Grup Hikayeler kategorisi, annemin çekmecesi hikayesini oku.

annemin çekmecesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
adım deniz 22 yaşında öğrenci biraz kadınsı biraz aktif biraz da anal oyunları ile kendimle oynayan biriyim. annem memur sabahları ev boş olur şimdi tatil zamanı nede olsa, kardeşimde yok, babamda çalışıyo, ev akşama kadar bana kalıyo, fazla arkadaşımda yok. günü porno izleyerek geçiriyom diyebilirim. artık kız erkek videolarıda sarmıyo, gay trans cd ve değişik fantezilerde filmler arıyorum, bdsm nin türü olan pissing gibi filan, bi gün yine yanlızdım annemin odasında çekmecesine baktım, ilk kez bi poşet gördüm. içi renk renk tangalar dolu idi, sanırım beni yapmak için kullandılar. :) ama hepsinin de poposu vardı. ben g istiyordum bulamadım nispeten poposu daha küçük olanları tanga yapıyordum ve filmleri öle izliyordum. sonra külotlu çorap sütyen ve bady leride giyip tam bi cd oluyordum. bazende camda arkadaş bulup show filan ... derken ii ce azdım ve çamaşıra gelmeyecek şekilde boşaldım bir bardağa. ve kenera koydum. sonra yine izlemeye devam ettim bu sefer anal ile de oynuyordum iice ıslandım ve çamaşırlar sanki annem boşalmış gibi oldu. evdeki silindirik malzemeleri içime alıyordum bazen deodorant şampuan sprey kutularınıda alıyordum. ikinci kere patlamak üzere idim ve hemen bardağı alıp boşaldım ve aşırı çişim geldi. wc ye gittim birazını bardağa birazını da wc ye yaptım. iyice azmıştım dolapda bira vardı açtım ve bardağa koydum. bardak zaten büyüktü. ve yeterinde koydum. sonra aynanın karşınısa geçtim çok seksi bişey vardı, siyah puanlı çorap kırmızı tanga beyaz dantelli sütyen bady ve kocaman bi bardak döl çiş ve bira kokteyli ... diktim kafaya biranın soğuklugu ii geldi. tadı muhteşemdi. sonra biranın geri kalanını da bardağa koydum birazını içtim. odaya geldim. üzerimi değiştirdim. siyah tanga ten rengi çorap ve siyah sütyeni giydim. çok azdım yine ve boşalmayi yine biranın üzerine yaptım. beyazlıklar top top dağılıyordu. kafama diktim. sonra dolaptan viski vardı onu da biraz kafaya diktim. iice salladı beni. söyundum ve yerlerine koydum herşeyi. ardından avuç içi bir topu içime alıp duşa girdim.... devamı gelecek.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kız arkadaşım ablası ve ben

Ben üniversitede okuyan bir öğrenciyim benim kız arkadaşım bana birgün ablasının onu ziyarete geleceğini ve benimle tanıştırmak istediğini söyledi    neyseki ogün geldi çatı ve ablası geldi ,ablası çok tatlı, güzel ve sexi bir kızdı birbiri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem dörtlü

Ben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini bendenben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük bir evimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhtesem ikili 1

Muhtesem İkili -1- ben Ve Yusuf İki Kardeşiz.ben 1.80 Yusuf 1.70 boyLarında İkimizin Yaşı 18.YakışıkLı İki Genciz.ben Ve Yusuf OkuL İcin İzmir`e Gittik.İzmirde bi bekar Evi Tutmuştuk.İkimiz Tek KaLıyorduk.OkuLa basLadigimiz iLk Gun Yan Yana Oturuyord... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi zorla siktim

ben 15 yaşındayım çok azgınım birini sikmeyi çok istiodum ve yengemle gerçekleştirdim benim 43 yaşında yengem vardır bu yengemin götüde felan görünüşde çok iyidir hep yengemi arzularım onu düşünerek 31 çekerim yengemi sikmeye kafama koymuştumneyse bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bende öylesine istiyorumki

180 boyunda 70 kilo ela gözlü oldukca yakışıklı 35 yasında evli eşim kapalı mütaasip biri eşimle sex konusunda sıkınıt yaşamaktayızben ise sex manyagı denebilecek bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalyada gençlik rüzgarı

Biz Akdeniz Üniversitesinde okuyan 25 yaşında 2 delikanlıyız. Okulun ilk günleriydi ve çevreye adapte olmaya çalışıyorduk. Birgün sınıfta 2 bayan bizi evlerine davet etti. bizde hemen kabul ettik tabi. evlerine gittik ve romantik bir loş bir odada ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşlarımla

ben 18 yaşında bir gencim ismim barış herkez çok yakışıklı olduğumu söyler. lise son sınıfdayımsize iki hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatıcam. ben hemen hemen hergün okul çıkışı yanımda erkek arkadaşım ve 4 kız arkadaşlarla gezerdik. çay bahç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel tesadüf

üniversite yıllarında 3 arkadaş bir garsiyoner kiraladık. garsiyoner diyince yanlış anlamayın bir büyük odanın içinde bir küçük oda. dış kapıdan girince L şeklinde koridor solda duş ve tuvalet sağda mutfak olarak kullandığımız küçük bir alan. serpil ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzularimdan korkuyorum

arzularımdan korkuyorum... Slm ben 23 yaşında yanlız yaşıyorum, ve her insan gibi hatta biraz daha abartarak gündüzleri korkunç muhafazakar fakat geceleri çok farklıyım.. Tabi size bu gecelrden yanlızca birini ama benim için en iç gıcıklayıcı olanını... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fm_dostuyum

Mrb ben ahmet asıl orduluyum ama olay antalyada oldu ben onceden masorluk yapardım ve bu olayla ilgili size hikayemi anlatacam 177 boyum 75kg esmer biriyim simdi 31 yasım ozaman 22di bir gun halam beni antalya goturdu halamın orda msj salonu vardı en... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.