Bire Bir Hikayeler kategorisi, arzuyu siktim hikayesini oku.

arzuyu siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben 22 yasinda universite ogrencisiyim. Ailem baska bir sehirde oldugu icin somestirlerde onlarin yanina giderim. Zaten olayda bu gunlerin birinde basima geldi. Otobus biletimi aldiktan sonra yerime gectim. Tam otobus kalkacakti ki yanima 35 yaslarinda sarisin, dolgun kalcali, iri goguslu tam bir bomba oturdu. ?nsan iliskilerinde iyi oldugum icin bir ara muhabbet acmayi basardim. Adi Arzu imis. Bir arkadasini ziyaret icin gidiyormus. O anlattikca benim agzim kulaklarima variyor, isi nasil sekse goturecegimi dusunuyordum. seksi dudaklari kimildadikca benimki de kipirdiyor ve yerinden cikmak istiyordu. Sanirim o da benim hissettiklerimi hissediyordu ki isi aziya aldi. Sohbetimiz gitgide ilerliyor ve sinirlari asiyordu. Bir anda samimi oluvermistik. Hatta el sakalari filan yapmaya baslamistik ki ne olduysa o ara basladi eli artik yanlisliklami bilinmez organima carpti. Zaten saatlerdir hazirolda bekliyen organim bu temasla artik iyice ben buradayim diyordu. Kiz elini bir turlu cekmiyordu. Anlasilan bu oyun hosuna gitmisti. Ben de heyecanlanmistim. Anlasilan bu guzel ami bir guzel sikecektim. Kiz bir ara fermuarimi acarak elini iceri soktu. Bakimli ve ince elleri benim kocaman yaragimla bir oyuncak gibi oynuyordu. ?s cigirindan cikmisti. Bir goren varmi diye otobuste soyle bir bakindim zaten bizim oturdugumuz yerdeki isik calismiyordu, hava da kararinca nerdeyse gorunmuyorduk. Bundanda cesaret alarak kafasini yavasca asagiya ittim o da itirazsizca indi ve dev gibi olmus organimi agzina aldi. Otobusumuz gecenin karanliginda yollari yara yara ilerlerken kizcagiz benimkini oyle bir emiyorduki sanki kanim cekiliyor basim donuyordu ve artik kendimi tutamayip o guzel dudaklarina patlamistimki kizin artik siranin bende oldugunu kasteden isaretini aldim. Zaten dunde hazirdim. Kiz benimkini agzina alirken zaten sira bana geldiginde ona neler yapacagimi planlamistim. Aksilik bu ya, tam kizin etegini kaldirip ellerimle yavas yavas islak ucgenini avucluyordum ki otobus mola verdi. Telas icindeydik cunku en heyecanli aninda is yarim kalmisti. Bu isi tamamlamaliydik. Hayat prensibimdi. Hicbir isi yarim birakmazdim.?lerde ucra kosede bir telefon kulubesi gorduk ve diger yolculara da belli etmeden kosar adim oraya gittik. Girer girmez etegini yukari kaldirip basimi asagiya itti ben de hemen isime basladim. Dilimi yavas yavas icine sokuyor kenarlarinda gezdiriyordum Arzu ise bu arada ciglik atmamak icin kendini zor tutuyordu. Bir ara nefes alislari degisti simdi kafami daha da fazla ittiriyordu. Anladimki yolun sonuna gelmisti. Demeye kalmadi sarsilmaya basladi. Ama daha oyun bitmemisti hemen arkasini cevirip etegini iyice kaldirip fileli kulotunu cikarip cebime koydum ve organimi yavasca arka delige surtmeye basladim. Bu arada Arzu ne olur acitma diyordu. Elimde tuttugum organimi yavas yavas sokmaya basladom bu arada ellerim de bos durmuyor goguslerini mincikliyordu bu gidip gelmeler arasinda bir ara icine cekilmeye basladi. Tam o sirada ikimizde manyak bir bicimde bosalmaya basladik Otobus hareket etmek uzereydi. Aceleyle toparlandik. Yolculuk bitiminde birbirlerimize adres ve telefon vermedik. Bu yasadigimiz olay aramizda tatli bir hatira olarak kalsin istedik
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ış arkadasımmm

