abimin arkadaşı yarrak hastası yaptı ben..

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm ben kaan konuyu fazla uzatmayalım benimmehmet isminde bir abim var onuda ümit isminde kan kardeşi var edikleri içtikleri ayrı gitmez tabiben hariç ilk 15 yaşında başladı ümit abi o zamn 24 yaşında bir gün güreş bahanesine üstüme çullandı adam beni geri çevirmiyodu sürekli üstümde yarrağı kalkmış vaziyette okadar hoşuma gitmeye başladı ki artık ben sadece kalçalarımı kaldırıyodum ona karşı anlamaya başlamışdı hoşuma gittiğini ve böyle güzelmi falan derken ensemi öptü uçmuşdum abi yapma falan demeye baladım sonra birisi görecek falan derken tamam bizde kimse görmez dedi onların evine gittik ayaklarım titriyodu hç bişey yapmadık sevişme falan olmadı tükürükleyip yarrağı dayadı girmiyodu götüme çok küçükdü sanırım götüm ama baktı olmayacak boşlana kadar bacak aramda git gellere başladı üstüme boşaldı ve hadi artık gidebilirsin dedi beni yolladı evden 4 veya 5 sefer daha denedi sikemedi beni girmedi yarrak biraz uzak kalmışdık ama canım bacak aramda yarrak istemeye başladı ben 19 lara geldim askerlik hazırlığı yaparken beni eve çağırdı kimse yokmuş gittim gitmeden hediye vermicenmi dedi abi olmuyor biliyosun dedim olur olur dedi yarrağını çıkarıp ağzıma verdi acemi gibi yalıyodum bak şimdi orospum oldun dedi bana 15 dk taşakları dahil yarrağını yalattı çokda güzeldi yarrağııı sonra içerden krem getirdi ayağa kaldırdı hafif domalttı beni duvara dayadı güzelce yarrağını ve götümü kremledi yavaş yavaş sokmaya çalışıyodu yrtılıyor sandım deliğim kafası girmişdi abiiiiii durrrr dedim sus len amına kodumun diyip biraz daha iteledi 5 veya 6 dk kada köküne kadar sokmuşdu bekliyodu öle abi çıkar lütfen lütfen diye yalvardımm geriye çekti yarrağı seviniyodum çıkaracak diye ama nerde çekip tekrar soktu ve kulağıma biraz önce orospumdun şimdi götvernim oldun orospu yetişkini deedi o kadar hoşuma gitmişdiki küfür etmesi ellerimle göt yanaklarımı açıp devam et abi dedimm bizim ibneye bak zevk almaya başladı diyip girip çıkmalrı çoğalttı çok güzeldi artık götümden öyle zevk alıyodum ki sik abiii sik diye inliyodum o da küfürlerini çoğaltıp anasınbı siktiğim götvereni orospu yetişkinisun sen ibnemsim piç diyodu daha çıktığın amı sikcem senin diyip götten ara vermeden girip çıkıyodu ümit abinin bi özelliği geç boşalıyor götüm açılmış karı gibi inliyodum ben inledikce sikini köklüyodu ve küfüre devam ediyodu ve artık boşalacağını söyledi sakın çıkarma abii içime boşal dedim bütün döllerimi içime boşaldı ve hadi git ordan annenin kilodunu giy gel onun südyenini falan dedi bekliyom çabuk gel diyede götüme tokatı bastı koşarak giydim geldim soyundum tam orospu olmuşsun şimdi diyip yarrağını yine ağzıma verdi bu sefer farklıydı beni daha iyi siksin diye öyle güzel yalıyodum ki afferin orospu afferin götveren diyip kafamı yarrağına bastırıyodu yalatma fazslı bitti piç dön bakalım arkanı dedi hemen önünde domaldım bi kerede köklemeye çalıştı çok canım acıdı ama umrumda değildi sonrasında alacağım zevki biliyodum beni sikmeye başladı çok güzel sikiyodu sana bir süprizim var dedi neymiş erkeğim o dedim bekle ben seni güzel bi sikim tam bi götveren orospu yapim görürüsün deyip sikmeye devam etti kalçaları tokatlayıp küfürlerin ardı arkası kesilmiyodu bu arada başalıyom piççççç dedii içime boşaldı yine yanına uzandım sarılıp bekledim neymiş o güzelspriz dedim kapı dedi kapı yavaşca açıldı eyvah eyvah bizim küçük amca oğlu soğatkarşımda yanlız bi sorum yarrağı dimdik bu hikayeyide bi sonraki sefere yazcam çok güzel oldu herşey yarraklarınızı öpüyor hatta yalıyorum canlarım benimİsim : kaanMail : [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

