Bire Bir Hikayeler kategorisi, aşkım artık bana aitti hikayesini oku.

aşkım artık bana aitti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Arkadaşlar ben eskişehirde yaşıyorum.3 yıldır beraber olduğum kız arkadaşım var.Geçen hafta cumartesi günü karşı apartmanımızda oturan arkadaşımın evi boştu onun kız arkadaşı ile benim kız arkadaşım teyze kızları.Bizde bu arkadaşımla kankayız.O gün kızlara haber verdik arkadaşın evleri boş parti vericez    diye kızları çağırdık neyse oturuyoruz kolalarımız yudumlarken benim kız arkadaşım beni başka odaya çağırdı herneyse gittik bunun amacı beni öpmekmiş 15 dk süren öpüşmemizin sonunda salona geçtik.Bu sefer beim kanka ile kız arkadaşı girdiler odaya bunlar odaya girerlerken hacım siz orada oturun bizde salonda dedim buda bana okey dedi.Biz salondayız sarıldık birbirimize şarkı dinliyoruz sonra benim hatun dudaklarıma yapıştı sanki .    bi an boğuluyorum sandım o yapışınca bende dayanamadım sonra bu beni koltuktan aşağıya attı kendisi uzandı koltuğa beni tuttu kendi    üstüne çekti ben üzerine yattım bana aşkım belini açıyımmıdedi bende aç dedim bu elini benim sırtımda gezdirmeye başladı gezdirdikçe benim    dalga dikiliyor sonra bende buna senin belini açıyımmı dedim oda aç dedi bende açtım ve sırtına soktum elimi sonra sabit    bi yerde bekletirken bu benim elimi yavaşta sırtının içinden yukarı doğru kaydırmaya başladı bende yardım ettim sonra hatun benim elimi göğüslerine doğru kaydırınca bende avuçladım sonra inanırmısınız benim alt dudağımı emercesine öpüyordu bende bunun üst dudağını emiyordum dudaklarındaki ruj ve parlatıcıyı yalayıp yuttum sonra bu elini benim dalgaya deydirince ben manyak azdım sonra bunu ayağa kaldırdım ve arkasını dönmseini söylemeye kalmadan hemen dömeldi önüme çıkardım dalgayı yavaşça göt deliğine başını dayadım baktım girmiyor krem ararken hatun bana gel gel dedi yaladı ve krem sürmüş gibi oldu benim yarak bende bunun götünü yaladım başını tekrar dayadım deliğie başını soktum baktım gitmiyor yavaşça yüklendim sonra birden bi ittirdim sonuna kadar inleme sesleri yüzünden benim kanka ve sevgilisi dışarı çıktılar bunlar bizi görünce odaya geri girdiler ve odadan sesler gelmeye başladı heeeeeeeeee bu arada bu kız benim sözlüm vede evlenicez ileride sonra kız .    yeter aşkım dedi gözlerim kararıyo diyince bıraktım ben bunu aslında ben sex i fazla seven biri değilim kız arkadaşıma zarar    vermemek için toparlandık ama artık bundan sonra bana aitti benim kanka dayanamayıp kızı hamile bırakmış hiç kimsenin haberi olmadan bu işi halletmeye çalışıyoruz herkeze sex hayatında başarılar bu yazdıklarımı düşünerek 31 çekmek yasaktır düğünümüze bekleriz byeGönderen: Pentum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bir barda bakışmadan yatağa

Ben 35 yaşında Ankarada yaşayan evli bir erkeğim adım Ahmet burada yaşanmış ve halen şaşırdığım bir hikayemi anlatacağım. Akşamları bara    takılmayı çok severim. Bir gün Sakarya caddesinde elemanımla bir barda içki içiyordum. Sahnede oynay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esmer güzeliyle defalarca..

Herkese Merhabalar Kuşadasindan Erkan.(İsmimleri Değiştiricem Malum Siteler Çok Popüler). Yaklaşık 4 yıldır kuşadasinda bi muhitte oturuyorum ve ilk geldiğim zamanlardan beri vücuduna hasta olduğum ve hergece hayallerime giren Gonca adında bi kız var... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anlatılmam yaşanırım (2)

Herkese merhaba beni daha önceki hikayelerimdende hatırlarsınız adım boran 25 yaşında sarışın atletik vücutlu yatakta çılgın olan biriyim istanbulda avrupa yakasında oturuyorum. bu sitedeki hikayeler bayılıyorum. neden ben de anılarımı sizlerle payla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

almanin esini arabada

Herkese selam ben almanya-mannheim dan mehmet 40 yasinda mutlu evli ara sira kacamak yapan kilibikmi desem efendimi sapikmi desem bilmem onu size birakiyorum. Ben iki ay önce yerel gazeteye ilan vermistim, ilanima üc dört tane cevap geldi, en yakin o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinem`in tombul götü

Merhaba sizlere çok zevk aldığım bir hikayeyi anlatmak istiyorum,umarım beğenirsiniz.Bir gün ailem babaannem hastalındığı için ailem, bize 30 km uzakta oturan babaannemlere ziyarete gittiler.Ben ise evde yanlız kalmayı tercih ettim ailemin gittiği ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumuzun sexi gelını

bir gun bu komsumuzun gelını domalarak ve iş yaparken kıvırtarak yurumesi beni çok etkılemiştı.ve aklımdan bunu nasıl sikebilirim diye geçırırken bunun bu arad kulagı duymuyor ve zar zor konusuyordu sevimli çocugu geldi aklıma..aklıma geleni yaptım b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kız

bir gün ben evde tek basıma idim sonra baktım kapı sili çaldı kapıyıy açtım baktım elini amının arasına koymul kasıyo yaragyı birdenbire kalktı tuttum saçından yatak odasyna götürdüm sonra etegini tuttugum gibi fırlattım sonra yaragymı amının ortasın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nuthiş kız

Unlerden bır pazar gunuydu.ben ara sokaklardan hızla gecerken bırde bektımkı eskı sevgılım selenay.sarhos sarhos dolasıyor saat aksamın 12 sı hemen    yanına yaklasarak seslendım ve bana donerek benı eve gotur dedı.bende onu sarhos halıyle ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

özel ders sırasında.....

Merhaba. Ben istanbulda Bostancı’da oturuyorum. Üniversite öğrencisiyim. Hem okuyor hem de özel ders veriyorum. Özel ders verdiğim kişilerde yüksek başarılar elde ettiğim için de övünmek gibi olmasın ünüm de bayağı arttı…:)))Hemen geçen sene yaşanmış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

elife 5 saatte 19 posta !!!!

Ben Murat lise birdeyken 3 aydır tanıstıgım ve konsutugum kız bana asık oldugunu soyleyıp duruyordu ben onu ne zaman sıkebılırım dıye herzaman duşunuyordum bekledıgım gun geldı sabah okulda bulusacagımızı soyledım bulustuk hemen denız kenarına gıttık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.