Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, antalyada muhteşem hikayesini oku.

antalyada muhteşem

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhabalar ben istanbuldan selim.27 yaşında genelde pasif aktif de olabilen gayim. yaz tatili için antalya ya gitmiştim.İnternet de gay kanalların da ilişkiye girebileciğim birisini aradım ama bulamadım.saat 12 civarıydı yanıma bira alarak sahile gittim ve içmeye başladım aradan bir bank ilerimde iki kişi oturuyordu bir müddet sonra birisi gitti ve o da yalnız kaldı aradan 5-10 dk geçti ateş maksadıyla yanına gittim yalnız oturduğunu ve isterse beraber oturabileceğimizi söyledi bende biramı alarak yanına geçtim.klasik sohbetlerden sonra evli bekar olduğunu sordum evli 46 yaşında olduğunu antalyada iş için bulunduğunu söyledi bu arada bende konuya girerek seks ihtiyacını nasıl giderdiğini sordum.geneleve gittiğini söyledi.Artık cesaretimi aldım ve erkek le ilişkiye girip girmediğini sordum.O da zaten genelde bu tür ilişkilere girdiğini ama çekindiğinden söyleyemediğini söyledi.elimi hemen sikine götürdüm kalkmış ve çok iri duruyordu.hemen evi olup olmadığını sordum bir inşaatta bekçi olduğunu söyledi ve yalnız kalıyorum dedi ve oradan kalktık eve gittik ikimizde soyunduk hava sıcaktı duş aldık bu arada ben onun sikini oda benim deliğimi okşuyordu banyodan çıkıp çekyata uzandık üzerime çıktı her yerimi yalıyordu.Bu sefer o uzandı üzerine çıktım sikini ağzıma aldım 18 cm vardı muhteşemdi.belimden tuttu ve sırt üstü yatırdı bacaklarımı omuzuna aldı sikini deliğime dayadı ama sokamadı girmemişti banyodan şampuan aldı sikine sürdü ve tekrar dayadı içime girmişti havanında da etkisi ile ter içinde kaldık her sokuşunda sesler çıkıyordu.ters döndüm arkama geçti gidip geldikçe bacaklarımı kalçalarıma vuruyor inliyordum.birden inlemeye başladı ve içime boşaldı.sırtıma yığıldı bu arada bende sikimi okşuyordum.aletimi eline aldı beni de boşaltı saat 3 e geliyordu oradan ayrıldım daha sonra buluşamadık tatilim bitmişti ama unutamadığım bir anı kalmıştı.Sizlerde benimle birlikte olmak istiyorsanız tek şart 40 yaş üstü olmanız maillerinizi bekliyorum [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

harikaydi....o ve ben!

Selamlar ben 19 yasinda kendimi siktirmeyi sven bir gayim. anlatacagim olay gecen hafta basima gedli.ben internette gaylerle chatlesirken bir tanesi bana cok sicak davrandi ve bende onunla birlikte olmak istedim. kendisinin evi oldugunu ve bana gelme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uzatmada attığım gol

Yarı finalin ikinci maçını yani Yunanistan-Çek Cumhuriyeti maçını izlemek için Portekiz`deydim.Bildiğiniz gibi 90 dakika 0-0 berabere bitti ve maç uzadı.Bu    aradan faydalanarak stadyumdaki yerimden ayrılıp tuvalete gittim.Tuvaletlerde tek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

becereyim derken becerildim

Bu yaşadığım gerçek bir olaydır bir gün isr. arkadaşlarla yemeğe gitmiştik kafaları da iyice çektik tabi eve gitmeye yola koyuldum ama içimde acayip bir değişik bir şey sikme arzusu uyandu biraz alkol alınca bu genelde çok olurdu bazaen eve de alkolü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin karısı oldum-1

|Sizlere 3 ay önce yaşadığım ve ilk olan yengemle yaşadığım ilişkiyi anlatmak istiyorum.Ben 19 yaşında 172by 55kl ince belli bir gencim.Vucudum tam anlamıyla bir kadın vucudu gibidir.Tek eksiğim göğüslerimin bayanlara göre biraz daha küçük oluşu ve e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk deneyim heyecanı

Ben şu an 35 yaşında 176cm 68kg birisiyim. İçimdeki eşcinsellik merakı ta lise yıllarımdan beri vardı. Ama bu merakımı ancak    31 yaşımda sikilerek giderebildim. O zamana kadar götüme salatalık, kabak, patlıcan, bardak, cep telefonu, kola ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travesti oldum

Şimdiye kadar yaşadığım en büyük fantaziyi burda paylaşmak istiyorum. geçen yazın sonuna doğru bizimkiler tatile çıkınca ev, araba herşey bana kalmıştı. o günü iple çekiyordum. günler öncesinden hazırladığım planı gerçekleştirmeye başladım. önce bütü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aslan taksici

Merhaba, bu daha gecen hafta basimdan gecen gercek bir olay. Istanbulda havaalanina gitmek icin gece saat 3de taksiye bindim. Ucagimin kalkmasina daha cok vardi fakat sartlar erken gitmemi gerektirdi. Tabi taksici oldukca yakisikliydi ve yaklasik 35-... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

edirne otobanı

1993-94 Yıllarında çalıştığım iş dolayısı ile trakya tarafına çok sık seyahat ediyordum. Yine bir seyahatimde keşana gidiyordum. Yanlız seyahat eden insanlar yolda bol bol düşünceye dalar hayaller kurar. Bende düşünürken, düşünürken kendimi azdırmaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ikinci beygiri de tımarladım.

Maillerime baktığımda yine başıma hoş şeyler getireceğini anladığım Turgay adında Antalya`dan yazan bi yakışıklının mesajı dikkatimi çekti..Benim ki öyle 30    cm.değil 28 cm.ne dersin diyordu.Kendini; denizi seven,balık tutmaktan hoşlanan ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

geç farkettim

Bu olay başımdan bir süre önce diskodan çıkarken geçti ve hiç beklemediğim şekilde de sona erdi. 25 yaşında ,185 boyunda normal bir erkeğim. Burada atmosfer sıcak,kızlar güzel ve daha davetkardılar hepsinin güzel gülümsemeleri ve derin bakışları ile ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.