arkadasimla yabdigimiz plan hikayeler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Herkeze slm biz izmirde oturan hakan ve meltem ciftiyiz 7 yıllık evli bir ciftiz aynı abartmanda oturan ve karsı komsumuz olan hulya ve metin ciftiyle baya samimiyiz ailecek gelip gidiyoruz eslerimizde oldukca ii anlasıyorlar benim ve metinin eside kabalı bir gun metinle muhabbet ederken bana gel sole dolasalım deyip dısarı cıktık biz dolasırken metin konuyu sex e getirdi bana bi sitede es degistirme hakkında okuduklarını anlattı ben niyetini tam anlamamıstım ama o konustukca nıyetini tahmın etmeye baslamıstım ve konusmasının sonunda bombayı patlattı eslerimizi degismemizi onerdi ben sasırmadım desem yalan olur ama ne yalan soylıyeyım hulyada fena parca degildi hani bana ne dersin dedi bu sadece aramızda kalacak dedi bende olur ama karılıarımızı nasıl ikna edicez dedim oda ben cinsel istek arttırıcı ilac aldım onunla dedi aslında mantıklı geldı bende tmm dedim nezaman dedim oda sen bilirsin sana ne zaman uyarsa dedi bende bu hafta sonu dedim oda tmm dedi ve anlastık hafta sonunu iple cekmeye baslamıstım ve nihayet beklenen gun geldi metin beni cagırıp hazırmısın dedi bende hazırım dedim tmm ozaman biz bugun size aksama caya gelicez dedi tmm dedim ama ilacı nasıl verecez dedim oda orasını bana bırak diyerek gitti aksam saat 21:30 sıralarında kabı calındı gelenler metin ve hulya idi benim kalbim yerinden cıkacak gibi carbmaya baslamıstı metinin elinde meyve suyu vardı ozaman anlamıstım ilacı meyve suyuna katacaktı ama nasıl bu sorunun cevabını bekleyıp gorecektım iceri girdik ve hos bes muhabbetten sonra caylar icildi kekler yenıldı muhabbet baya koyuydu metin bana goz atarak balkona gelmemi isaret etti bende cıktım metin simdi meyve sularını icerken onları mutfaga yollayıp ilacı katmamız gerek dedi bende tmm dedim saat baya ilerlemisti meyve sularını istedik meyve suları geldi birer yudum aldık daha sonra bizimkiler cay boslarını alarak mutfaga gectiler meyve suları kalmıstı tam sırasıydı hemen ilacı meyve sularına kattık ve bisey olmamıs gibi beklemeye basladık ilac etkısını 30 dkk da gostermeye basladı ve bizimkiler yavas yavas hareketlenmeye basladılar ben hemen hulyanın yanına metinde meltemin yanına oturdu ve sevismeye basladık bizimkiler zaten dunden razı ben hemen hulyanın goguzlerine daldım metinde bizimkinin amına daldı hulyanın gogusleri muhtesemdi goguslerini dısarı cıkarıp oksarken bi elimlede amını oksuyordum amı baya ıslanmıstı daha sonra herkez soyundu cıplak bi fazıyette birimiz bi divanda birimiz bi divanda sevisiyorduk hulya benimkini gorunce baya etkilendi cunku benimki metinin kinin 2 katı vardı hulya benimkini yalarken bende hulyanın kini oksuyordum metine baktıgımda coktan melteme girmisti bile bende artık daha fazla dayanamaddım ve hulyayı sırt ustu yatırıp yavas ca icine girmeye basladım ama hulya baya zorlanıyordu ben yavasca bi ileri bi geri yabarak girmeye devam ediyordum takı dipine kadar yerlestirinceye kadar dipine kadar yerlestirip biraz bekledim ve bombalamaya basladım hulya altımda zevkten inliyor yılan gibi kıvarnıyordu bu arada metin meltemı kucagına oturtmus bombalıyordu daha sonra hulyayı kaldırıp ben alta yattım hulya ustume oturdu ve bi kerede hebsini aldı ve oturup kalkmaya basladı bende arkadan got deligini oksuyor goguslerini yalıyordum metin daha fazla dayanamayıp meltemin ustune bosaldı ve yere uzandılar ama ne meltemın nede metini durmaya nıyetleri yoktu yerde bi bes on dakka uzandılar daha sonra melyem kalkıp metinin kini yalayayarak kaldırdı bende artık uc noktaya gelmistim ve kalkarak hulyanın agzına bosaldım bızde cekyata uzandık ve metinle meltemi izlemeye basladık metin niyeti bozmus meltemi arkadan sıkecektı daha ben bile sikmemistim meltemi ilk giren metin olacaktı bu arada hulyada izlerken benimkini yalamaya basladı bende hulyanın kini oksamya basladım hulya bana ben metine yardım edeyim sende izle dedi bende tmm dedim ve hulya metin le meltemin yanına gıttı melteminki dar oldugu icin metin giremiyordu hulya iceri gidip kremle geri dondu meltemi metini kucagına oturtup meltemi one dogru egdi ve kremi meltemın gotune surmeye basladı iyice surdu daha sonra parmaklamaya basladı artık meltemın got deligi biraz acılmıs tı hulya metininkini tutup meltemın gotu deligine daya dı ve iceri girmesini sagladı delik yaglı oldugu icin ve metinin ki fazla kalın olmadıgı ıcın fazla zorlanmadan girdi ve metin gel gitlere basladı bende onları izliyordum metinin ki meltemın bı amına bı gotune gırıp cıkıyordu tabı bunu yabtıran hulya idi bir sure bole devam ettikten sonra metin meltemın gotune bosaldı ve sere serbe uzandılar simdi sıra bızdeydi hulya azmıs bi sekilde benim yanıma geldi ve benimkini yalamaya basladı bu sefer metin ve meltem bızı ızliyolardı hulya benimkini iyice kaldırıp ustune oturdu alıstıgı ıcın hebsını bı kerede aldı ve oturup kalmaya basladı bu sırada meltem yanımıza geldi ve hulyaya bakalım arkadan da bole rahat alabilecek misin diye kulagına fısıldaı ve hayınce guldu daha sonra kremı alıp bu sefer meltem hulyanın got deligini kremlemeye basladı hem kremlıyor hemde parmaklıyordu hulyaya hazırmısın dei hulyada kafa salladı hulyanın amından benimkini cıkarıp hulyanın got deligine dayadı sonra tekrar amına soktu ve cıkardı bıraz hulyanın amına surttu ve kafasını tekrar dayadı meltem benimkinin kafasını hulyanın got deligine soktugunda hulya acıdan ahhh dıye ınlemeye basladı ama meltemın umrunda degildi daha sonra meltem benimkinin yarısını hulyanın gotune soktu ve ustten habire bastırıyordu tabı bu arda hulya baya bı cıglık atıyodu ve nıhayet hebsini hulyanın gotune sokmustu artık bende biraz bekleyıp gelgitlere basladım bıraz sonra hulya alıstı ve kendisi oturup kalmaya basladı ama otururken yavas oturuyordu daha sonra ben alttan kaltım ve hulyayı domalttım meltemde hulyanın altına ters yattı ben hulyayı sıkerken metinde gelip hulyanın agzına verdi ve meltemin amına gotune sokmaya basladı biraz gelgitten sonra ben hulyanın metin de meltemın gotune bosaldık ve herkez rahatlamıstı daha sonra banyo aybıb bunu her hafta tekrarlamamızı soleyıp evlerimize gittik aradan baya uzun zaman gecti artık 3 cıftız ve daha da degisik fanteziler yabıyoruz herkeze selam bunu butun evli ciflere tafsiye ederim ama gizlilik sart byyy
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sınırsız eş

