Bire Bir Hikayeler kategorisi, ah o amin hikayesini oku.

ah o amin

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
lafın kısasını severim ben... neyse konuya dalayım.ben 8. snıfa gidiyorum.bir gün okulda tenefüste her zaman yaptığım gibi merdivende yine ona dayadım.o nedense hiç tepki vermiyordu.yine bir gün okulda beden dersine gelmiştik.ders bittiktenn sonra sıra üstümüzü değiştirmeye gelmiştik.herkes aşağıda mdr yrdmcısının tertiplediği gösexmobilhikaye.net gitmemiştik.tamamen tesadüftü bu.daa sonra ben çıkayım sen üstünü değiştir dedim ona.o ise hiç gerreği yok dedi çıkmana ne olcakki en nihayetinde sikişmicez mi demez mi?daa sonra o soyundu ben de soyundum onun kılsız taptaze amını bi güzel yaladım önce.sonra o da benim sikimi öyle güzel yaladı ki sanki ilk defa yapmıyomuş gibi...sonra ben onun dudağına yapıştım.öyle şehvetli öpüyodu ki beni sanki tamamen azmıştı.neyse onun götüne girdim sonunda.götünde zevke gelince boşalacam dedim ağzıma akıt dedi.her tarafı döl olmuştu.daa daa daa sonra amına da girdim ve kızlığını aldım.he he o da memnundu bundan.son kez daa ağzına boşaldıkktan sonra bitirdik sikişmemizi.artık her fırsatta sikiyorum onu o da isttiyor ara sıra zaten..azmış bunlar azmış...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

üniversitede sex

slm ben adıyaman üniversitesinde okuyan bır ögrenciyim sizlere yasadıgım bır olayı anlatıcam.bırgun okulun kantınınde oturuyordum karsımda guzel bır kız oturuyordu bakısmaya basladık ve dyanamyıp yanına gıttım ve tanıstım konusmaya basladık anladımkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askimin ilk tecrubesi

kız arakadasım nermınle uzun surelı bı arakdaslıgımız vardı am bı turlu sexe gelmıyodu bu arakdaslık.Bır gun yıne bulusmusduk bugunb kesın kararlıydım onunla sevişmeye.arabayı ormanlık bı bolgeye çekdım ve konuyu yavas yava sexe getırmeye basladım.Bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakkala giderken

Slm sikiciler ben birgün bakkala giderken kız arkadaşım karsıma cıktı bananasılsın dedim bende iyiyim dedim gel biraz gezelim dedim bende tamam dedim gittik birparka oturduk parkta da hiçkimse yoktu kız bana manitan varmı dedibende var dedim ne yapıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikmek çok güzel bir duygu

Bir akşam eve giderken arkadaşların eve karı attığını duydum, tabi bende boş durumuyum hemen eve gidim seslenmeye başladım. arkadaş çıktı    dur nabıyon dedi. hemen bende isterim dedim.tamam dediler ve içeri girdim ilk şikişim olucaktı. çok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yirmi milyona kandırdım

Merhaba sevgili arkadaşlar bu hikayeyi malatyadan yazıyorum ben 20 yaşındayım yaşadığım olay 1 sene önce yaşandı çok samimi bir arkadaşım bana üç gençlu ve şu an 21 yaşında olan bir komşularının bundan 3-4 sene önce bir erkekle basıldığını söyledi d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli karı sikmek çok güzel

En iyisi bundan 6 ay kadar önce başlayan ve halihazırda ara ara devam eden ilişkimden başlıyayım.Msn`de bir profil hazırlamış, adult içerikli bayanların profillerine, msn`de tanışma tekliflerinde bulunuyordum. Açıkçası pek bir şey çıkmamıştı başlarda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zengın ama cok mutsuzum

Mrhb.Ben Tülay.3 yıllık evliyim.eşim iş adamı ve mak.müh.aileminde durumu maddi olarak çok çok iyi.eşim asla çapkın değil fakat sabahlara kadar internetin başında diyebilirim.eşime çok güvendiğim için araştirma ve izleme ihtiyacınıda duymadım.bir gec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospuymuş meger

merhaba ben ısmaıl yalovadan.. bu olay mart ayında hastanede basladı ve ewde devam etttı.. konuya geleyım.. ben amelıyat olmustum ve bı hemsırem vadı sarısın afet bısııdı. kendısı cok sevımlıydı bana her sabah ve aksamlarıpansuman yapardı bı gun hast... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

göletteki bayanin dul bayan arkadaşi

Selam sevgili sex hikayeleri okuyucuları daha önce göndermiş oldugum hikayenin devamını sizlere yazmak istedim evet iki hafta gün önce daha    önceden ilişkide bulundugum bayan arkadaşım vasıtasıyla onun bir arkadaşı ile tanışmıstık kendisi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iş yerimdeki orhan

Kocamla eş değiştirmeden aldığım zevk beni kudurtmuştu.İkinci denememiz benim çalıştığım iş yerindeki orhan ve eşi buse oldu.Orhan 29 yaşlarında bakımlı delikanlı banada gözü kayan biri.Karşıki masada oturur arasıra bilmeden verdiğim frikiklerde yüzü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.