Eğitim Hikayeleri kategorisi, Aleynanın şahane götü hikayesini oku.

Aleynanın şahane götü

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba sevgili okurlar şimdi sizlere bizim mahaldeki orospu kızı nasıl siktiğimi anlatıcam.sikeceyim kızın adı aleyna. ordunun bi ilcesinde gercekleşti.neyse bu aleyna bana naber filan diye yaklaşmaya başladı bende normal davrandım. sonra bana dedi ki 100 lira verim beni okulun arkasındaki bahçede sik.ilk önce şasırdım ama sikiş lafı geince kabul ettim.ben hazır olduğum zaman seni arıcam dedi. gel zaman git zaman 10 gün sonra beni aradı ve ben hazırım perşembe günü öğlen okulun arkasında bekliyorum.ben zil çalar çalmaz hmen okulun arkasına gittim beni orada bekliyordu.benim ki onu görünce hemen ayaklandı.eteğide çok kısaydı.ben bunun bacaklarını okşaya okşaya bahçeye gittik. ve bahçeye gider gitmez hemen eşofmanı indirdim ilk başta korktu ama sonra deliler gibi yaladı.sonra birden domaldı.sikimi götüne sokmayı denedim olmadı.sonra bizim aleyna akıllıymış çantasında krem çıkardı. kremi götünün deliğine sürdüm sonra birden kökledim böyle bi bağırdı ki tüm sesini dünya duyacak.sonra yavaş yavaş git gel yaptım çok zevke geldi bu aleyna.ve birden götüne volkan gibi patladım.çok zevkliydi hem paramı aldım hem aleynayı siktim .sonra bu dedi ki başka zaman tekrar yapalım ben hemen kabul ettim devamı öbür partta...İsim : Bende Kalsın
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

acemi

Ortaokul bitip liseye başladığımda hayatımda birçok değişiklik olmuştu. Hem ruhen hem de beden olarak hızla gelişiyordum. Boyum uzamış,omuzlarım genişlemiş, vücudum kaslanmaya başlamıştı. O yaz ilk defa bir kız arkadaşım olmuştu. Bir kızı öpmenin ne ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okuldaki hocam

Final sınavları yeni bitmişti,. Okul bitecekti, aşırı derecede heyecanlanmıştım ve bunu hemen kutlamam gerektiğine inanıyordum. Arkadaşımla okuldan çıkıp eve dönecektik. Ama eve kadar sabredemezdim. Okulun üst katlarına doğru yöneldik. Çıkarken merdi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koca göt

Adım ümit üniversite öğrencisiyim cevremde okudugum bölüm nedeniyle cok kız var bunlardan biride nuraydı nuray 20 yasında genıs kalcalı iri memeli balıketli bir kızdı beraber yolda otobuse bindik sıkısık oldugu için ayakta kaldık benim yanımda 2 turı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

47 yasındaydı

Merhaba ben 17 yaşında bir gencim aylardan mayıs dı dikilide havalar çok sıcak olur ayse ablalar yazlına gidecekleri zaman benide davet ettiler işim tamircilikti.Çok iyi olmayan yatlarının bakıma ihtiyacı vardı ayşe ablanın eşi işe gitmişdiki ayşe ab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocam ve ben

|lise son sınıfta okuyan bir kız öğrenciyim matematik öğretmenim bekar yakışıklı bir erkekti her kız öğrenci gibi benimde ilgimi çekiyordu her öğrenci gibi benimde matematik dersim kötü idi bir gün yazılıdan çıktık herzamanki gibi yazılı yine çok köt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ögretmenimi siktim

|ben 13 yaşında istanbulda okuyan bir ögenciyim ama bizim tüm derslere bayan ögretmenler giriyor ama giydikleri elbise mini etek giyiyorlar ve sandelyeye oturunca amlaı gözüküyor bizim bir resim ögretmeni var hemde müdür yardımç&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Okulda ilk seks maceram

merhaba ben onur 15 yaşındayım izmirliyim. size geçen gün yaşadığım ilk seks maceramı anlatacağım. ben sınıfta oturuyodum herkes dersteydi bende nöbetçi olarak sınıftaydım sıkılmıştım sonra kapı açıldı ve sınıfımızdaki ezgi isimli kız geldi. sarışın ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

özel hocamla

Selam ben 17 yaşında bir lise son öğrencisiyim. Üniversite sınawlarına hazırlanıyodum. Matematik hocam çok seksi bi hatundu. Yaklaşık 35-36 yaşlarındaydı ve kocasından 3-4 yıl önce boşanmıştı. Yine bi pazartesi günü derse gittim. Hava acayip soğuktu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ogretmenin sayesinde

Merhaba, ebru hanım kapı komsum 1 yetişkini var engin adında ve yanlız yasıyor, enginle aramiz cok iyi olduğu icin bazen okulun kapısına kadar ben götürür getiririm.Bir gün veliler toplantisina ebru hanimla beraber okula gittik.Sıra bize gelmişti. Kapiy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

REHPER HOCAMI SÜPER SİLKTİMMMM

okulumuzn kapanmasına 13 gün kalmıştı bende bu okul bitmeden bi hoca sikicem dedim ve siktim okulda son sınavları olucaktır dersimiz boştu ve bi hoca giricekti giren hocamızda götü büyük süper fizikli manyak süper bi hoca rehper hocamızmış bnde bunu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.