Bire Bir Hikayeler kategorisi, ahh duygu vahh duygu 2 hikayesini oku.

ahh duygu vahh duygu 2

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Sizelere yine hala kızı Duygu ile yaşadıklarımı anlatacam.Valla o kadar çok sikiyorum ki onun kadar yarağı anca orospular yiyo diyemem çünkü oda bir orospu oldu artık.Önceden her sikmek isteyen arkadaşlara veriyodu ama şimdi istemiyo ama ben nasıl siktirdiğimi sizlere anlatıcam.Bir    gün okul çıkışıydı.Canım her zaman ki gibi Duyguyu sikmek istemişti eve çağırdım ne olcak dedi bende gel diyince anladı.Tamam dedi bizim eve gittik.Bunu hemen yatak odasına soktum üzerindeki gömleği sütyenini çıkardım gögüslerine vakum yaparcasına emdim yaladım.sonra bacaklarını öpmeye başladım orospu    altına külot bile giymemişti okula bile öyle gitmiş.Amını yalamaya başladım kafamı batırıyodu.Sonra seninle biraz fantezi yapalım mı dedim.Nasıl yapcaz dedi.Bende    seni yatağa bağlıcam dedim.tamam dedi.El bileklerinden bağladım ipin ucunu da yatağın ayaklarına bağladım.Yani elleri sağa sola doğru açıktı.Ayak bileklerinden bağladım yine yatağın ayaklarına çok sıkı bağlamıştım ipleri o kadar gerdimki en ufak bir hareket edemiyodu.Amının dudakları arasında sürtmeye başladım Duygu    zevkten çıldırıyodu.Sok artık diye bağırıyodu.Ama sokmadım dahada çıldırdı dişlerini sıkıyodu.En .    sonunda yavaşça soktun rahatladığı gözlerinden belliydi.Ben gidip gelmiyodum Duygu gidip    geliyodu .Sonra üzerine kapandım sikmeye devam ettim.Öyle bir bağlamışım ki bacakları sağa sola ayrık bende arasında onu sikmekle meşgulum.Sike sike amını kızartmıştım.En sonunda dayanamadım içine boşaldım ve 5 dk kdar içinden çıkarmadım aleti.Bekle biraz daha bitmedi işimiz diyip salona gittim .    ve cepten arkadaşı aradım en iyi arkaşımı.Evleri çok yakındaydı.Zile basma Cep teli çaldır dedim tamam dedi.Teli hemen titreşime aldım.Duygunun yanına    gittim ona fantezi icabı gözleri bağlaıcam dedim tamam dedi.Bağladım ve cep telofonum titredi hemen kapıyı açtım Arkadaşımı içeriye aldım bekle    biraz salonda oturu koy dedim.Duygu ise yatakta elleri kolları gözleri .    bağlı çırılçıplak arkadaşımın geldiğinden bile habersiz yatıyodu.Arkadaşa yatak odasının kapısından arkadaşa Duyguyu gösterince çıldırdı.Duygunu gözlerinide arkadaşı görmemesi için bağlamıştım.Arkadaş soyundu Duygunun ayrılmış olan bacaklarının arasına girdi ve hayvan gibi sikmeye başladıben de onaları izliyodum.Biraz siktikten sonra aletini çıkarıp gögüslerine boşaldı.Bende gözlerindeki bezi çözdüm Duygu gögüslerine boşalanın arkadaş olduğunu görünçe şok .    oldu.Çırpındı ama fayda etmedi çünkü sıkıca bağlamıştım.Sora arkadaş bir daha sikmek istediğini söyledibende sik sike bildiğin kadar dedim.Amından bir daha    girdi ve bu sefer arkadaşa içine boşalmasını söyledimoda ya hamile kalırsa dedi bende bir şey olmaz dedim.Duygu ağlıyordu arkadaş sikiyordu ve sonunda amına boşaldı.Sonra arkadaş gitti ellerini çözdüm giyin dedim.Giyindi ve kendi evlerine gidecekti.Kapıya kadar bile amını götünü mıncıkladım.Hele ayakkabılarını giyerken götüne parmağımı soktum.Yaa tam bir orospu.Göt desen göt am desen am.Sikilmek için var sanki.Bu olayı 1,5 ay önce yaşadım Duygu hamile kalmış ya benden ya arkadaştan.Duygu da şuç bize kalmasın diye apartmanlarında oturan çoçuğa siktirmiş kendini.Olay açığa çıkar halam    eniştem öğrenirse şuç o çoçuğa kalcak.Valla Duygu yu hala sikiyorum hamile hamile.Karnı biraz daha büyüsün gögüsleri süt dolsun daha zevkli olacak sikmesi.Devamı gelecek...Gönderen: rAMazan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bir tıp kongresi

