Tecavüz Hikayeleri kategorisi, ateşli güzelle hikayesini oku.

ateşli güzelle

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Selam Ben aLaNYa dan BerK Size Anlatacagım Olay Tamami iLe Gercektir iNanmiyorsanız e mail Yazin Bana :)Neyse Sözü Uzatmadan Hikayeme GeceyimBen 1.85 Boylarında eLa Gözlü Cewrem de Cok Yakısıklı Denilen Bir Erkeyim Tabiki Herkez öle Der Onlarin DüsüncesiNeyse1 Gün Bizim Eskiden Tanıdıgım Abinin Yazlıgın a Gittik Bizi Karsılayan eSi iDi Hojgeldin yakısıklı Dedi :) Hokbulduk Dedim Ama Benim Gözlerim Göyüslerinin Catallarında iDi Tokasi Elindeydi Düstü Yere Egilip Kalkarken Gördük Bizim Piton Kalkti Hafiften Gülümsedi Capkin Cocuk Seni Diye Bende Biraz Utandım Bizim oKTay Abi Nerede Dedim Oktay Abin Gitti Aksam a Gelcek iSi Cıktı Dedi Bende Tamam Dedim ben Gidiyim Aksam Gelirim Yoq Yoq Dedi Biz Sohbet Ederiz Dedi Seninle tabi Benimde Canıma Minnet :) Gitik iCeri Mutfaktan 2 Bardak Bira aLdi Geldi iCelim Dedi iCtik yariya Kadar Ne Olduysa Ondan Sonra Oldu Birden Elini Benim Penisine Atti Biraz eWwel Gözlerin Memelerimdeydi Dedi Ben HAYIR Dedim Yanılıyorsunuz Hayır Dedi Ben GördümSikinde Cok Büyümüstü DediBirden Öpüsmeye Basladık Ondan Sonra 20 Dakika Kadar Öpüstük Bu iYice Azdı Sular Bamisti Tangasini SONRADAN aTtim Bunu Yataga Hadi iCime Gir Seni iCimde Hissetmek iStiyorum Dedi Bende Agzına werdim iYice Bir yaladi Sonra Yalayarak beni Bosaltti Agzına Ondan Sonra Ben Amını yaladım iYice Baqtim Ki Kadın kendinden Geciyor Ondan Sonra Birden iCİNE Girdim bagirdi Yawas Erkeyim Yawas Sik Alıstır Sonra Kökle Dibine Kadar Dedi Baqtim Hawalara Ucuyoz 2mizde Bana Dediki Kocamınkinden Daha Büyük Gördünmü pktay Senin Sikemewdiyin karını Baskası Nasıl Sikiyo Hemde Nasıl Ucuruyor Beni Hawalara Böylece 3 Kere Daha Bosaldım Sonrada 4 Kere Arkasına Bosaldım Ve Böylece Biraktik Üstümüzü Giyindik Kapı Caldi Oktay Abi geldi :) Oturduk Konustuk Sohbet EttikSimdi Firsat Buldukca Beni Ewe Cagiriyor Hem Onu Hemde Kardesini SİKİYORUM :):)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

minubusteki afet

Minübüsteki Afet merhaba ben istanbulda oturan 170 kumral yeşilgözlü yani çevremde de yakışıklı biri olarak bilinirim. Bir pazar animatör olduğum için bize pazar mazar yok hep iş. Neyse bir pazar işten gelirken haliyle yorulmuşum yani sex falan hiç a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah askim ah

Ah aşkım ah herkese merhaba ben 18 yasındakı bır gencım bır gun askımla cafede oturuyorduk askımın dudaklarından optum bıraz zorlandım ama neyse askım ben eve gıtmek ıstıyorum dedı bende tamam dedım kulagına soyle fısıldadım senınle ormanlık alana gı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikimin feryadı

|slm ben ali kısa ve güzel bi hikayemi anlatacam bir gün üniversiteden arkadaşlarla bi ev partisinde buluştuk içeri girdiğimde millet çoktan uçmuştu arkadaşım selma da bi arkadaşını getirmişti adı kübraydı ve çok dar bi kot ve badi giymişti benim sik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adam kotu sikistirdi

Adam kötü sıkıştırdı merhaba ben lise son öğrencisi genç ve güzel bi kızım daha önce cinsel deneyimlerim olmuştu ama bu bambaşka bir şeydi ben genelde sexi giyinirim erkeklerin dikkatini çekmek onların bana yiyecekmiş gibi bakmaları hoşuma gidiyor ne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatmin edilemiyorum

ben 28 yaşındayım 1.70 boyunda 55 kiloyum esmer ela gözlü bir bayanımbugune kadar kimse beni tatmın etmedi iki yıl evli kaldım eşim ilk başlarda güzel şevişiyoduk sonraları beni hiç sıkmedi iş nedenıyle ankaraya toplantıya gitti alt komşularımız oğre... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aciceken arkadas

Acıceken arkadaş Yıl gecen yıl hikayemi yılar önce yazmak isterdim ama bu güne denk geldi ve gercekleri ortaya koymanın vaktide gelmişti? Akşam bizimkilerin köye gideceğini örenince hemn arkadaşlara haber verdim niğetimiz ders calışmaktı ama içlerind... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumla otobuste

KOMŞUMLA OTOBÜSTE merabalar ben ist`den ahmet(gerçek adım değil).yaşadıklarım yaklaşık 2 hafta önce yaşandı. bi üst katımızda oturan ve yıllardır komşuluk yaptığımız bi aile var. tabii birbirinden taş iki kızı. Biri benden 3 yaş büyük diğeri benden 1... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimin karisini zorla sikisim

Ben zeki size daha once halamin kizini nasil siktigimi anlatmistim.Simdi cok sevdigim arkadasim ictigimiz ayri gitmeyen yasami her seyi paylastigimiz iyi gun dostum alpaslanla aramiz hep iyi gider ve kardes gibiydik,evine siksik girip cikardim aramiz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenle muhtesem gece 2

KUZENLE MUHTEŞEM GECE - 2 Ben17 yaşında yakışıklı biriyim.Kuzenimde 16 yaşında 90-60-90 yani yaşına göre malları çok güzel.Bu olay tamamen gerçektir.Onunla şakasına güreşiriz.Birgün bu güreşlerimiz sırasında onu kucama almıştım ve onun bacaklarıda be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok mutluyum

Merhaba adım melsa 30 yaşında ve yaklaşık 10 yıldır evliyim. eşimle kaçarak evlendim ve bu yüzden ailemle ilişkilerimiz yok. eşimin ailesi gayet modern ve antalyada yaşıyorlar.Ben 1:65 boyunda, 50 kilo esmer ve güzel bir kadınım. Güzelliğimden kaynak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.