mahhalemizin azgin yakisiklisi

selam saygıdeğer şekerkiz okuyucuları ben kendimi size kısaca anlatıyım istanbulda oturuyorum fazla kilolu olmasamda şişmanlığım yok dememliyim 32 yaşındayım saçlarım kızıl ve balık etindeyim ben tokat doğumluyum bu benim ikinci evliliğim ilk eşimden... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun kızını ormanda !!!

komşumuzun dul bir kızı vardı bende o zamanlar bekardım kız resmen bana yılışıp duruyordu ben ise pek yüz vermiyordum her neyse bir gün evde tek başıma porno film seyrederken kapımız çalındı kalktım kapıyı açtım kapıyı çalan sibelmiş (komşu kızı) öyl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni_evli_ciftler_ariyoruz

yeni evli çiftler arıyoruz.Evli çift olarak artık yatak odası fantezileri kurarak başladık. Sonra hikaye sayfalarını okuyarak fikir edinmeye çalışıyorduk. Ve sayfalarda ki evli çiftler epey ilgimizi çekti. Buradan bir iki kişiyle yazışmaya başladık h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

samimi komsumuzun kizi aslıı

merhaba ben istanbul dan semihh hemen hikayeme geçmek istiyorum bir gün evde canım sıkılıodu aslılara gitmek geldi içimden ve gittim onlara gittigimde annesi evde yoktu aslıda bana canım sıkılıo dııp duruodu bende o zaman bi seyler konusalım falan de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikis sabaha kadar

ben 25 yaşında ve istanbulda yaşıyorum. kız arkadaşım şehir dışındaolduğu için 1-2 ayda bir görüşüp sevişiyoruz.diğer zmanlardaabazalıktan ve istanbulda yaşamanın çılgınlığından deliriyorum.bir güngene dışarda gezdikten sonra otobüse binmistim ve yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul şule

Öncelikle ben kendimden bahsedeyim ben minyon tipli 29 yaşında kendi işi ile uğraşan bekar biriyim. Benim şişlide kendime ait bir bilgisayar dükkanım var. Dükkanımın bulunduğu apartmanda oturan maddi olarak hali vakti yerinde bir o kadar da güzel şul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

almanyada_alman_ciftiyle_sikismem

almanyada alman ciftiyle sikismemmeraba ben almanyadan köln sehrinden yaziyorum. Adim cem ve 38 yasindayim.Yillar önce ve aslinda hala da devam ediyorum, evli bir calman ciftiyle tanistim bir alman dergisi araciligiyla.Üclü sikisme icin bir erkek ari... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muzik_ruhun_gidasisir

Müzik Ruhun Gıdasısır..Ben Adana’da bir müzik markette çalışıyordum. Şimdi 24 yaşındayım. Bu olay ise iki yıl önce gerçekleşti. Bir gün bir bayan müşteri geldi. Yaşı 20 civarında. Boyu 1.65 orta kilolu sarışın sıradan bir bayandı. Hemen aklımı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dibini buldum cikmadi

Dibini Buldum Gıkı ÇıkmadıBundan 8-9 sene önce ben daha 18 yasında öss ye hazırlanan birgenctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershanegittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üstkat komsumuzun kızı Beyza hakkın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amına kafamı bastırıyordu

amına kafamı bastırıyordumrblar bu aralar şansım açık galiba ismim erhan 21 yasındayım size gerçekleşmesi zor ama bir o kadar da şehvet dolu bir hikaye yazacağım inanması zor ama gerçek ben hala şoktayım yazın evime dönmüsüm bundan güzeli var mı evde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.