Üniversiteli Hikayeleri kategorisi, annemin kankisiyle hikayesini oku.

annemin kankisiyle

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Bizim aile dostumuzdu Murat amca ve Selen teyze. Murat amca mali durumu bozulduğu için depresyona girmiş babasının da ölümüyle neredeyse delirmişti. Bu durum haliyle Selen teyzeyi de epey bir etkilemişti. Bir gün Selen teyzeden bir telefon geldi. Murat amca iyice kötüleşmiş. Apar topar onlara gittik. Babam Murat amcayı alıp dışarıya içmeye götürdü. Biz Selen teyzelerde kalacaktık. Salonda yataklarımızı hazırladılar annemle biz yattık. Selen teyzenin oğlu, ben ve kardeşim salonda yatacaktık, annem de oğullarının odasında. Neyse gece önce Selen teyzenin telefonu çaldı.Sonra da benim telefonum çaldı. Arayan babamdı. Murat amca fenalaşmış, hastaneye yatırmışlardı. Selen teyzen gelecek hastaneye yanında bulun sen de dedi. O zamanlar ben 19 yaşındaydım. Normalde annemi gönderirdim ama o da o aralar hastaydı o yüzden ben gidecektim. Selen teyze yanıma geldi hazırlan gel ben aşağıda arabada bekliyorum seni dedi gitti. Hemen giyindim hastaneye gittik. İçki mi dokunmuş sahte rakı felan bişeyler anlattılar uyku sersemi çok anlamadım. 2 gün daha hastanede yatacak dedi doktor. Babam ben başında dururum siz gidin deyip gönderdi bizi. Eve geldik ama uyku falan kalmadı bizde. Selen teyze zaten panik halinde, halen eli ayağı titriyordu. Eve girince ağlamaya başladı, bir de bu eksikti felan deyip hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Ben Selen teyzeyi sakinleştirdim. Bir bira açtık içtik, o ikinciyi içince sarhoş oldu. O sıcakta çarptı tabi :). Neyse ben kötü oluyorum yatmaya gidiyorum dedi yarı yolda bayıldı kadıncağız. Salondan kolanyayı buldum bileklerine,alnına,ensesine derken sıra geldi göğüslerinin üstüne. Kötü bişey düşünmeden hafifçe boynuna sürdüm. Kendine geldi gitti yatak odasına yattı. Ben de gittim salonda yerime yattım ama uykum gelmiyor. Bir ara bunun odasından garip sesler gelmeye başladı. Gene mi bayılacak diye kontrol etmeye gittim. Odaya yaklaşınca sık aralıklarla nefes aldığını fark ettim. Noluyo demeye kalmadan yandaki vazoyu paramparça ettim. Hemen kapıyı açtı noldu dedi, dedim yine fenalaştın sandım kontrol etmeye geldim dedim. O da gülümseyerek iyiyim canım saol dedi. Uyumadın mı sen dedi, dedim yok uyuyamıyorum. O da beni de uyku tutmuyo az dertleşelim mi dedi. Ben de tamam dedim. Odasına aldı beni gençlar uyanmasın burda konuşalım diyerek.Anlatmaya başladı Murat amcana şu oldu,bu oldu, anlattı epey. Rahat bir kadındır Selen teyze pek utanmaz. Murat amcan 3 aydır benimle bile yatmıyor dedi. Yine başladı ağlamaya. Evliliğim şöyle zor durumda böyle kötü derken yine bayıldı. Bu sefer gecelikle bayıldığı için göt baş her yer açıldı. Benim de abazalık var yaş itibariyle, o sebepten benim haydar ayaklandı. Neyse önce haydarı sonra selen teyzeyi düzelttim. Ayıldı noldu felan diye sordu dedim bayıldın yine. Özür dilerim kafanı şişirdim dedi. Ben de olur mu öyle şey her zaman dinlerim dedim. Neyse boşver beni biraz da sen anlat nasıl gidiyo okul diye sordu. Ben de dedim güzel notlar tıkırında. Kızlar nasıl okulda, kız arkadaşın var mı dedi. Dedim senden güzel olmasın kızlar güzel ama kendime göre bulamadım dedim.