aile dostumuzla grup eş değiştirme

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.  bizler aydında yaşayan olgun çiftiz bu anlattıklarımın tamamı gerçek ve yaşananlardan sora evli çiftlerle diyaloğa girdik sık sık görüşüp aile ortamında bilikte olduğumz onlarda gençlu birçift hasan ve ayla günlerden cumartesi akşamı idi hasan ayla ile arsında tartışmışlar birazda olkolü ve morali oldukça bozuktu bize geldi konuyu anlattı biz aylayı arayalım bize getiriym dedim konuşup işi tatlıya bağlayalım dedim hasan hayır dedi morali çok bozuk sizide üzebilir daha soradeneyelm dedi ve bizde konuyu fazla uzatmadık hasan alkolü olunca eşimde bir şeyler hazırladı beraber karımda ufak ufak içiyodu karım minyon tipli beyaz tenli oldukça güzel ve seksi hoş bir bayan bir çok kişinin karıma sulandığının fakındayım hasan da yakşıklı sportmen bir yapısı var fakat uzun yıllardan beri aralarında sanki hoşlanma gibi sezilerim oldu karım genelde açık giyinen bayan yazları birazdaha açılıyo bendehoşlanıyorum karışmıyorum yine yaz akşamı idi karım yine siyah mini etek ve derin dekolte badisi var idi malun içki ortamı şakalşmalar falan derken karım hasan frıkik veriyodu hasan da inanılmaz hoşlanıyo net göre bilmek için hareketleniyodu bir ara içkilerimizi doldurmak için karım kalktı eyidiğinde inanın göğüs uçlarını ben de gördüm hasn acayip sulanıyodu yerine oturdu içkinin de tesiri ile daha rahat hareket ediyodu bir ara mutfağa gitti bende arkasından buz almak bahanesi ile gittim dedim karıcığım bu geceçok seksisin inan sana çıldırıyorum dedim aman sende ben herzaman aynıyım sen de dedietyinin altınadan o yuvarlak kalçaların okşuyodum bu defa tangasınıda giymemiş dedim ne hal aman çok sicak hayatım dedi hem sen içeri git hasana ayıp olur görebilir rezil oluruz tamam dedim buz kabıyla hasanın yanına döndüm eşimde çok geçmeden geldi birer kadeh içtik çouklar salonda idiler gitti onları yatımaya ve( )hafif makiyajlı bir şekilde yanımıza geldi ve ben yanılmadığımı anlamak için biraz sorhoş olur numarası yapıyodum karımda hadi hayatım bir daha içelim deyip beni bir an önce sarhoş olmamı bekliyo gibidi peki dedim oyunu kuralın agöre oynamaya başladım karım karşıdan hasanı azdıracak inanılmaz numaralar çekiyodu iş kıvamına geliyodu ben sızar gibi yapıp konuşma modumuda deyiştirdim ve bana sen sızacaksın hayatım ben seni yatağımıza götüreyim dedi ve beni yerimden kaldırmaya çalişıyodu ben oyunu tam manası ile oynuyodum çok bitkin bir şekilde yerimden kalktım hasan yardım etmek istedi karım musade etmedi beni yatak odama götürdü ve beni yatırdı yatak odamızla oturma odamız aynı balkona çıkıyo karım yanımdan gençların odasına girdi orayı konturol etti ama herşeyin fakındayım sonucunu merakla bekliyo ve biliyodum ben yvaşça balkona sürünerek geçtim ışıkları kapatmışlar televiyon ışığı( )içeriye loş bir ortam sağlıyadu sadece tül perdeyi çekikti akşadan bu yana evimizin karşısı park olduğundan evler oldukça uzak düşüyodu karım hasan birşeyler söylüyodu net anlayamıyodum karım içki bardağı ile hasanın yanına oturdu ve yavaş yavaş hasan karımın bacak arasına el attı ve karımı biryandan da dudaklarını emiyodu o ara karım bu anı inan çok bekledim beni bu gece ne olusun deli gibi sik diyodu bu ara hasan karımın badisini aşağı indirdi göğülerini emiyo kocan bunları ne harika kullanmış diy6odu o da ye onları bitir ortakçın belki sana sakladı deyip onu azdırıyo karım her geçen an sesini artırıyodu hasan yavaş kocan içerde dikatli ol oda sızdı sen merak etme sabaha kadar benimsin dediben balkondan olup biteni ğörüyodum ve duyuyodum hasan karımın eteyiniyukarı sıyırmış orospu donda gimemiş dedi ben yanıyorum sen ne donundan bahsediyosun deyip hasanın kollarında inliyoduve hasan ve karım bir muzgibi birbirlerini soyuyolar ve harika sevişiyolardı hasan karımı iki koltuğu birleştirdi karimı oturttu bacaklarını araladı ve sulanmış olan harika amını okşuyo karımı delirtiyodu karım da bir an önce sok artık diye inliyodu oda peki hayatım deyip yavaş yavaş karimın amına giriyodu karım inanın derin bir oh çekerek harikasın hayatım beni bitir dibine dibine sok su sikini diye yalvarıyodu ahsan tenpoyu artıdı hızlı hızlı sokuyodu ben balkonda bu manzara karşısında boşaldım karımhada çığlık atıyo hasan onu sakin ol çok bağırma orospu gece yarım kalmasın diyodu vebiryandanda köküne kadar sokuyodu karıma hasan inleyerek sikini karımın amından çıkardı ve ağzına verdi karım sik yalamayı çok sevdiğini biliyodum çok geçmeden hasan karımın ağzına tüm döllerini boşalttıkarımın ağzını