Arkadaşımla güzel bir gece

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Okulda cok sıkılmıştım sınıfta selin adlı yeni gelen bir kız vardı bende kalemimi bilerek düşürerek kızın amına bakmaya calıştım ve kızın catalı belli oluyordu ben zaten kendimden gecmişrim tenefüs zili caldı ve ben selinin yanına gittim tanışmak istedim oda olur dedi sonra okul cıkışı bizim mahallenin biraz önünde oturduğu söyledi bende beraber gidelim dedim onra arkadaşlarla oturduğumuz eski bir ev vardı selni oraya götürdüm sonra ben konuya girdim ve seline dedimki sevişelimi oda olur dedi ama ben hiç yapmadım dedi bende yaparız dedim üstünde pembe tişörtü altında laciver eteği vardı sonra ben eteğini kaldırıp okşamaya başladım selin yapma dedi ama ben aldırmadım sonra kilotlu corabını cıkardım ve amını yalamaya başladım selin adeta cıldırıyodu sonra selin beninkini yalamaya başladı ve ben zevkten cıldırıyordum sonra selini ters yatırıp düz siktim sonra git gel yaptım canının yandığının farkındaydu ama oda istiyordu..İsim : Emre
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

jakuzide iniltiler

merhabalar ben özgür antalyadan yazıyorum.size başımdan geçen müthiş bi olayı anlatıcam.benim bi kuzenim vardı barış onunla gençluktan beri iyi anlaşırdık o benden 7-8 yaş büyüktü ama yinede ii anlaşırdık bursada oturuyolardı ben yazları giderdim ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablam ile birbirimizi tatmin ettik

Ben meltem 18 yasındayım ablam ise Rüya 20 yaşında 2 kardeştik babam öldüğü için evde 3 kız beraberdik annem ben ve ablam benim kızlara karsı cok aşırı derece duygularım vardı resmen ablamı ıstıyordum bir gün evde otururken anneme telefon geldı apar ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hatice hanım

aslında yaptığım şey çok hoş bir olay değil ama artık olan oldu bir kere.Bu olay tamamen yaşanmış bir olaydır.yaklaşık 20 gün önce oturduğumuz binanın logar gideri tıkanmıştı.binanın içinde dayanılmaz derecede iğrenç bir koku vardı.doğal olarak binam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kurstaki gülay

slm bn ankaradan mert yaşım 22 boy 1.72 kilo 64 çevremce yakışıklı çekici bir gencim... hikayame geçiyorum ingilizcemi geliştirmek için ingilizce kursuna yazılmştım neyse kursa başlayalı 2 3 hafta olmuştu tanışma faslı geçmiş yerini kaynaşmalar almış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sibel ve kocası

kocasi mutfaga gitmisti.sibel yanima oturdu.hemen dudaklarima yapisti.fermuarimi cözerek yaragimi külotlarimin arasindan cikararak otuz bir ceker gibi elliyordu.benim bugun otur bir cekmeme gerek kalmadi.cunku sibel yanimdaydi.hemde kocasi ile berabe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nalan teyze

slm.ben 29 yaşında 179 boy ve 70 klo atletik yapıya sahip yakışklı bir gencim.ismim murat.nalan teyze sami beyin eşi ve 43 yşnda.vücudu diri ve alımlı bir bayan.malatyada merkezden evimize doğru gelrken otobüste rastlaştğm nalan teyzeyle bayağı bir y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey kaynanamı siktim

slm size tamemen gerçek bir hikaye yazıyorum 29 yaşında 179 boyunda atletik yapılı biriyim 8 yıllık evliyim kaynanam bir hastalık sonucu yaşama veda etti kayınbabam 47 yaşında dul kalınca tekrar evlenmek istedi altlı üstlü oturuyorduk kayınbabamla ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyumsuz evlis evgilim

slm ben ali 35 yaş 1 85 boy 85 klo doguda esnafım kaslı yapılı sporcu bırıyım gumuşçuluk uzeri iş yerım var içine kapanık ama azgın doyumsuuzm bı sabah erken işyerimi açıp genel temızlık yapıyordum çıragım gelmemişti zayıf mınyon bı bayan geldi telim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yılbasının heyecanı

sızlere evlı oldugum yıllarda esımın arkadası ıle yasadıgım heyecan yyuklu yılbası kacamagımı aktaracagım.Aysegul esımın arkadası olur sarısın mavı gozlu genıs kalcalı ırı memelı ancak zayıf vucuda sahıp kısa boylu bırısıdır son derece fırıldak bır y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimle grup seks

Karımı nasıl tost yaparımKısaca bizden bahmek istiyorum. ben 39 eşim 33 yaşında eşim fena değil güzel bir kadın. Manken gibi diyerek yalan söylemek istemem. ortalama bir tipik türk kadını 1.70 boyunda 58 kg ve kumraldır. Gezip tozmayı farklı yerler g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.