Ensest Hikayeler kategorisi, annem ve ablam hikayesini oku.

annem ve ablam

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam size başımdan geçen olayı anlatmak istedim nedenide öylesine ilginç olayları burda okuyunca bende benden bir şeyleri okusunlar diye yazıyorum.ablam eşinden 2003 de boşanmıştı babamda vefat etmişti.işten çıkıp eve gitmiştim eve geldigimde ablamın kasıgında bir şişlik oldugunuanneme gösteriyordu annemde orda şişlik varmı bilmiyorumki deyip oda soyunup elleriyle birbir şişliklerine tutmaya çalışıyorlardı kasıklarındaki.yani alt taraflarında hiç bir şey yoktu her ikisininde üslerindede gece oldugu için kısa kol tşort türü bir şeyler vardı.gögüsleride dışarda kalacak olan bir şekildede duruyorlardı.kapıyı yavaş açtım geldigimi görmemişlerdi.sonra ablamın altında bir şey olmadıgını götünü görünce gördüm.biraz ileri gidince anneminde altında bir şey yoktu.annem elli ablam 28 ben 22 yaşındayız.birden odaya girdim.ne yapıyon kapıya vursana diye ablam çıkıştı.öyle bir şaşırmıştıki her ikiside öylece dona kaldılar.bende hayırdır dedim ablam ya kasıgımda bir şişlik var dedi.bende ona ne zamandır seks yapmadıgındandır dedim.illaki annemdede vardır dedim.oda nerden bildi bendede var dedi.annem ablamdan daha dinç gözüküyordu.taş gibi karı deyimine tam uyuyordu.bende onlara gelin bakim ne varmış dedim.ikiside saf saf yanıma geldiler bende elimi amlarının hemen yanına kasıklarına tuttum bu seksten dedim.tabi o ara ben çıldırmış durumdayım onlarda bana peki nasıl geçer dediler bende şimdi görürsünüz dedim.yanıma geldiler üstümdekileri çıkarırken annem ne yapıyon oglum dedi.bende bekle ve gör deyip üstümdekileri çıkardım.sikimi annemin agzına verdim almak istemesede zorla verdim.bir yandanda önümdeki ablamın amını yalıyordum.sikim kazık gibi olmuştu zaten sonra birden annemin agzında boşaldım.bu ne oglum ne zamandır yapmadınki bu kadar .çok vardı dedi.bende siz gibiydim aynı benimde karsıklarım agırıyordu dedim.sonra sikimi ablamın agzına verdim öyle bir güzel kaldırdıki eski kıvamını alınca.annemi önümde domaltıp götünede hafif bir krem sürerek yavaş yavaş götüne girdim.oda bana amım varken ordan neden sikiyorsun dedi onunda sırası gelir dedim.annemin amı ne zamandır sikiş yapmadıgından nerdeyse kapanacak gibi diriydi.hemde 7 genç dogormasına karşın.ablama geçmek için sabırsızlanıyordum çünkü onun dogum yapmışlıgı yoktu.sonra annem içime boşalma deyince.ablamın agzına sikimi verip ablamın agzında boşaldım.boşalmamla o istifra etti alışık deyildi sanırım.ama alışırsın dedim.sonra tekrar eski kıvamına ablam getirdi ve onun daracık amında şikim şov yapıyordu resmen daracık bir am ve uzun sayılabilir bir sik resmen dans ediyordu.o gün ve sonrasında hem annemi hem ablamı her tarafından sikiyorum.ablam benden hamile kaldı ve çocugu aldırdık.annemde her an kalabilir belki diye tedbirli davranıyorum gelmeden hepsini agzına alıp orda hallediyor gelenleri.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ortalık orospusu oldum

Ben okadar guzel bır kadın değilim 163 boy 55 kg ela gözlu 85 goğuslerim var ama sarkık 38 yasındaydım bu olay olduğunda her neyse konuya gelelım kocamdan ayrılalı 1 sene olmuş ve oğlumla yasıyordum benım oğlum x bır okulda torna tesfıyede okuyor ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

LİSELİ KIZ KARDEŞİM MERALİN TADİNA DOYAMADIM

merhabalar ben direk konuya gireyinm ben 21 yaşındayım liseli kız kardeşim meralde 17 yaşında çok güzel bir kızdır ben sex hayatına düşkün biriyimdir ve liseli kızlarda mini etek vee beyaz külotlu çoraplı kızlar benim favorimdir neyse meral bir gün o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim azınca

merhaba ben bu siteye yaklaşık 3 aydır giriyorum ve çok da hoşuma gitti. bu siteye iki adet başımdan geçmiş olayı yazdım. simdi size yine başımdan geçen bir olayı yazıyorum. kuzenim deniz`ile çok samimiyizdir onunla birgün beraber trabzonda zigana da... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim enis

Liseye giden oldukca yakışıklı, fizigi düzgün bir kardeşim var. Aramızda 9 yaş fark var. Arkadaşlarımın erkek arkadaşlarıyla parklarda, okulun arka bahcesinde tatmin olduğunu duydukca bende kuduruyordum. Ama bir erkeğin ilgileneceği kadar güzel olmad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

akrabamın karısı

Bir akrabamın eşi olan zeynebi ilk evlendikleri günden beri çok beğeniyordum ve onu sikmek istiyordum. tabi o zamanlar küçük olduğumdan bu iş olmadı. ben 20 yaşıma gelince istegiğim oldu. üniversite okuduğum ilden memlekete dönmüştüm. bir gün annem z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamileyim erkek kardeşimden

ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda 98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim var adı murathan. neyse hikayeme geçeyim.ben ve kardeşim ebeveynlerimiz tatile gittikleri için evde tek kalıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizim kizimin arkadasi

Kizim, Kizimin Arkadasi... Ben insaat mühendisiyim. Karimdan bosandigimda kizim 12 yasinda idik ve kizimla birlikte yasiyoruz. Baba kiz sakin bir hayatimiz vardi. Aradan bir sure gecti, oturdugumuz apartmanda karsi daireye yeni komsular tasindi... Ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyze kizini hiç

DÜŞÜNMEMİŞTİM merehabalar ben taner  size hikayemi anlatmak istiyorum ben hava alanında çalışıyorum öyle hoş byn lar görüyorumki beni delirtiyolar yine deli oldugum bi gün eve geldim kuduracak gibiydim telefon çaldı arayan teyzemin kızı ayl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexi baldizim

SLM BEN 38 YASINDAYIM VE BALDIZIM ELVANA ASIGIM. HIKAYEM SÖYLE BASLADI EVLENDIGIMDE BALDIZIM ELVAN BANA BIRAZ TERS GELEN BIR KIZDI COK TERS HAREKETLERI OLDUGUNDAN ONA FAZLA ILGIM YOKTU TAAAAAKI BENI KENDINE ASIK ETRINCEYE KADAR. BALDIZIM ELVAN INCECI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk erkeğim ağabeyim

Merhaba adım D. Konya nın bir köyünden sorunlu bir ailenin kızıyım. Babam bana sürekli kötü davranır. Bir abim var. Ben lise 3. sınıfa giderken abimin memur olarak Muğlanın bir köyüne tayini çıktı. Annemde hem babamdan kurtulmam hemde sınavlara daha ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.