Şaşırdı bi önce ben de şaşırdım niye öyle dedimki diye. Sonra beni gerçekten güzel buluyor musun dedi. 45 yaşında taş gibi hatunda. Ay gibi güzel bir yüzü vardı, yani gerçekten çok güzeldi. Ben de evet diyebildim utanarak. Teşekkürler canım inşallah motive etmek için söylemedim bunu dedi. Dedim gerçekten çok güzelsiniz dedim. O da sen de çok yakışıklısın, bir sürü sevgilin olurdu şimdiye kadar dedi. Sonra bir kahkaha attı. Bu utangaçlıkla zor olur senin için dedi. Bu sefer de ben şaşırdım. Kem küm ederken benim derdimin dermanı yok dedi ama senin derdini çözmek kolay dedi. Ben de atladım sazan gibi nasıl olacak diye. İstersen hemen şimdi çözeriz dedi. Ben de hala sazan gibi olur çözelim dedim. Sonra yatağına uzandı mastürbasyon yapmaya başladı. Dedim ya rahat kadındır hiç utanmadan yapıyor. Tabi donunun içinden göstermiyo da yani. Ben utanıp hemen arkamı döndüm. Bana dön dedi böyle yaparsan ömür boyu sap kalacaksın dedi. Ben de bu nasıl çözüm dedim. Dön yoksa bana saldırdı diye bağırırım dedi. Mecbur döndüm izlettirdi bana epey bi. Benim oğlan utanma arlanma bilmeden yine kalktı.Saklamaya çalışırken ben utanma dedi bana Selen teyze. Sal gitsin böyle böyle gitcek utangaçlık dedi. Ben de bıraktım saklanmayı. Sonra yatakta doğruldu bana doğru domaldı amını ovalamaya devam etti. Ben hala izliyorum mal gibi. Şaşkınlıktan olduğum yerde kitlenip kaldım. Ben bakmıyorken sen de rahatla dedi bana. Ben de çıkardım benim haydarı oynamaya başladım çaktırmadan. Birden arkasını döndü ve bana baktı sonra da işte böyle devam et dedi. Sonra soyunmaya başladı. Geceliği sütyeni çıkardı ama altını çıkarmadı. Göğüslerini felan okşayarak yanıma geldi. Biraz daha yardım edeyim sana dedi. Aldı benim 17lik haydarı başladı pompalamaya. Abazalık, toyluk hepsi vardı o zaman çok dayanamadım boşaldım eline. Bundan utanıyosun yoksa dedi bir kahkaha daha attı. Murat amcan bu kadar bile dayanamadı ilk seferinde dedi utanma alışırsın dedi.Ben boşalmanın verdiği yorgunlukla ben gidiyim artık dedim salona gittim yattım. Sabah oldu ben Selen teyzenin yüzüne bakamıyorum felan utanıyorum. O yine rahat tavırlarına devam ediyor. O gün de akşam ettik. Salonda yerime yattım. Hava da epey kötüydü o gece. Tek yatamıyorum korkuyorum felan dedi oğluyla yattılar. Gece bir ara salona geldi Selen teyze, benim kardeşimi kendi oğlunun yanına gönderdi tek yatmasın o deyip. Beni uyutmuyo bizim oğlan dedi yanıma yattı. Neyse gece benim alette bir sıcaklık bir terleme hissettim uyandım baktım Selen teyze kıçını bana dayamış yatmış. Arkamı döndüm yattım. Az bir süre sonra o tarafki yatağa geçip gene kıçını bana dayamış ama bu sefer sürtünüyodu da.Uyumaya devam ettim işini görür uyur diye. Sonra benimkini boxerımdan çıkardı eline aldı sıkmaya başladı. Bizimkinden biraz büyük ama napalım canıma deydi eliyle bir kontrol geçti. Ben de kendimden geçtim az daha oynayınca eline yine boşaldım. Sonra tüh ne yapsak bu da genç çabuk geliyo dedi kendi kendine fısıldayarak. Sonra odasına gitti bir şeyler aldı geldi. Yanıma yattı sürtünmeye başladı gene bu sefer benden o kadar kolay kurtulamazsın dedi. Benim oğlan sertleşmeye ve ıslanmaya başladı amının suları öyle artmıştı ki pijamasını bnm boxerı felan su gibi etti.Gene tuttu benimkini sertleşince. Bişeyler sürdü sonra da çok sıkı bir prezervatif taktı. Benim alet uyuşmaya başladı. Geciktirici felan sürmüş, geciktiricili bir prezervatif takmıştı(çakala bak :D ). Murat amcanın prezervatifi taktığı için çok sıkıyordu benimkini ama uyuştuğu için çok da etkilemiyordu. Neler olcak diye bekliyordum heyecanla, kalbim çıkcaktı yerinden nerdeyse. Tuttu benimkini amına geçirmeye başladı. 