Ensest Hikayeler kategorisi, ahhhh ayse ahh hikayesini oku.

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

melahat yengem

Merhaba arkadaşlar ben size i nasıl siktiğimi anlatacağım.Günlerden pazardı.Yengem dışardaydı. çamaşır yıkıyordu.önce evlerine girdim kimseler yoktu.sonra pencereden dışarı baktım.Yengem çamaşır yıkıyordu.Dikkatlice baktım ki yengem eşarbını arkaya a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annesine fordculuk yaptık

Kasabanın çarşısından dönerken otobüs durağında karşılaştık arkadaşım ve güzel annesiyle Beraber bindik otobüse ama araba çok kalabalıktı. Doğal bir güdüyle arkadaşımla beraber annesini çevreleyerek korumaya aldık. Tesadüfen bana Berna hanımın arkası... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yengem İle Sevgili olduk

Merhaba Hikaye Okuyucuları, okuduklarımdan cesaret alarak yaptığım bir şeyi yazmak istedim bende. Adım Murat, 35 yaşında ve evliyim. Anlatacağım anım eşimin yengesi ile yaşadıklarım. Evleneli 5 sene kadar olmuştu ve eşim hamileydi. Bu sıralar eşim il... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem saxo yaptı :) bende arkadan bastım

selamlar anlatacagım hıkaye tamamen gercektir..35 yasındayım, teyzemle ara sıra konusurken sakalasırdık sarılırdım arkaya temas ettıgımde bır tuhaf olurdum hemen ucak havalanırdı ve gercekten tas gibi kalcaları vardı..bende onu dusunurdum ve sıkmek ı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

banyoda yengemi siktim

merhaba arkadaşlar ben 17 yaşında esmer uzun boylu biriyim yengem ise orta boylu kızıl saçlı olgun 34 yaşlarında fazla uzatmadan konuya gireceğim dayı mın evde olmadığın yengem ve bizimkiler düğüne gidecekti yengemi alıp bize getirmemi istediler bend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim merve ile olan ateşli dakikalarımız

birgün evde yalnızdım kuzenim merveyi aradım napiyorsun dedim oda evdeyim annem gülü bekliyorum dedi bende geleyimmi dedim oda müsaitsen gel dedi ve atladım dolmuşa onlara gittim eve vardığımda kuzenimin üstünde bi penye bide dar bi pantolon vardı ku... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nette arkadaşıma asılan adama ben siktirdim!

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaynana

Kaynana slm ben 30 yaşında 7 senelik evliyim.Evliyim ama bi kaynanam var süper vucutlu benbeyaz süt gibi aklımda hep onu sikebilmek vardı bi gün bunun olacağını bılıyordum. bu gün o gündü evde temizlik vardi .kaynannam üstüne sıradan bişiler giymiş o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anneme dikiz

Merhabalar. Ben 27 yaşındayım. Sizlere cinselliği ilk keşfettiğim günden, bugüne kadar geçen sürede beynimde yer etmiş; yaşadığım olayları anlatacağım. O benim ilk arzuladığım kadındı; o benim annemdi. mütevazi bir yaşamı olan, sarışın, minyon tipli,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mini etekli kız kardeşim

Biz kızkardeşimle 4 aydan beri sevişiyoruz sizlere anlatmak istediğim. onunlasevişmeye nasıl başladığımız. Ve olayların başlangıç noktaları. bir gün evde ensest hikayelerimi okuyordum evde kimse yok tu saat 2 3 gibiydi annem dayımlara oturmay gitti. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.