Bakire Hikayeleri kategorisi, alamancı kızı bozdum hikayesini oku.

alamancı kızı bozdum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
BEnim adım nuri 18 yaşındayımm alanyada oturuorumBu Olay GEcen Sene Yazınn Oluor .. Bigün mağzada ben tek kalmıştım patronum yine bi yabancı kadın bulup Howarcdalığa Gitmişti.. neyse saat akşam 11 gibi 3 tane kız geldii 3 üde taş gbiyidi amaaralarından biri çok güzeldi fiziği kalcaları göğüsleri beni çok etkiledi onun adı çağlaydıkızlar kotalmak için gelmiş ve kotlara bakırlardıı Çağla BiKot beendi ve deneyebilrimyim dedi bnde tabi dedim denedi ve kabinden bana seslendi dedi bu bana dar gldi büyük bedeni varmı dedibende dedim tabiki var..1 saniye dedim ve 1 bütyük bedenini aldım ve kabine tkrar gittiim baktım Çağlada Hiç Bişi Yoq Sadece Altta bi tanqa ben özr dilyerek Dışarı Çıktım Ve Dedi Özr dilcek bişi yok gelebilirsin dedi Bnde tmm Dedim Ve Girdim içeriye Onu O halde görünce bnimki Taş Gibi Olmuştu ve ÇAğla bunu gördü ve güldü Sonrada Benim Kine Sürtünbmeye başladı Tabi Bende BoşDururmuyum Dedin Kuzenlerini Göner İStersen Dedim tmmS dedi onlar saten Discoya gidiceklerdi dedi: ve onları gönderdiq bende dükkanın kapılarını kapattımm ve arkada BEnim Yatak vardı ÇEkyat ORya GEçdik ve SevişmeyeBaşladık ama İkimiz de Deli gibiydik Vücüdünü yaladıkca yerde kıvranıyordu Bnde Sevişmeyi Çk Seviyorumm Ve Kızın Yalamdıq Yerini Bırakmadım Sonra bunu Çevirdim Ve ağzına VErdimm güzeL Yaklıordu ama bn zevkten 4 köşeydimm Sonra amını hazırladıktan Sonra Tam Sokacakkenn Ben Bakreyim Dedi ama Dedi Seninİçin Bekaretimi veririm dedi ve bende öle bi kökledimki kız bağırdı ağzını kapadım ve git gele başladmmm aradan 5 dak sonra kız boşalmıştı ve fazla geçmeden bende boşaldımmm Ondan SOnra Bu böyle DevamEtit eher yaz geliorlarmış:P
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sonunda siktim

|Mrb ben bursadan Tugay.Bende sizlerle bir anımı paylaşıcam.Bu olay birhafta önce oldu.Ben 18 yaşındayım futbolcu olduğum için vücudum kaslı ve bu yüzden çoğu kızlardan ilişki yaşamak için teklif alıyorum ama hiçbiri beni ilgilendirmiyordu çünkü beni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

milli oldugum gece

20 yasinda bir erkegim yurtta kal?yordum her yer erkek insan orda kal?nca abaza olmamasi mü mkü ndegil cok azdi??m bi gü n genel eve gitmeye karar verdim cü nkü yurtta verici bi kiz bulamam??t?m cok gü zel olmasa da vü cud... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocamla birlikte

merhaba ben 19 yasinda bir erkegim.olay lise sondayken oldu.Buyuk goguslu,siyah sacli,uzun boylu ve her zaman acik giyinen biyoloji ogretmenimize tum sinif hayrandi.26 yasinda olan hocaya herkes gibi bende hayrandim.onu hayal ederek cok masturbasyon ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayan kiracımın kaporası-2

BAYAN KİRACIMIN KAPORASI-2Bayan kiracım Jale hanıma daireye taşındığı ilk gün akşamı eşimle hoş geldin ziyaretine gittik. Kapıyı açtı oldukça şık görünüyordu. Eşim bir yere gidiyorsanız biz sonra gelelim dedi. Jale hayır efendim evdeyim bir yere gitm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

delicesine yeş il gö zlü m

merhaba site sakinleri ben de sizin yazdı ğ ı nı z hikayelerden gü ç alarak baş ı mdan geç en bir anı mı sizinle paylaş mak istiyorum.ben 28 yaş ı nda İ MALATLA uğ raş an biriyim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalyada sex

selam ben antalyada oturuyordum ve milli olmamıştım ama bunu çok istiyordum bunun için bi gün kalkıp gece klübüne gittim orda bi kız bulup eve atıcaktım ama kapıdakı adamlar da... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin tadı

slm ben anı l yas 19 ist de oturuyorum benimle sikismek isteyenler adresı nden ulasabı lı rler neyse hı kayeye gecı yorum bundan 1 sene once once annem teyzemlere gı tmı stı bende evde tek bası maydı m ve e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adım daniela ne kadar büyüğünü içime alabilirdim?

Ben Daniela. Sarışın, yeşil gözlü, portakal büyüklüğünde göğüsleri olan genç bir kızım. İsviçreli bir aileyiz. Zürich’te oldukça mutlu bir yaşantımız var. Okullar yaz tatiline girdiğinde her yaz olduğu gibi annem ve babamla çiftlik evimize doğru yola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındaki çıtır bakire sevgilim

Merhaba uzun zamandır sitede hikayeleri okuyorum bende birkaç anımı paylaşmak istedim. Aşşağıda yazılanların her cümlesi yaşanmış olup sadece isimler değiştirilmiştir. ben istanbulda oturan 180 boyunda 23 yaşında çevredekilerin ilgi duyduğu bir genci... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yan komsumu evınde domalttım

arkadaslar basımdan gecen harıka ve bıre bır gercek olayıımı sıslerle paylasmak ıstıorum neyse ben okan sarı saclı 70 kılolarda 174 boyunda bı gencım dıe bılcek kadarım yas 19 neyse ben hıkayeme hemen gırmek ıstıorum bısım yan komsumus vardı adı aslı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.