Merhabalar adım alp35.Bu siteyi seviyorum aralarındaki gerçek olduğunu sandığım bazı hikayeler gerçekten insanın ufkunu açıyor..neyse ben hikayeme başlayayım.Yaklaşık 7 yıl önce uluslararası bir şirketin Türkiye sorumluluğunu yapıyordum,ve şirket tıp... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkasimin annnesinin kalcalari

ARKADAŞLAR KISACA BAHSEDECM ARKAŞIMIN ANESİ İLE EVDE OTURUYORDUK ANNESİ BANA PORNO HİKAYELER ANLATMAYA BAŞLADI BENDE DAYANAMAYIP ARKA KALÇALARNDAN SİKMEYE BAŞLADIM ONDAN SONRA ARKADAŞIM GELDİ ALEL ACELE TOPARLANDIK AMA ARKADAŞIM FARK ETMİŞTİ AMA BİZE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

turist kizla zevkin doruklarina seks hikayeleri

merhaba ben 32 yaşındayım kendime ait işim var istanbulda yaşıyorum yalnız oturuyorum yalnız yaşadıgımdan hep rahatım bir gün iyice azmıştım kız tavlamak için bir parka gittim turistlik bir yerde yabancı bir bayanla tanıştım uzun lafın kısası bir kaç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tuysuz seftalı

SİZE ANLATACAGIM HİKAYE 2005 YILININ HAZİRAN AYINDA OLMUŞ GERCEK Bİ HİKAYEDİR BEN TURİZM MEZUNU 1,80 BOY 70 KİLO BEYAZ TENLİ YAKIŞIKLI SAYILACAK BİRİYİM 5 YILDIZLI OTELİN SERVİS BAR BÖLÜMÜNDE ÇALIŞIYORUM ÖGLE SAATLERİ SIRASINDA 69 NOLU ODADAN BİRA İS... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selam herkese

selam gü zel okuyucular umarı m herkes iyidir ben boran ait bir bayan dost arkadaş dul evli vs olabilir onunla yaş abileceyim bir gü zel hayat dostu arı yorum msn adresi lü tfen seksi seven 190 90 yakı ş ı kl&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle oturuyorduk

birğun yemgemle oturuyorduk.yengem vcdiyi aştibencdiyi verdimpornosiydisiydveaştiberaberizliyorduk bana dedikiyaraginkakmış bende evet dedimpaltulonun dugmelerini aş rahatoldedi benaştimsonra sev sularım gelmiştidedikikilodun ıslnmiş sevkemigeldin ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inşaatta çuf-çuf

Ben gayet yakışıklı ve seksi bir erkeğim.seksle dolu günlerimden birinde unutamayacağım bir an yaşamıştım.o gün arkadaşlarımla takılmaya gidecektim.dışarı çıktım.aşağıda top oynayan gençları görünce onlarla biraz top oynamaya başladım.top oynarken y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem seyahat satdim hem...

Ben 30 yasinda Hamburg havalimaninda caliyorum. Herzaman sex yapmaktan ve am yalamaya bayilirim, saatlerce yalasam doymam. Bir sali günü az satis yaptigim icin moraliz bozuk dükkani kapatmaya hazirlanirken önüme bir cift geldi ve ben yine geyik ler g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalın ve buyuk yarragımı cok sevmıs

Selam ben yusuf bundan 1 ay once evimize yeni bir kiraci tasinmisti.Adam biraz yasli ama karisi cok alimli ve seksiydi.Ben o kadini her gorusumde yaragim demir gibi olurdu.BEN ARTIK ONU DusuNMEDEN UYUYAMAZ olmustum.bi sabah evde yalnizken kapi caldi.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cirak deyip gecme

Merhaba ben size yine bir hikayemi sexmobilhikaye.netim sinifta bir kiz vardi kiz gercekten yani guzel bir sey ha hani su cesaretmi dogrulukmu oyunu var ya onu oynuyorduk sonra kiza bizim arkadaslardan biri beni dudaktan opmesini soyledi arkadas da beni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.