1dk felan içine sokmaya çalıştı. Kafası soktuktan sonra bir ayyyhhh dedi hafifçe. Lan murat genç kız gibi bırakmışın beni dedi, senin yüzünden şu siki bile alamıyorum içime dedi. Ben de ne yapsam diye düşünüyorum, toyluk işte bilemiyosun. Çıkardı kafasını bana döndü. Şu utangaçlığı üstünden atıp bana yardım et biraz diyip üstüme çıktı. Beni sırt üstü yatırdı yine amına kafasını soktu benim sikimin. Yavaş yavaş oturmaya başladı ben de bir elimle benimkini tuttum altından destekledim bir elimle de onun ayaklarına baskı yaparak iyice oturmasını sağladım. O kadar sulu ama bu kadar zor gireceğimi tahmin etmezdim. Biraz o şekilde bekledik. Uyuşuk olduğu halde sikimde amının sıcaklığını acayip hissediyordum. Sonra yavaş yavaş oturup kalkmaya başladı biraz daha alıştı amı, sonra yine önceki gibi yanıma yattı kimse görmesin dedi. Pikeyi çekti üstümüze, sonra bana dedi arkadan pompala bakayım şimdi senin sıran dedi. Ben başladım sikmeye. Biraz pompaladım Selen teyze orgazm olmaya başladı nasıl tırnaklıyo etrafı, nasıl sıkıtırıyo amı benim oğlanı anlatamam. Sonra yığıldı kaldı bir süre ama benim aletteki uyuşukluk yeni yeni geçmeye başladı. Ben boşalamadım azgın kaldım. Bu yatarken yavaş yavaş pompalamaya başladım. Ulan nasıl zevk alıyorum acayip bişeymiş am sikmek.Bu bana doğru döndü ha şöyle delikanlı ol biraz dedi ve kendini okşamaya başladı. Neyse bu yine orgazm olurken beni de öyle fena yaptıki ben de dayanamadım boşaldım içindeyken prezervatife. Yalnız oluk oluk öyle bir boşalıyorum ki prezervatiften biraz taşırdım. Ben korktum böyle oldu dedim, o da korkma dedi benim daha genç olmaz dedi beni şapurdatarak bir öptü. Teşekkürler canım harikaydın dedi. Yattı uyudu ben de uyudum. Sabah kalkmış erkenden dedi 2 dk kalk şu nevresimleri değişiyim batırmışız gece dedi. Ben de güldüm dedim duşa giriyorum ben dedim. Tamam dedi bana havlu felan verdi, dün gece bana çok iyi geldi ama olanlar aramızda kalsın tamam mı dedi ben de tamam dedim. İyi o zaman dedi banyoya girmeden sizinkiler de uyanmadan hemen bir posta daha atarız değil mi dedi nasıl olsa hızlısın sen dedi bana ben de yok yakalanırız felan derken tuttu benim yarağımı kopartırım bak ısrar etme dedi kaldırdı hemen. Döndü arkasını hadi sok dedi. Ben yakalancaz felan derken soktum içine biraz pompaladım. Boşalacağım zaman dedim geliyorum, tamam devam et dedi boşaldım içine. Dedi devam et inene kadar sikin dedi, az kaldı ben de orgazm olacam dedi. Dediğini yaptım, benimki bir daha sertleşti o arada o orgasm olurken yine nasıl sıktırdıysa amı bi daha boşaldım içine. Bana döndü yanağımdan öptü, ne kadar doluymuş taşakların dedi. Gülerek şimdi bir sevgili bulursun artık dedi. Bir daha öptü ve çıktı banyodan.Olayın üstünden 2 sene geçti. Hiç yaşanmamış gibi davrandık. Murat amca iyileşti. Şimdi epey bir mutlular. Benim ise halen bir sevgilim yok :)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

