Bakire Hikayeleri kategorisi, ah nesli ah hikayesini oku.

ah nesli ah

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm ben mustafa fazla uzatmadan konuya geleyim bizim apartmanda benden bir yas buyuk neslihan adinda biri var ben neslihanni nezaman gorsem benim sik hemen kalkiyordu bigun kapi caldi acdim neslihan buyur nesli dedim bilgisayarda isim var bende tamam dedim gir bilgisayara oturdu benim hikaye okudugumu gordu lan mustafa sen adam olmazzsin dedi kapatayimmi dedi bende tabiki dedim ben neslihana kola getirdim ondan sonra yanina oturdum neslihan bana sordu daha once hic kimseyle oldunmu diye bende olmadim himm dedi bende sen oldunmu diye sordum ewet dedi himm seninle kim olmak istemezki dedim niye diye sordu bende cok sexsisin dedim oda olemi ondan sonra o bilgisayara dondu benim elim durmadan sikime gidiyor neslihan bunu fark etti senin alet ayaklandi baksana dedi bende ne yapsin senin gibbi sexsi birini gordu ondandir dedim yandaki sahbaya elini koyacam diye benim sikime elledi o pardon dedi bende onemli degil dedim nesli bana dedi mustafa o cok buyuk bisey o dedi bende istersen gostereyim bi bak oda hemen kabul etti ve ben cikarttim sikimi neslihan soke oldu mustafa bu cok buyuuk bende hepsini agizina alirmisin dedim alirim dedi ve direk agzina aldi ben neslihanin agzina bosaldim bosaldikdan sonra nesliyi yatagima goturdum veorda opusuyorduk daha sonra ustunu soydum ve amina indim yaladim neslihan bagiriyodu mustafa seni icimde istiyorum diye bende hemen benim 19cm icine sokdum bi neslihan ustumde deliler gibi zipliyodu ve ben neslihanin icine bosaldim simdi neslihanla evliyyiz ve 2 cocugumuz var hafdada 1 kez sex yaparim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eski kiz arkadaşimla

SİZE EN GÜZEL ANLARIMDAN BİRİSİNİ ANLATACAĞIM. YAZ MEVSİMİNDE BİR GÜNDÜ KARIMI MEMLEKETE TATİLE GÖNDERMİŞTİM. 5 YILLIK BİR EVLİLİĞİM VAR CİNSELLİK HAYATIM YOK DENECEK KADAR KÖTÜ BİR DURUMDA VE BENDE CİNSELLİ ĞE ÇOK DÜŞKÜNÜM BU YÜZDEN GÖZÜM HEP DIŞARI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaldırılması

ilk oral adlı hikayenin sistemden kaldırılması ile ilgili husus.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nje gundu be

Mrb ben 16 yasında yakısklı bı gendım benım sewdıgım bı kız vardı aslında segı deılde anlayın artık.. bırgun okul cıkısı ben bunun yanına gıttım ve tansmak ıstedıgımı soledım kızda elbet olabılır dedı. ben bunu cok ıyı bı cafeye goturdum sonra konu s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu kızı sevgii

Komşu kızı sevgıl ılk asakımve ılk sex hayatımın baslangıcı ben 14 yasında oda 14 yasında dı beızım ewlerımız koyde yanyanadır hala yan yana mam o baska sehırde ben baska sehırde ılk onunla tattdım sexı neydı ogunler ben gunduzlerı ve gecelerı onları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sewgilim ç ok gü zeldi

merabalar bnm 16 yaş ı nda bi sewgilim var ama ç ok gü zel bnde arkadaş larla felan takı lı ordum ç ok siktirmek istiodum sewgilimi bi gü n plan yaptı m bn sewgilimi sikmeye gidiodum ç ağ ı rd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz nefise

slm ben vandan gökan 1.67 boyunda bir gencim anlatacağım hikaye değil tamamen yaşanmış bir aşktır bundan 3 yıl önce 20 yaşında evlendim.bekarken komşumuz alinin karısı nefiseyi hep arzulardım aklımda banyo yaptığımda bile hep o vardi tek hayalim nefi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koruyucu dayım

selamlar bu başımdan geçen hıkaye tamamem gerçektır ıster ınanın ıster ınanmayın.dayım devlet koruyucusudur. bir gün dayımın evıne gıttım dayımın tuhaf hareketlerıne dıkkatımı çektım . dayım dılını çıkarıp lolıpop yapıyordu çok şaşırmıştım dayımın la... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın kız kardeşini siktim

İyi günler arkadaşlar,benim ismim hakan,1.88 boyunda esmer geniş omuzlu yakışıklı,maddi durumu olmayan biriyim,geçtiğimiz sene başımdan geçen hala unutmadığım bir maceramı sizinle paylaşmak istiyorum,askerliğimi yaptığım dönemde yediğimiz içtiğimiz a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yanlislikla oldu askim

Ben 19 yasında uzun boyLu bir deLikanliyim bırgun yasadıgım sehırden baska bi sehirde yasayan bi kiz arkadas edindim bir gun bulusmaya karar verdik O ebı hıc gormemıstı sadece teLefonda Konusurduk o bana bı kac kez resımlerını gormustum O yuzden bırb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

becerildim

Ben 19 Yaşında Güzel ve Sexy Bir KızımKomşumuz Berk evde Tek Yaşıyor ve bende 2 tane Kız Arkadasımla yaşıyorum2 arkadasım Alış verişe çıkmıştı bende evde tek idim berk bizim kapıyı caldı bende buyur ne oldu dedim bana seni sike bilirmiyim dedi bende ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.