Bakire Hikayeleri kategorisi, arkadaştık:) hikayesini oku.

arkadaştık:)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
olay henüz bugece oldu sıcağı sıcağına paylaşmak istedim sizle..burada hani reklama girmesin ama herkonuda uzman denilebilecek kadar cok iyiyim..buna fizikte dahil..neysee ..akşam üstü ofis deki elemanları gönderdim yemeğe gitmek üzre toplanıyorudumm ve oanda büroya burada unvste okuyan bi bayan arkadar geldi hadi adına esra diyelim...canın sıkkın olduğunu erkek arkadaşıyla kavgalı oldunu ayrılmak istediğini vsvs anlatıyodu bugece napıcamı sordu bende dolaşcam dedim ve iççemm..eşlik edebilirmiyim yanlız takılcaksan dedii.bende kötü durumda olduğu için kabul ettim ben birayı cok severim ama illaki votka içelim arabada dedi ve 70lik votka ve redbul aldık.arabayla dolaşmaya başladık..uzatmıyım zaman lerledikce erkek arkadaşının zaten tatmın edemediğini kendisi boşalınca hemen bahaneler bulup kactını vsvs anlatıyodu ve bende rahatlamak istiyorum artıkyaa dediğini duydumm..gercek adı esra değil burda esra diyelim esra gercekten muhteşem bi fiziğe sahip cekici bi kızdı yani nebilim aklınızı başınızdan alcak kadar güzel gögsleri kalcaları ve etli dudakları var....konuya devam edince artık susmasını ve onu yurta bırakcağımı söledim neden dediğinde ise gercekten manyakca istemeye başlamıştım zaten o mini eteğii oturdunda iyice acılmıştı sürekli geri yaslanırken dahada acılıyodu be delirditiyodu beni..ve söledim gercekten etkilemeye başladın oyüzden seni yurta bırakim ben en iyisi dediğimde..bombayı patlattı..aynı sınıfta değillerdi ama onunda tanıdığı bi bi kızla cıkmıştım ve ayrılma nedenimiz benim doymamam ve aletimin büyük olmasıydı gülmeyin gercekten ayrılma nedemiz buyduu ..neyse esra bana ondan bahsetti herşeyi bildiğini kendisine anlatını söledi..şaşkınlık arası istek iyice büyümüşte bende ve bana dediki sana güvenebileceğimi biliyorum derken elini sikime attıı zaten gördüğüm manzara karşısında uyanmaıştı sikimm ve kımaş pantalon vardı evett işte buu demek doğruymuş dedii ve istiyorum ben bu koca oğlanı dediğindee ben artık bitmiştim ne olursa olsun esrayla sevişcektimm sikimi dışarı cıkardı ve yalama başladı ağzına alabildiği kadarınıı biara kalktıı arabayı sakin biyere cek artık dedii ve bende öyle yaptımm yoldan biraz içeri cektim ve delice öpüşmeye başladık elleerim bi gögslerinde bir amındaydı..uff delirdim resmenn..arka koltuğa gectik ve ben hemen sitiyorum bunu içimde der demez kucağıma geldii ve sikimi amına aldı harikaydı zorlandı biraz ama hepsini aldı içine...deli gibi zıplamaya başladı 2kez boşaldınıı anladım ama ben boşalmak stemıyodum tadını cıkara cıkara sikicektim.. sonra arka koltukta domaltımm ve sert sikmeye başladımm hadi daha hızlı diye inliyodu..ve kalcları o muhteşem kalcalarıı uffff parmağımla arka deliğini acmaya başladımdaaa hayvan ordan nasıl gircek bu kocaman sikin dediğindee bak gör ded,im ve yavaş yavaş sokmaya başladım inlemeler haykırmalar derken soktum ve gidip gelmeye başladımsonra bi arka deliğine bir amına sokuyodum sürekliidelirmişti resmen hayvan gibi sik beni diye inliyodu öyle diyinde dahda sertleştim sikerken..ve götüne boşaldım..ama nafile sikim inmek bilmiyodunn ıslak havluyla temizlendikk koltupa yatırdımm o tatlı amanı yalamaya başladımgögslerini heryerinde dilim vardı..doyma sakın doyma sürekli sik beni demesii raydan iyice cıkardı benisrtını dönük oturdu kucama bi götüne bi amına sokuyodu sikimi yinee ya anlatırken bilee hecan veriyoo...ve bikez daha götüne boşaldımm...yurt girişi yaklaştı merkeze dönelim dedi ama ben arabayı kullanırkenn o hala yalıyodu sikimii merkeze yaklatımızda arabayı yine kenare cektim dışarı cıkardım serin bi hava ama olsunn kaputun üstüne yarım oturtum ve amına sert girmeye başladım deliryoduk ikimizde..bi süre sonrada kaputa yaslandı domaldı yine 2 deliğini sikmeye devam ettimm ve harika bi boşalma daha götünde..toparlandık arabaya bindik yola cıktımızda adresmi sordu yani gecede devam edelim netten ama olsun görmek istiyorum manyak sikini dedii ee adresim sabit jackalsecret biliyosund edimm yani sonuna html ekle devam ederiz dediğimdee gözleri parladınıı anladımm...şimdimiii sikim hala sert şuan duşa girdi geldiğinde o manyak vucudunuu görcem yineee ve sanırım bukezz masturbasyon yapcam karşısında..ama yarın pazarr..tüm gün benleeee yurta girene dek sikişcezzzz.....istediğim buyaaa bu kız manyak sikişiyoo oda ben gibii doymuyoo kolay kolay ama sanırım busene son gidecek:((:(:(:(:(
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Bakire kız arkadaşımı siktim