tamamen doldurdu okadar çoktuki hepsini yuttu ve hasan harikasın hayatım beni ihmal etme ne olursun deditoparlanıyolardı ben yavaşça yatağıma geçtim çok geçmeden karım genç odasına girdi gençları baktı sonra yatak odasının kapısı açıldı beni konturol ediyodu ben ise ufaktan horluyo numarası yapıyodum eyildi yanağıma küçük bir öpücük kondurdu ve canım benim deyip çıktı hasanın yanına geçtiği selerini duyunca tekrar balkondaki yerimi aldım karım yine badisi ve mini eteyi hasan da pantalon ve gömleyi ile di önlerinde iki kadeh dolu içki var idi karımhasanın kucana oyurmuş onu öpüyo okşuyo ve harika sikin var dedini duydum hasnda karıma bu harika siki ğötte denemek istermisin dedi karım hayır kocam denedi bir kaç defa tam alamadım canım çok yandı dedi hasan sen merak etme kocan becerememiş hiç canın yan mıyacaksen bana makiyaj çantanı getirrimisin karımda gidip getirdi hasna yanlız hiç kusura bakma canım yanarsa çıkartırım dedi be ise bu arada hasan karımı götten siksinde benim için de iyi olcak diyodum hasan karımı domalttı ve karımın başını telvizyona doğru çevirdi olup biteni inanın okadar net görüyodumki kremle karımın göt deliğini sıvazlıyo ufak ufak parmağını sokuyodu karım ise yavaş hatım canımı acıtma diye yalvarıyodusonra hasan kalmış olan o koca sikini karımın göt deliğine zorluyo altan bir eli ile göğüslerini okşuyo diyer eli ilede karımın amını okşuyo karımı zekten çıdırıyo galiba zevk arasında karımın götünü sikecek gibi gözüküyodu ve öylede oldu karıma ufak ufak yükleniyodu ve karım ufak çığlık attı hasan ağzını kapadı ve yavaş yavaştamamını soktu karım derin bir ahhh çekti ve durmasını söyledi hasan tamam hayatım dedi hepsi girdimi diye sordu karım o da evet dedi bir müddet sonra hasan ufak ufak sokup çıkarmaya başladı sehpa üzerindeki içki dolu bardağı karıma vedi iç hayatım sana iyi gelir dedi bir yandan haerketleri hızlanıyodu hasanın () karımda içkisini bie dimedebitirdi karımda artık zevk alıyo zevk iniltileri geliyoduhasan karımın kalçalarına tokat atıyo bir yandanda karımın ğötünü inanın harika sikiyodu karımı zevkten çıldırtıyodu hasan karıma hayatım ağzına boşaltayımmı dedi karım tabi hayatım deyince hasan al orospu hepsi senin yut onları ve yine hasan karımın ağzını dölleriyle doldurdu bu defa ilkinden biraz azdı tabi karım hepsini yuttu ve sikindekinleride yaladı çünkü bende normalde karımı siktikten sonra ağzına boşalıyorum ara sıra karım çünkü dül yalamayı çok seviyo onu ben alıştıdım ve devamında hasana sarıldı çıplak vucudula o da karımın o harika yuvarlak kalçalarını sıkarak bir müddet öpüştüler karımın ğöt deliğinin açıldığnı görünce harika dedi içimden karım yine etyini ve badisini giymeye çalışınca ben yerimi aldım az sonra karım yanıma geldi biraz beni okşadı ben sızmış numarası ile yatıyodum sonra karım hasanın( )yanına gitti ben yine devam edeceklermi derken hasanın vedalaşma seslerini duydum ve evimizin kapısının usulca açıldığını duydum evet hasan gitti dedim içim den daha sonra karım genç odasına daha sonrada yanıma geldi eteyini ve badisini çıkardı gardurobun aynasından biraz kendini izledi göğüslerini ve amını okşuyodu galiba az mı geldi diye dedüşündüm yanıma o hali ile yattı genelde sevişmeden sonra çıplak yatıyoruz ve sabah dokuz gibi ben uyandım karımı okşamaya başladım parmağımla amını yoklamaya başladım amı vıcık vıcık idiaşırı hoşuma gtti ve sikim sopa gibi oldu ve dedimki arkadaşımın siktiği o sulu amı sikmek beni heyecanlandırmıştı karım içki ve geceki o tempolu sikşin ardından yorgun düşmüştü ve bana uykulu hali ile hayatım birazdaha uyusakt öyle siksen dedi tabiki benim onu bırakma niyetim yok idi o sulanmiş amını okşadıkça pamaklarımla yatakta kıvranmaya başladı yavaş yavaş onu( )ezvke getiriyodumbi ara göğsünde ve kalçalarında diş izlerini gördüm çok heycanlandım bacaklarınınarasına girdim ve ve arkadaşımın siktiği ama ssokmaya başladım karımın amıarkadaşım sıcacık etmiş tam sikilrce kıvama getirmiş karımda uyandı bana karşılık veriyodu hayatım amın nekadar harika sıcacık tam sikilecek kıvama gelmiş dedim hayatım onu senin için sulandırdim dedi nası yani deyince hayatım benim amım hep sulu hadi onu bir güzel sik ne olursun deyince tabiki aşkım deyip biryandan sikiyorum oda bana sana spriz yapayımmı dedi sprıze bayılırım hayatım dedim sana götten vereyimmi dedi ama dedim hayatım canın yanıyo sana kıyamam deyince az parmağınla yokla yavaş yavaş deneyelim deyince ben bayıldım bu teklife içimden sen harikasın hasan..         
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