askerden geldigim gün üvey kardeşimle

Üvey Kardeşlerim.01 annem benim ne kadar istemediğim halde askere gideceğim için 2 tane kızı olan bir kamyoncuyla evlendi.hiç üvey babamı ve kardeşlerimi sevememiştim.ve 1 ay sonra askere gittim.2.5aylık acemi birliğinden geldikten sonra evdekiler be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey teyzeme uyurken sürttüm

köydeydim daha 15 yaşındaydım üvey tezemde 20 vardı yaşı taşgibiydii hepp sulanırdımm ona birgün onlarda yatıya kaldık aynı odada yatıyoduk gece uyandımm baktım çırılçıplakk yatıyorr offffff o anda kalbimm duracakk sandımmufaktann ufaktann elimlee am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kahve ısmarlıyım mı

ben öncelikle yakışıklı olmayan ama kızlarla ilişkisi iyi olan ve onları memnun etmek için elinden geleni yapanı kısaca çok değil ama biraz abaza olan biriyim kiloyu ve yaşı sölemiyeceğim :D bi gün bizim okulumuz şehrin dışındaydı ve biz okuldan kaym... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul bitirdi beni resmen

isyerinde personel muduruyum.adim fatih..beni her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegimaklima gelmezdi..temizlikcilerden biri isten ayrilmisti..gazetedeki ilani goren bir bayan is icin geldi ne olduysa onu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın yigenine verdim

Adım Meltem, 170 boylarında balık etli iri göğüslü ve kumral güzel bir kadınım.Sizlere kocamın yeğeni Cihanla başımızdan geçenleri anlatmak için bu siteye girdim. Cihan beni sabaha kadar becermeden önce burdaki hikayeleri gerçek dışı zannederdim ama ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk bahar temizligi sırasında

Merhaba arkadaşlar sizlere kısa bir süre hikaye yazamadım neden diye sormayın sakın çünkü yaşanan bişey olmadı:))))))) maşallah birsürüde myl gelmiş buarada hadi geldimbuhikayeyi yaşayalı daha 1 saat oldu cenabet cenabet yazıyorum valla busabah erken... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey teyzemle yattım

mrb herkese adım cüneyt 20 yaşındaym 1,68 boyunda 65 kloyum teyzem ise 31 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo çok bakımlı kapalı bi kadın teyzemleAramda geçenleri anlatıcam sizlere bu hikaye gerçek bir hikaye bundan 4 5 ay önce teyzem eşiyle sornları oldugu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aynı aleti yaladık annemle

adım Başak. Bu hikayemi anlatmaya burada okuduğum bazı hikayelerden cesaret alarak yazmak istedim. Lise son sınıfa gidiyorum ve derslerimde oldukça başarılıyım. Oldukça güzel bir fiziğim olduğunu… söyleyebilirim, hatta erkek arkadaşım göğüslerimin ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deri don ve agız topu

Merhaba, ben 22 yaşında bir gencim. Sizlere çalıştığım işyerinde Nilay ile yaşadığım olayları anlatacağım. Nilay benimle aynı işyerinde çalışan, 30 yaşında 1.63 boyunda, sarışın, kahverengi gözlü, Jennifer Lopez kadar mükemmel kalçalara ve davetkar g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dilenciyi eve alıp :)

ben 19 yaşında bir erkeğim. Size 1 saat önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Annem ve babam evden çıktıktan sonra hemen arama motorundan seks hikayelerini arattırıp bu siteye girdim. 5-6 hikaye okuduktan sonra benim alet şahlandı ve bend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.