Selam ben 30 yaşında bir erkeğim. Sizlere eski iş arkadaşım inci ile olan maceramı anlatacağım. Inci daha önce bizim ofiste çalışan güzel çekici bir kızdı. Vücudunu tüm hatları ile ortaya çıkaran kıyafetler giyer ve beni delirtirdi. Bana da ara sıra ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

neden siz olmayasınız

Slm ben ankaradan altavista.Ankaraya kar yağdıgında etraf berbat olmuştu.Yürümeye bile imkan yoktu o kar yagışı hiç bitmeyecek gibiydi.Bende agır agır yürüyerek herkez gibi eve gitmeye calışıyordum.Meclisin önünden Dikmene dogru yürüyordum.önümde bi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

başımın belasını siktim sonunda

Selam benden hoşlanan bi kız vardı sürekli arıyo ve benimle çımak istediğini söğlüyordu benimle 2 saat bile olsa çok mutlu olurmuş.B i gün gene aradı ve okula gitmeyelim ben sizin eve geliyim dedi.arkadaşıyla aynı sitedeyiz evimi biliyorlar.Ben yok m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koca götlü zuhal

İstanbulda yaşayan koca göt ve memelere hasta bir sikiciyim.Lisede Almanca öğretmenim olan Zuhal ile yıllar sonra karşılaşıp yaşadığım olayı sizlerle    paylaşmak istedimZuhal 175 cm boylarında kocaman bir göte ve devasa memelere sahip okul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oguzla beraber deryadan

Böyle güzel bir sitede fantezimi anlatmak bana gurur verdi. Ben yirmi beş yaşında, esmer, 1.70 boyunda, ideal kilolarda bir kızım.oguzla uzun süreli bir arkadaşlığımız var.Ona güvenimde var tabii.Oguzla nasıl tanıştığımı sizlere anlatmayacağım sadece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masaj salonu

Okuyan herkese selam. Ben ankarada yasıyorum adım eren 25 yasındayım işim gereği gayet sportmen ve atletiğim. Gayım gay olmaktan da mutluyum herkesın hayatında bır kez bır gayle sevısmesını ısterım emınım kı bır daha unutamaz. Neyse size anlatacım ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sema ve ben

Merhaba arkadaşlarBen okan o zamanlar sözlüydüm.Sözlümle sorunlarımız vardı.Biraz kafa dağıtmak için bi internet sitesine üye oldum..O zaman ben 29 yaşındaydım.Bi gün mesaj kutusuna mesaj attığım bi bayan ile yazıştık.Sonra telefonunu istedim.Adı Sem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce kendisini siktim sonrada kız arkadası

Merhaba ben kaan cok yakısıklı sayılmam 178 90 21 yasındayım ist de oturuyom bır gun canım sıkıldı gezmeye cıktım istanbulun kuytu koselerınden bır parkta oturmus sıgaramı .    derın derın cekerken karsı benkta oturan bır delıkanlı dıkkatım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

büyük azman

Buradaki herkese öncelkle bayanlara merhaba.Yaşamış olduklarım tamamen gerçektir.Ama siz inanıp inanmamakta serbestsiniz.Ben 1.90 boyunda atletik vücutlu yakışıklı bir erkeğim.Çevremde beğenilirim ama yatakta vazgeçilmezim.Ben şanslı erkeklerdenim ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daltonlar iş basında_2(nesliş)

Slm arkadaslar geçenseferki başımızdan geçen olayı beğendiğinizi umarak en son basımızdan geçen ve hayatımız boyunca unutamıyacağımız bir olay daha yasadık    bildiğiniz gibi biz ayrılmaz üç arkadasız biz boş zamanlarımızda (24 saatin 18 sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.