Kız Arkadaşımla gezerken bir cafe bar da oturup iki bira içtik kız arkadaşıma ikinci birayıda verdim baktim diyo basim dönüyor eve gidelim neyse alıp evime götürdüm terleme ye başladı birden soyundu ve bende soyundum baktim tazecik am geldi hemen yut... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sefer

Merhaba arkadaşlar burdaki hikayeler çok hoşuma gitti diğer hikaye siteleri gibi birbirini kopyası değil neyse size hikayemi anlatayım adım ayşe şu anda 22 yasındayım 93 63 98 ölçülerindeyim esmer güzeliyim diyebilirim bir avukatlık bürosunda sekrete... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Erken gelen gerdek

Bu gercek bir hikayedir. Bu olay nisanlikken oldu simdi evliyiz.Sehirdisinda olmasindan dolayi birbirimizi fazla gormedigimizden fazla birsey konusup paylasamiyorduk sadecce telefonla uzun uzun konusuyorduk. Ben gittikce yada o geldikce gorusuyorduk.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin tadı

slm ben anı l yas 19 ist de oturuyorum benimle sikismek isteyenler adresı nden ulasabı lı rler neyse hı kayeye gecı yorum bundan 1 sene once once annem teyzemlere gı tmı stı bende evde tek bası maydı m ve e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu kız deli

Ewet arkadaşlar benim hikayem çok iç gıdıklayıcı olacağını tahmın edıorum;Bir gün oznurla parkta tanıştım birkaç görüşmenin ardından ewime dawet ettim ama gelmek istemedi.daha sonra sinirlendim arkadaşımın ewini ayarladım o ewe gelecekti ben sikecekt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o mutfesem kız arkadaslrım

hıkayeme baslamadan once herkeze selamlar ya bazılarının yazdıkları hıkayelerı pek ınanasım gelmıyor acıkcası benım basımdan gecen olay 3 kız arkadasımladı ben 18 yasındayımm suan kız arkadaslarım bırazda olsa yanı akraba olarak yakınlar bırısı var a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay dü nyası

ben birgü n erkek arkadası mla yasadı gı mı z bi olayı analtacagı m biz evde erkek erkege pornoya bakı yoduk ve birden gay pornosuna bakarken o benim sikimi ellemeye basladı ben ise onun dudagı na yapı sd&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konserde 4 kı zı siktim

slm ben g.antep fantanı n geç lik festilvanlide ö n tarafdaki kı zlar yanı tı n sonra kı za iyice yanı n benim malı kaktı gö ttü ne dayadı n kı z ses ç ı kartmayı nca kı z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o istedi bende kırmadım (kırdım ama xd)

slm millet ben ankaradan mert 18 yaşındayım sizlere kız arkadaşım edayla başımdan geçenleri anlatacağım birgün okuldan çıkıp arkadaşlarla kaynatarak eve doğru gidiyoduk yolda kız arkadaşım eda aradı benim nerde oldumu parka gelip gelemiyeceğimi sordu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin amı çok dar

|slm ben 19 yaşında seksiseven ama geç bulanlardanım neyse olay 2004 6 ıncıayın 13 ünde oldu teyzem 25 yaşında çok seksi ve kapalı biridir her gün saat 3 de banyo yapar bende herzamanki gibi pencereden bakıp o seksi ve harika vücuta karşı 31 çekiyoru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.