Merhaba hikaye dostlarım bugün yazacagım hikayem evli çiftlerin cogunun beyninde canlandırdıgı ama yapmaya cesaret edemeyecegi bir anım tabi iyi yada kötü hayaller gelebilir kimine göre. ama insan içindekini yaşamadıktan sonra bence gerisi hikaye evl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yanlışlıkla yaptım

adım yiğit 34 yaşımdayım. bu olay geçen yıl başımdan geçti.her yaz olduğu gibi yazlıktaydık.günlerimiz güzel geçsexmobilhikaye.netmleketten arkadaşlarımızıda davet etmiştim.nitekim ahmet ve ayşede 15 günlüğüne geldiler yanımıza.güzel bir şekilde günümüzü gün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inanılmaz güzeldi.

Ben 35 yaşında evli bir erkeğim. 10 yıllık evliyim. Eşimle son yıllarda cinsel sorunlar yaşamaktaydık. Birlikte olurken onda cinsel isteksizliği hissetmeye başlamıştım. İlk zamanlar sorun bende diyordu. cinsellikten soğuduğunu söylüyordu. Açıkcası be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı izlemek

Merhaba,ben 28, karım 27 yaşında ve 4 senedir evliyim, çok güzel bir evlilik hayatım ve cinsel hayatım vardı. karım 168 boyunda kalçası ve göğüsleri çok çok güzel, ince belli ve sürekli etek ve body giyen şuh bir kadındır.    karımın ve ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avukatımı ofisinde bağırta bağırta siktim

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları.  bu hikayem birazcık uzun ve bir okadar azgınca olacak.Geldiğinde uzun süre birbirimize sarıldık çünkü birbirimizi çok özlemiştik.Sonra içeri girdik ve daha ayakkabılarını çıkarmadan onu çılgınca öpmeye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı karıma inanamadım

Slm istanbuldan ali ben 33 yaşındayım karım da 26 yaşında adı esra.Karımla evlenelı 4 yıl olmuştu karım turbalı bır bayandır kıyafetlerı hep spor gıysılerdır uzun pardesuler falan gıymez bakımlı bır kadın oldugundandıkkat çekıcıdır.Evliliğimizin ılk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımı sarhoş edip becerdim

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları.  arkadaşlar sizlere başımdan geçen gerçek ve ibret verici bir hikaye yazmak istiyorum inanan inanır inanmayan inanmaz. Ben 30 yaşında 8 ay önce evlenmiş biriyim. Akraba aracılığı ile eşimle tanıştık ayl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarışın rus kadını fena becerdim

SLM ARKADAŞLAR KAZIM EFE ANTALYADAN KENDIMI KISACA TANITAYIM 175 BOYUNDA 70 KG KUMRAL ÇOK YAKIŞIKLI AKD.ÜNV MEZ.BİR OZEL ŞİRKET YON.YİMANLATACAĞIM OLAY YAZIN YANI 2009 YAZI OLDU HAZİRANIN İLK PAZARI İDİ SICAKALRDAN BUNALDIM SAHİLE KENDIMİ SAHILE ATTI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım sewgilim

Bi gün askım cemle sınıfta yalnız kaldık. bana canım seni öpmek istiyorum bak kimsede yok hem daha hiç öpmedim dedi kırmak istemedim gel ama uzun sürmesin dedim . o-bunu duyunca gözleri açıldı hemen dudaklarıma yapıştı delice öpüyorudu hiç bırakmsını... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim,ben,ve sevgilisi

Selam arkadaşlar size anlatacağım hikaye tamamen gerçektir.ismim murat eşimin ismi aysel çok seksi biridir size bundan beş sene önce başımdan    geçen olayı anlatacağım.eşimle evlendikten sonra mutlu bir hayatımız vardı taki eşimin sevgilis... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.