alsancağın meşhur eshotları

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben lucifer 23 yaşındayım. Birgün işe gitmek içi sabah erken kalktım. Ben Gaziemirde oturuyorum. genelde sabahları eshotlar çok kalabalık olur. Eshotlar genelde dolu olduğu için durağı ya transit geçerler yada duraktan en fazla 3 yolcu alırdı. o gün durak çok kalabalıktı genelde liseli kızlar vardı. Eshot o kadar doluyduki kaptan kapılar açık gidiyordu. Bende fırsattan istifade ite kalka 2 liseliyle beraber arka kapıdan binmiştim. İçerisi tıkış tıkış doluydu. Bense aklımdan bişey geçirmediğim için sırtımı kızlara dönmüş gidiyordum. Eshotun hareket etmesiyle beraber liselinin kalçasını bana sürttüğünü farkettim. Önce araç salladığı için istemeden olmuştur diye düşünerek umursamadım.Liseli sürtmeye devam edincebende hemen önümü döndüm. Liseli tahminen 1,65 boylarında esmer uzun saçlı ve hafifçe tombişti. Üzerinde boş fakat mini eteği vardı. Liseli hem sürtüyor hemde aynı zamanda arkadaşıyla konuşoyur arada çaktırmadanda göz altından bana bakıyordu. Bense ice tahrik olmuş ve elimi hemen kızın kalçasına atmıştım herhangi bir tepki vermedi ben okşayıp sıktıkça o ice arkaya yaslanıyordu. Bende bundan cesaret alıp elimi yavaşca eteğinin altına atmıştım.Amı sulanmıştı ve tanga vardı Ben kalçasını okşadıktan sonra elimi tanganın üzerinden amın da gezdiriyorudn ve sonunda ne olursa olsun deyip, elimi kilodun içine sokmuş amını adeta yırtarcasına okşuyor ve parmaklıyordum. 15-20 Dk. böyle devam ettikten sonra ikimizde boşaldık. Ben inceğim durağa geldiğimde dümeye bastım ve inmek üzereyken kız kağıda tel yazmış ve bana vermişti. İndiğimde ise bana öpücük atarak gülümsedi ve gitti. Devamını bir sonraki hikayemde anlatıcam. Hikayemi okuyupta bana ulaşmak isteyen olursa; meil adresim.. [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

münübüs macerası

Merhabalar ben Antalya da münübüsçüyüm minübüste bir bayanala tanıştım telefon numarasın aldım daha sonra gürüşmek üzere o minübüsten ineceği yere gelince indi bende kendisini yarın rayacağımı söyledim okey dedi ertesi gün aradım buluşma yerini ayarl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yol parası

|ogün sıcak bi yaz günüydü arabada mavindim bir bayan bindi mini eteğiyle kolsuz bulüzüyle o yolun yolcusuydu bana biner binmez parasının olmadığını söyledi bunun onursuzca bi hareket olduğunu söylerken gülüştük arabanın şöförü babamdı yavaş yavaş ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

taciz kadar zevkli

bir şey olmasa gerek... Belki de sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada istemesin ona sürtünmek arkasına önüne dayanmak ellemek harika bir duygu ve bunu günün her saati her yerde yaşayabilirsiniz.. İş yerinde, sokakta,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

döl kokusu

Bundan iki sene önce ben 17 yaşındayken tek başıma ilk kez İstanbuldan Ankaraya gitmeye karar vermiştim. Ablam artik Ankarada yaşadığı için onu ziyaret etmeye gidiyordum. Biletimi bizimkiler aldılar ve beni İstanbuldan yolcu ettiler. Yanıma kim gelec... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle seyahat

selam size başımdan geçen tatlı bir anımı anlatacagım.karadenize halamın yanına gezmeye gidecektik geçen yaz yani 2004 un temmuzu.otobüslerde yer hiç yoktu bende anneme hiç gemiyle gitmedik birde onla gidelim dedimoda olur dedi.sonra gittim bilet alm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıcaktaki zevk

Slm arkadaşlar ben bursadan batuhan sitedeki hikayeleri sürekli okurdum bende anlatmak istedim kendi aracımla ufak bir kaza yapmıştım aracım servisdeydi o günde akşma üzeri aracımı almak için servise gidicektim saat 18:00 suları minibüse bindim baya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Geçen Sex Hikayem

slm ben ankaradan akrep gerçek ismimi bana ulaşabilen kızlar öğrenecek neyse size otobüste gecen sex hikayemi anlatacağım bir yaz akşamı işten çıkıp durağa doğru gidiyordun durağa vardığımda acayip bir kuyruk vardı hava gittikce kararmaya başlamıştı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex porno hikaye

SerpiL writes 28 yaşında evli çiftler veya evli dul bayanlardan hoşlanan biriyim Ben göt hastasıyım İşe gidi gelirken hep dolu otobüsleri tercih eder ve forta başlarım.Yine işten çıkmış eve dönerken dolu otobüs bekle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

7,30 da telin calmasiya

selam merhaba ben murat işsiz kaldım icin bi aile dostumdan iş bakmasını istemiştim oda 7,30da beni ardi metrobuse bin halicde in .....yere git dedi bende sevindim yeni bi iş bu kirzde diye cıktım bind... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhtesem bı zevktı

herkese merhaba aldatanlar com okuyucuları.Anlatacagım hıkaye tamamen gercektır.Once kendımı tanıtayım bn 1,70 boylarında 55kg kadın ıc camasırları gıymeyı seven bır erke... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.