Fetiş (Fetish) Hikayeleri kategorisi, acımasız yengem 2 hikayesini oku.

acımasız yengem 2

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum.yengem güzelce dövdükten sonra yapacakmısın bi daha söyle köpek diyodu bende ağzımda emzik olduğu için kafamı hayır anlamında sallıyodum.güzel dedi yengem şimdi seni çözecem ama emzik kalacak izinsiz asla çıkarmayacaksın diyodu.çaresiz emziğimi emiyodum.beni çözdü şimdi annen gelir eğer bişey anlatacak olursan gerisini sen düşün dedi.tabi söyleyemezdim.bana artık sen benim hem kölem hem yetişkinim olacaksın.eski günleri yaşıycaz senle dedi.ben hem korkmaya aynı zamanda belli etmeden zevk almaya başlamıştım. yengem gerçekten bir içim su idi.neyse kapı çaldı gelen annemdi baya bişeyler almıştı tabi benim için de baya bez almıştı.annem beni görünce yengeme bezini senmi değiştirdin dedi.yengemde evet abla ıslatmıştı altını bezlerini bulamadım eskiden kalma muşamba vardı onu bağladım dedi.annem iyi etmişsin bezi kalmamıştı zaten dedi.yengem annemin elindekileri aldımutfağa götürdü.annem bu bez sanki sıkıyor gibi mert dedi bende evet anne çok sıkıyor dedim.dur bi aldığım hazır bezini bağlayalım dedi.tamam anne dedim.yengem hemen gene atladı abla versen ben bağlarım dedi.annemde yengemin gençtan yana mahrum olduğunu bildiği için tamam dedi.bende banyoya gireyim bari dedi çok terledim dedi annem.ve banyoya girdi.yengem sonra mert ide yıkayalım bari sidik sidik sidik kokmasın bari dedi annem iyi olur yıkarım ben dedi.gene yengem ben yıkarım dedi ve gene aannem onayladı aslında benimde hoşuma gitmişti ama bezlenmeyi sevmiyodum.neyse yengem gel hadi hazır bez bağlayalım altına bu sıkıyor dedi.gene odaya götürdü yatırdı yere zaten altımda bezimden başka bişey yoktu.bez torbasından bi bez çıkardı.oturdu yanıma bezimi çözmeye başladı gerçekten çok sıkıyodu kumaş bez.bezimi çözdü tabi benim yarak kalkmıyodu.gene elini aldı yarağımı silmeye başladı.sonra çekmeceden bi arko çıkardı sikimi ve popoma bolca sürdü pişik olmasın diye yapıyom dedi.yeni bezi gene popomun altına koydu ama bağlamadan birden sikimden öpmezdi.beynimde şimşekler kopmuştu ama benim alette en ufak kıpırdama yoktu.bu ufaklıkla daha çok günler geçircez dimi koca bebek dedi ben şekilden şekile girmiştim.ve bezimi bağladı.bak ne güzel yakıştı resimleri bile var bezinin dedi.çıldırmak üzereydim onu sikmeyi deli gibi arzuluyordum.ama yapamıyodum .beni yerden kaldırdı.sonra annem banyodan çıktı.yengem hadi bakalım doğru banyoya dedi.annem bben yıkyayım istersen dedi yengem olmaz ben yaparım dedi.içim içime sığmıyodu.beni çıplak bi vaziyette banyoya götürdü ama tabi bezim bağlıydı.içeri girdik sanki ok yaydan çıkmış gibiydi.beni banyoya götürdü bi leğene su doldurdu ve içine soktu hani bakalım otur içine yıkayalım seni dedi.ben bez ne olcak dedim . bağlı kalacak dedi işersen su kirlenmesin sonra yenisini bağlarız zaten birazdan pipini yıkıycam o zaman çözerim dedi.allahım inanamıyodum .yoksa rüyadamıydım. devam edecek
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ayakkabı kölesi

19 yaşındayım istanbulda oturuyorum. Bayan ayakkabılarına ve çizmelerine çok büyük ilgi duyuyorum sizlere başımdan geçenleri anlatıcam. Lise 1 in ilk günlerinde okuldan 3 kızı bizim eve çağırdım çünkü kızların ayakları muhteşemdi ve 3 ünün de ayağınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

h3n2 grıp vırusu cınsel uyarı! [ bılgılendırme ]

Arkadaşlar şuan salgın gibi yayilan h3n2 virus bulaşmaktadırOlabildigince dikkatli olun bu virüs domuz gribindende beter bulastimi pesinizi bırakmıyorŞuan bende o virusu barindiran insanlardan biriyim. Hayatim resmen alt üst olduNe yemek yiyebiliyoru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın dul fenaydı

ben bir isyerinde personel muduruyum.adim fatih..beni her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegimaklima gelmezdi..temizlikcilerden biri isten ayrilmisti..gazetedeki ilani goren bir bayan is icin geldi ne old... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocasını çok iyi aldatıyordu

merhaba bn olcay ankarada otruyrm sze kmşula yaşadğm olayı anlatcm bn o zmn 21 yşndydm kmşumz seyhan 2 çocklu sexy bir kdndı bnde uzn boylu kaslı ve ünivrste öğrncisiym nyse hikaymi anlataym bn evdeydm seyhnn kocası işi içn şehr dışndydı evde ynlzdı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumuz hande abla

Komşumuz hande abla Ben 13 yaşındaydım. Karşımızdaki boş daireye yeni evli bir çift taşınmıştı. Ben henüz görmemiştim ama annem kızı öve öve bitiremiyordu. Bir gün okuldan gelince evde annemle oturan inanılmaz güzellikte bir kız gördüm. Daha sonra on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı tost yaptılar

Öncelikle kendimi tanıtıyım ben, 25 yaiında 1.70 boyunda yakışıklı evli bir iyim. Partnerim ise – Berna 160 boyunda Esmer kıvırcık saçlı güzel tatlı ve çok sexi biriydi. Şöyle anlatmam gerekirse, Berna ile gezmeye çıktığımızda milletin gözü hep... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evın altında siktım

slm ben ordudan cafer benım cok sevdıgım arkadaşımın kardeşını sıktım ısmıde fatma neyse konuya gecım ben onunla cok mslaşıyordum ondan sonra konu sexe geldı ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gece fantazisi

selam ben mert(takma ad) 20 yaş ı nadyı m size yasamı s oldugum seks hikayesini anlatcam lisedeyken hoş landı ğ ı m kı z vardı oadı merve. merveyle aynı mahallede oturuyoduk. ben ondan ç ok ho#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca kizini siktim seks hikayeleri

merhaba ben metin ben garson olarak bir çay bahçesinde çalışmaktayım ve gelen müşterilerimle ilgileniyordum tabi bunlardan başıma gelen ilk deyildi ben yakışıklı fiziğim düzgün olan birisiydim çok teklifler ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sema abla ve zavallı köle annem

Sema abla mahallemizde en güzel kızlardan biriydi. Düzgün fiziği ve uzun boyuyla birlikte ayaklarının bakımlılığı ve büyüklüğüde dikkat çekiyordu biraz hırçın ve sert bir kızdı yaşı da 24 çok körpe yani. Hep hayeller kurardım sema abla bize gelsede a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.