Bire Bir Hikayeler kategorisi, Ablama koltukta girdim hikayesini oku.

Ablama koltukta girdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Bir gün ablam ve ben annemlerin misafirliğe gitmeleriyle evde yanlız kaldık.Ablam 20 yaşında 1.70 boylarında 50-60 kilo aralığında iri memeli taş gibi bir fiziğe sahipti.bende 16 yaşında yakışıklı saılabilecek bir fizikteydim evde sürekli şortla dolaşırım.O zamana kadar ablamla ilgili kötü bişey düşünmüyordum ama taki ablam uyuyuncaya kadar.Neyse yaz günü ikindiye doğru annem babam ve kardeşim misafirliğe gitmişlerdi.Biz ablamla evde kalmıştık.İkimizde birer koltuğa uzanarak televizyon izliyorduk.Bi tane koltuk çekikti ablam orda yatıyordu.bir süre sonra ablam ben yorgunum uuyacam dedi bende tamam dedim ablamın üzerinde ince bir tişört ve eşofman vardı.Ama eşofmanda dardı böyle kilot izleri falan tamamen karşımdaydı.Sonra ablam bi 10-15 dk sonra uyuya kalmış ben seslendim seslendim duymadı ama hala aklımda kötü birşey yoktu .Ablamın bana karşı yüzü dönüktü bir anda arkasını döndü ve kilotu hafif yukarı çıkmış beli açılmış ve kilotu görünüyordu o nasıl bir şeydir öyle.sikim bir anda fırladı.Koltuk çekik ve yan tarafı boştu bende yanına doğru uzandım.İlk başlarda fazla bişey yapmadım sadece memelerine dokunyordum.Ablamında uykusu ağırdır.Ben elledim elledim duymadı en son artık ne olacaksa olsun diye bir anda amını ellemeye falan başladım hala duymuyord ablam yüzünü bana doğru döndü ama gözleri kapalıydı bende yanaştım ama daha dudaklarına yumulmamıştım ablamda belli ki zevke gelmişti böyle nefesini hissediyordum.Ben amına dokunuşumla ablam bir anda dudaklarıma yumuldu.Hemen altıma aldım bir yandan yalarken bir yandan da ablamı soymaa başlamıştım.Tişörtünü çıkarır çıkarmaz o büyük iri göğüsleri bir anda gözümün önündeydi.Hemen onlarıda yaladım falan derken eşofmanını çıkardım kilotunu çıkardım.Artık çırıl çıplaktı o da elini sikime attı ve beni soymaya başladı.ben amını yalamaya başlamıştım o nasıl bir zevktir öyle ama hiç konuşmuyorduk.O da bir süre sikimi yaladı ve memelerinin arasına girdim.Daha sonra ilk götünü sonra amını siktim.Ama çok fena zevk alıyordum sik beni erkeğim hamile bırak beni evet ohh ohh daha da daha da hiç bırakma kökle falan diyodu.Bende o istekle dahada hızlı gitmeye başladım.Artık evet evet işte bu boşal içime dedi.Çıkardım ve yalattırdım kalın 18 cm yi o da şaşırdı benim sikimin büyüklüğüne ve baya büyükmüş dedi.yaladı yaladı ve memelerine boşaldım.Daha sonra ikimizde giyindik ve duşa girdik.Sonra yine beraber yattık ve televizon izledik.Artık ben ne zaman istersem geceleri odasına gizlice giriyorum ve o urken sikiyorum.İsim : Mail :
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

azgın olgun

Merhaba ben 24 yaşında 1. 80 Boyunda bir kamu hastanesinde çalışan biriyim. Neyse uzatmadan hikayeme geçeyim. Bir gün hastane koridorunda gezerken bir kuyrukta gördüm kadını muhteşem bir fiziği vardı tahminime göre 30-35 yaşlarındaydı çok çekici ve s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenim ipek

Merhba bn burak size bir yil onceki hikayemi yaziyorum ben 21 Yasinda yakisikli diyecek kadar iyiyim kuzenim ipekte bnle ayni yasta bnden uzun iyi bir fizigi guzel kalcalari ve bem beyaz bir ami vardi bir gece ben uyurken birden odamin kapisi calindi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz (trance)

Antalyada güzel bır yaz gecesi idi, sürekli olarak takıldığım barda oturmus içkimi yudumluyordum. Birkaç gün önce yine bu barda tanıştığımız ınanılmaz vucut hatları ve yüzünü cok güzel bulduğum sinem içeri girdi hiç düşünmeden direk masama geldi kula... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

terasta heyecan

Merhaba arkadaşlar ben AKREP-m40 yani akrep murat size bir öncekı yaşadıgım anımı hatırlatmakta yarar var iki sene sonra tekrar görüştügüm ve kaynanasının evinde seviştigim takma adı aysunla korku içindekı yaşadıgım sex anımı yazmıştım 17.03.2005 de ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaslı elemanım beni fena sikti..

Selamlar. Ben 27 yaşında kendi işyeri olan bir bayanım. Bir süre önce yanıma bir eleman almıştım. Elemanlarımla gayet mesafeli olmama rağmen bu adama karşı kayıtsız duramıyor onu diğerlerinden hep ayrı tutuyordum. Onun da bana karşı kayıtsız olmadığı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakireymiş....

merhaba sexmobilhikaye.net müdavimleri,ben takma ismimle mert..daha önce bir hikaye paylaşmıştım şimdi tekrar yazıyorum,tüm hikayelerimi paylaşacağım sırayla...ben 28 yaşında,187 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bukalemun2

Selam daha önce sizlere bukalemun_1 baslığı altındaki anımı yazmıştım bu ise ilk grup deneyimim ve bunu sizinle paylaşmak istedim daha önceki hikayemde kısaca size kendimden bahsetmiştim bilmeyenler için yine çok kısa bir şekilde kendimi tanıtayım ad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

temizlikcinin titizliği...

Bizim evimizin büyük olmazsından dolayı, eşime bir eve yardımcı tuttuk. Gülşah, evli ve yakın köy de oturuyordu. Evin içinde temizlik yaptığı zaman, devamlı gizli gizli beni izliyordu. Bu bakışlar beni öyle bir tahrik ediyordu ki, aklımdan kötü kötü ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kö peklerle sex

merhaba ben ankaradan ebru 20 yaş ı ndayı m iki kö peğ im var biri erkek diğ eri diş i 2 yaş ı ndalar ikisininde kı zgı nlı k dö nemlerii sü rekli ya onlar ç iftleş iyoo ya bana atl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksin güzelliği

Slm. Ben Ankara`dan Tarık. Tabi bu sanal adım.Bu siteyi daha yeni keşfettim .hikayeler biraz abartılı ve gerçeği yansıtmıyor sanki.işte bu yüzden size % 100 gerçek bir hikaye anlatayımdam site ahalisi görsün.okusun.İşim dolayısıyla gittiğim bir kamu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.