azgınım evliyim farklı çiçekler koklamak istiyorum

Selamlar sexmobilhikaye.net’un değerli hikaye okurları. Yada benim gibi insanlar topluluğu valla herkesler anlatmış başından geçen azdırıcı hikayelerini bende anlatmalıyım dedim ve işte sizlerleyim. Ben 25 yasında evli çok güzel bir bayanım. Ama gerç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tesadüfün böylesi ilginç ama güzel

Herkese merhaba sexmobilhikaye.net okurları.Ben 40 lı yaşlarda üniversite hocasıyım bir doktor arkadaşımın muayenehanesine sözleştiğimiz üzere gittim ancak arkadaşım acil bir konsültasyon için acilen hastaneye gitmiş çok samimi olduğumuzdan onun odasına gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalçalarını kasıklarımda hissettim bittim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Sizlere başımdan geçen güzel bir anımı anlatmak istiyorum. Ben 24 yaşında bekar ve yalnız yaşayan bir makine mühendisiyim, otobüste ve daha sonra evimde devam eden güzel bir anı anlatacağım. Her zamanki gibi iş çıkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımla sarhoş keyfi

Herkese mrb sexmobilhikaye.net okurları, arkadaşlar sizlere başımdan geçen gerçek ve ibret verici bir hikaye yazmak istiyorum inanan inanır inanmayan inanmaz. Ben 30 yaşında 8 ay önce evlenmiş biriyim. Akraba aracılığı ile eşimle tanıştık aylarca konuştuk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Müşterimle iş arkadaşımı otel odasına attık

Olgun bir bey olan Salim beyin konuşması, dilediği gibi dilediği konulardan sohbetler açabilmesi ve sıcak kanlılığı her zaman taktirimi kazanmıştır yine bir gün odasında muhabette gitmiştim içeceklerimizi yudumlayıp sohbeti koyulaştırıyorduk salim be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Marmariste Kuzenimle Yaşadıklarımız

Merhaba arkadaşlar. Amcamlar Marmaris’te yaşıyor ve biz de her yıl tatil için ailece onlara gidiyoruz. Amcamın benden büyük 3 tane kızı var. Bu arada ben 18 yaşındayım ve adım da Kenan. Her yıl gittiğimde kuzenlerim biraz daha büyümüş ve biraz daha s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bu sefer değişiklik olsun istedim meyhaneye girdim

Her zaman genç erkeklerle seks yapıyordum artık değişiklik şart dedim kendime dolabımı açtım en seksi elbiselerimi giymeye karar verdim dar kot etek bel kısmı açık askılı badi giydim tam istediğim kıvama geldim bu halimle azdırmayacağım erkek yoktu k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ruslarla grup seks hikayem

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Ben 26 yaşında bir erkeyim..Siz 7 sen onceki bir anımı anlatıcağım..Ben 19 yaşındayken bizim Nişantaşında Ruslar mağazalarda iş yapardı.5 Tane Rus Kızda bizim evin tam karşı binasında oturuyorlardı..Bir gün bakkalda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kafede dalga geçmenin intikamını yatakta bağırtarak aldım

Uzun zamandır dikkatimi çeken bir kız vardı bir gün bunlar arkadaşıyla birlikte arkamdaki masada oturuyorlardı sipariş vermek üzere garsonu çağırmış bekliyorlar ben ise bir taraftan yemeğimi yiyor bir yandan hoşlandığım kızı kesiyordum arkadaşı benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın yasak ilişki yaşadığı seks itirafı

Selamlar sexmobilhikaye.net’un değerli hikaye okurları,okuduğum hikayelerden çok gerçekçi bulduğumu belirtmekle beraber bir takım olayların anlatıldığı kadar basit olmadığını da biliyorum. 99 yılının kasım ayında evlendim karım sibel o zaman 19 ben i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.