Bire Bir Hikayeler kategorisi, asu ve ben..! hikayesini oku.

asu ve ben..!

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm millet ben ünv ögerncisiyim işletme okuyon biriyim okula geçen sene başladım şu an 2. sınıfım neyse fazla uzat mim? ben geçen sene çıktıgım bir kız vardı çok güzel di 1.60 boyların da mütiş dudakları var dı hep ünv ıssız    yerlerin de sevişirdik benim malı azına alırdı ve delicesine emerdibir gün ben bunu bizim eve götürdüm öpüşerek içeri girdik sonra    ben yiyecek bir şeyler getirdim ve film izlermisin dedim bayılırım dedi ne film sex dedim olsun dedi ben de sibel    kekili denkoydu benim mal dimdik oldu ve bir yandan serdiyordu bir yan dan beni kesiyordu ve ben kottan benim malı çıkartıp azına verdim oda emmeye başladı ben üsttüm dekileri çıkarttım ve anunkileride onun göüslerini emmeye başladın sonra ben uzandım ve    ona benim tersime uzun götünü bana dogru verdedim ve o benim yaragımı emerken ben de o sulanmış amı yaladım ve    o kendinden geçti ben artık dayanamadım ve krem getirip o .    güzel gütene önce parmaklarımla açıp sonra benim yarragı içine ittim    çok kötü bardı ben içinden biraz bekletim ve daha sonra sokup çıkarmaya başladım dayanamıyorum boşal artık diyor ve çıkartıp eliyle çekmesini istedim ve suratına boşaldım mütüş bir çarşamba günü geçirmiştim 3 ay beraber olduk ve sonra ayrıldımGönderen: STAN
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bakire tadı başka

Ben Adanada oturan 18 yasında bİr gencim.Lafı fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum.Olay 2 hafta önceye dayanıyor.Komşumuzun kızı benden 4 yas büyüktü    ve hala evlenmemişti.çok süper fizikli üstelikte çok güzel bir kızdı.Bizim alt katta otur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok şaşırdım. ama güzeldi - 2

bir onceki hikayemden sonra ikinciyide yazmaya karar verdim. ilgi gosterenler icin simdiden tesekkurler. ikinci hikayem arkadasim ile olan iliskimdi. cok uzun yillardir birbirimizi tanir ve cok yakin bir diyalogumuz vardi. bir aksam biryerlere gidip ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

delirtti beni

slm ben deniz geçen gece oldu bu olay sevgilimle beraber yaşıyoruz yine her zamanki gibi seks isteklerimiz tavan yapmış durumdaydı önce kıyafetlerimizi öpüşerek çıkarrtık sonra o aşağıya inerek amımı yalamaya başladı öyle güzel yalıyoki ne kadar zevk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimle süpriz sex

Ben imdat urfalıyım benım hikayem okulda geçtı kız arkadaşımFERİDE yi cok sevıyordum oda benı onunla sureklı olarak mektuplaşıyorduk bazende evime giderek gelecegimiz hakkında konuşuyoduk ben ve feride sadece bır kez öpüşmüştük ama FERİDE bu öpüşmede... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel turkcemiz

Guzel Turkcemiz Adam gazeteciye gidiyo. Usta bi Sabah ver, bir Aksam ver diyo. Gazeteci de sana gunde bi Posta yeter diyo. Bu ornegi bildikten sonra ben nasil gonul rahatligi ile gazete alabilirim ki? Sonra minibus soforu sesleniyo: Arkadan vermeyen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

temizlikci emriye abla

Zaten bende ortayasli olgun ve dolgun kadinlara karsi bir zaafiyet vadi sanki annemde bunu duymus gibi eve haftalik bir temizlikci getirmeye basladi.Kadin tam istedigim gibi buyuk kalcali buyuk goguslu bir kadindi ve esmerdi.Yaklasik 35-40 yaslarinda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ikinci milli olusum

Selamlar...Adim Hakan,23 yasindayim ve basimdan cok yakin zamanda gecen bir hikayeyi anlatmak istiyorum.?lk Milli olusum adli hikaye bana aittir.Bu ondan sonraki olaydir.Bu biraz profosyonel oldu.:))Uzun zamandir internette konustugumuz bir kiz vardi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köpekle sikiştim

sevgili okurlarımız daha önce anlattığım hikaye gerçek olmuştur bu hikayemde gerçektir şu an emekliyim emekliliğin tadını çıkarmak amaçlı arabamla yazın yani 2010 temmuz ayında pikniye gittim birkaç bira yiyecek falan aldım bolu abantta tenha bir yer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

intikamımı karısından aldım

Slm hikaye okuyucuları ben cavit şirketim var ama ortağım bana öyle bir kazık attıki ömrümce unutamam. ben 1.78 boyunda 71 kilo 35 yaşında bir iş adamıyım eşimin adı ayten 31 yaşında 2 yetişkinimuz var ortağım oktay ise 26 yaşında    yakışıklı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni siksin

Ya sexs ne güzel bişeymiş...Yazlıkta bigün tek başıma olmak istedim gece sahile inip kafamı dinlicektim.öylede yaptım sonra yanıma erkek arkadaşım    geldi.Hep aynı şeyleri yapmaktan sıkıldığını bugünde beni amımdan götüme kadar sikmek iste... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.