Ensest Hikayeler kategorisi, ablamdan sonra annemi hikayesini oku.

ablamdan sonra annemi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba ben volkan, sizlere daha önce ablamı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdide annemi nasıl siktiğimi anlatacağım. Bir gün dışarıdan arkadaşlar maçtan geliyorduk. Eve gittiğimde ablam kapıyı açtı ve annemin pazara gittiğini ve 1 saate kalmaz döneceğini söyledi. Bende yavrum ben banyo ya girecem 20 dakka sonra sende gelirsin dedim. O da tamam dedi. 20 Dakka sonra banyoya geldi. Hemen yarağımı yalamaya başladı. Banyoda acayip zevkli idi. Yaklaşık olarak 5 dakka falan sakso çektikten sonra hemen domalttım ve yarağımı iyice sabunladım. Başını yavaş yavaş soktukça bağırıyor ne olur amımdan sik götüm sikile sikile artık bir hal oldu, kıçımın üzerine oturamıyorum dedi. Bende amına bir hamlede yarrağımı tamamen soktum ve bir çığlık attı. Hemen gidip gelmeler başladı. Ardından boşaldım. Bu sefer o yalamaya başladı ve 1 dakika kadar sürdü mü bilmiyorum aniden kapı açıldı. Evet karşımızdaki annemdi. Ne oluyor burada he diye sölendi ben titreyerek başımı eğmiş bakamıyordum. Ablamsa anne gel sende katıl nede olsa babam da icraaat yok hem volkan öle sikiyor ki şaşarsın, bir hafta sikişmeden durursun dedi ve annem aniden yarağımı kaptı ve yalamaya başladı. Annemin memeleri çok büyüktü...Ben anne ne olursun yapma sen benim annemsin dedim ama o sert bir cevapla. Ulan orospu yetişkini ablanı sikiyorsun da anneni neden sikmiyosun [aslındaannem olduğu için degil sadece amında derman yoktur diye böyle söyledim :)))] dedi. Bende tamam anne seni sikimde sallayacam dedim ve hemen üzerindeki tişörtü bir hamlede çıkardım. Ardından sütyenini. Inanamadım annemin memeleri çok büyüktü. Hemen meme uçlarını yalamaya başladım. Annem inliyor yarağın tadını sanki ilk defa alıyordu. Hemen götünü çevirip domalttım ama izin vermedi. Beni amımdan sik dedi. Bende hayır götünü sikicem dedim. Oda hayır yoksa siktirmem dedi. Bende tamam dedim ve amına bir hamlede yarağımı soktum. Aniden bir bağırış attı ve inlemeye ohlamaya başladı. Ben bir yandan canım annem ne güzel amın varmış dedim. Senin öle oda ohhohohohohh sikkkkkkk beni daha çok oğlum sik vur bana domalt beni acıma ohh hohohooh sikkk ımmmmm ohhh demeye başladı. Bende onun bu sözleriyle daha çok tahrik oluyor daha da azıyordum ve ben bi 15 dakika gidip gelmeden sonra boşaldım. Ardımdan annemde boşaldı. Ondan sonra onu domaltıp siktim. Amından götünden her yerinden siktim. Bir gün babam öğrenmezse iyidir...Gönderen: Sex
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

artık her gün

Küçülüğümden beri kuzemini beni öpüp dıururdu.bir gün onların yazlığına gitmiştik sabah denizde biraz elledi.akşam annemler yürüyüşe çıkmıştı bizde evde yalnız kalmıştık ben kısa bir etekle koltukta uzanıyordum daha sonra o sana masaj yapayım mı dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin yırtmaçları

slm aslında yazılan hikayelerin çoğu uyduruk ve yalandan ibaret ve ben size gerçek bir ensest hikayeyi yazıyorum.sene 2004 nisan ayı bahar yeni gelmişti ve her taraf cıvıl cıvıldı baharın gelmesiyle birlikte ben azmıştım 31 çekiyor porno filmler izli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

banyo günü

Evdeki gençların en büyüğü olmak kadar zor bir şey yoktur. Her şey senden beklenir. İşte, fedakarlıkta. Ben 17 yaşında 5 kardeşin en büyüğüyüm. Evdeki bütün işlerde anneme yardım eder kardeşlerime ben bakarım. Yani evin kölesiyim. Bugün kardeşlerimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli tadı bi başka ya…

Orta okul bitmiş liseye başlamıştık daha lise birdeydim kimseyi tanımıyordum sınıfta bir kız wardı çok güzeldi sarışın göğüsleri taş gibi kalçaları desen eteğin altından müthiş gözüküoduben eniyi bu kızla anlaşıyodum ve öğlen yemeklerinde okulda yiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle banyoda

18 yaşında idim. Banyoya girmiştim. Biraz sonra annem sırtımı sabunlamak için içeri girdi. sirtımı sabunlamaya başladı. Daha iyi sabunlama için kilodumu çıkarmamı söyledi. ben de çıkardım.Biraz utanmıştım.annem arkamı ve önümü iyice sabunluyordu.o sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle zevk 1

Ben izmirden yazıyorum. Şu an 24 yaşındayım bundan 2 sen önce başladı benim ensest ilişkim annem ben sürekli yalnız kalıyordum. Annem 42 yaşında çok hoş bir kadın Babam şehir dışına çıkıyordu Bazen yurt dışına, evde annem ben kalıyordum. Bir gece ann... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem azdırdı

Ben 24 yaşındayım bugüne kadar bir kadınla bile ilişkiye girmemiştim taki yengemle girinceye kadar bir gün köyde tarlaya çapa yapmaya gittiğimizde yengemle o gün yengem bir beyaz tişort ve hafif rüzgar esince havalanan ince etek giymişti ben çapa yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın kardeşi ve koca yarrağı

Daha önce anlatmıştım eşimin kardeşinin beni zorla ellediğini fakat bu defa ellemekle kalmadı. Her geçen gün her fırsatta kalçalarımı göğüslerimi elliyor sıkıştırıyordu ben güçsüz kalıyordum elleri arasında içten içe hoşuma gitsede doğru değildi bunl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem kardeşim sikiş

|merhaba ben kısadan annemi ve kız kardeşimi nasıl siktiğimi anlatacağım annem hoş 42 yaşında olgun biraz dolgun kadındır babam 2 yıl önce öldü annem kız kardeşim beraber yaşıyoruz ben fabrikada çalışıyorum sabah 7 akşam 5 çalışıyorum kız kardeşimde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenim benden hamile kaldı

merhaba benim adım eflatunn istanbul silivride oturuyorum 17 yaşındayım 1 75 boy 60 kiloya sahibim çok abartıya kaçmasada yakışıklıyımdıryine buralarda takılırken 15 tatilde yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum babam iş nedeniyle erzuruma gitmiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.