldıracak mecal kalmamıştı. Sonra bi bana bi yarağıma baktı. “Olum senin alet de mükemmel lan” dedi. “Dur bir tadına bakalım, hem hakettin bunu sen”. Sevinçten havaya uçtum abim ağzına aldı ve benden bile güzelyalıyordu. Resmen uçmuştum. kızların sıraya girdiği bir adamın ağzına vermiştim, bu düşünce daha da tahrik etti. Ben de abimin defalarca ağzına boşaldım. Sonraları abim her istediğimde bana sakso çekmeye başladı. Okuldan geldiğimde, derslerden bunaldığım anda, yorgun olduğum zamanlarda hep ağzınaveriyordum. Ben de ailemin yanından ayrılıp abimin yanına geçtim. Bol bol sakso çektiriyorum, arada canım çekince ben de çekiyorum tabi. Siz de abinizi arzuluyorsanız mutlaka elde edin, sonuç çok güzel oluyor.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

genç sevgilim götten manyak zevk alıyor!

Merhabalar, ben Mert. 41 yaşındayım. Zonguldak’ta yasıyorum. Anlatacağım olaylar bundan 4 sene önce Ekim ayında başladı. Yaşadığım ilçe 25 bin nüfuslu küçük bir sehir. Ben muhasebecilik yapıyorum. Çevremde sevilen sayılan gözde bir bekardım o z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire aslıyı

Selam benim adım ahmet 25 yaşında bekarım bizim oturduğumuz binada aslı adında 17 yaşında liseye giden çok güzel bir kız vardı. o kadar güzelki bir ara evlenmeyi bile düşünmüştüm taki onu bir erkekle yakalayana kadar. aslının yanında bir erkek görünc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevtapımmm

İsmim Ali,32 yaşında, bekar ve manisa da yalnız yaşayan biriyim.Hikayem yaklaşık 1.5 yıl önce gerçek yaşanmış bir hikayedir.Bir gece evde tek başıma otururken canım sıkıldı bir müzik kanalına telefon numaramı verdim sohbet ve muhabbet etmek için bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eniştemin oldum

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Eniştem ablamla köye gelmişlerdi. Ablamla annem fırında çörek pişiriyorlardı. Ben de eniştemle bahçeye vişne toplamaya gittim. Hava çok sıcaktı. Bir saat kadar vişne topladık. Eniştemin gözü hep bendeydi. Vişnel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Fırında 31 Çeken Fırıncılar!

Kocamın arkadaşı geç vakit telefonla evimiarayarak, “Yenge yarın kocanın yanınagideceğim, göndermek istediğin birşey varmı, ne bileyim pasta börek gibi?” diyesormuştu. Ben de, “Vakit biraz geç oldu, amabirşeyler hazırlayayım, yarın ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abimden intikam aldım

askere gidecektim biraz tatiliyi gelir diye abimleri ziyarete gittim..abim kendine fıstık gibi genç bi kadınla evlendi ben tatilde olduğun için orada kaldığim süre içinde geç kalkıyor ve gezip tozuyordum.. bi sabah yine aynı kalktım evde yengem tek a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabada buseye çaktım

sexmobilhikaye.net Bazı olaylar vardır insan hayatında önemli dönüm noktalarıdır. Ben de 1 ay önce yaşadığım olayı bu şekilde yorumluyorum. 1 ay öncesine kadar bana yanlış gelen, yapanları aşırı eleştirdiğim bir konu benim başıma geldi. 18 yaşındaki bir kı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul komşumun beni ateşlediği çılgın seks hikayemiz

Merhaba sexmobilhikaye.net seks hikaye okurları,ben tanya size yaşadıgım bir hikayemi anlatacagım birgün ankarada alışverişe cıkmıştım kızılay carşıya girdim iceride taytlara bakarken bir kız yanımda oda bakınıyordu ben taytı üzerime tuttum ve bana tut... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yazlıktaki O Gece İnanılmazdı...

bundan 2 yıl kadar önce başımdan gecen bir olayı anlatacağım sizlere ben özel bir firmada müdürlük yapan 27 yaşında eğitimli karizmatik dinamik 1.80 boylarında fiziği yerinde 20cm aleti olan evli bir erkeğimiş yerinde bazen canım sıkılınca porno site... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Teyzemle Beni Siktiler EnsestHikayeleri

Ben 21 yaşında bir erkeğim .Anlatacagım olayben 18 yaşımdayken yani bundan 4 sene öncebaşımdan geçti. Kurban bayramı tatiliyditeyzem ve arkadaşlarıyla arkadaşlarınınkaradenizdeki yayla evine gittik aslında pekyaylada sayılmazdı orman içinde oldukça g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.