Porno hikayeleri kategorisi, ateşli sex hikayesi hikayesini oku.

ateşli sex hikayesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba arkadaşlar. Adım Sevim. 39 yaşındayım, 1.65 boy, 73 kilo, beyaz tenli, balık etli birisiyim. Evli ve bir genç sahibiyim. İlköğretimde sınıf öğretmeniyim. Eşime bağlı, mutevazi hayatı olan birisiyim. Ama son zamanlarda erkeklerin bakışları beni tahrik etmeye başlamıştı. Kocamın artık bana yetmediğini düşünüyordum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

çocuğu olmayan kısır kocam beni ev sahibine siktirdi

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Kendimi nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Adım Ayten, 32 yaşında, sarışın, mavi gözlü, 52 kiloda evli bir bayanım. Çekici bir kadın sayılırım, her dışarı çıkmamda kesinlikle erkekler tarafından iltifatlar alırım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul kadının yarrak hasreti

Merhaba ben ferit hikayem şöyle bizim komşumuz olan filiz hanım bize oturmaya gelirdi geceleri sohbet ederdi şürekli yanlız oldugu için bir gün onların oturdugu apartımana hırsız girmiş oda duyunca çook korkmuş bize geldi sabah böyle böyle olmuş çook... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 kişi beni acımadan sikti

merhaba ben bu sexmobilhikaye.net hikayeyi yurt disindan yaziyorum.2 yillik evliyim.neyse uzatmadan konuya geceyim.esim calisiyor,calistigi isyeri eve 15 km uzak.esim birgün isten sinirli bir sekilde döndü.noldugunu sorunca isyerinde birisiyle kavga eetigi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı selmaya

Selam ben serdar 28 yasında 170 boyunda 65 kg buyday tenlı seksı bır erkegım.nevsehırde ıkametkah edıyorum..hegun ısyerıne sabah 8 dolmusuyla gıdıyorum evle dolmıs duragı arası bıraz uzak oldugu ıcın 10 dk felan yol suruyor ıkı sokak altımızda oturan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikiyle beni çıldırttı

Ben 33 yeğenim metinse 22 yaşında bundan 2 ay önce hafta sonu onun evinde alkol alıp orada kaldım metinde benim gibi bekar olduğundan evde tek yatak vardı beraber yatık metin uyumuş bende sırtımı dönüp uyumak üzereydim aradan yarım sat falan geçmişti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abimden intikam aldım

askere gidecektim biraz tatiliyi gelir diye abimleri ziyarete gittim..abim kendine fıstık gibi genç bi kadınla evlendi ben tatilde olduğun için orada kaldığim süre içinde geç kalkıyor ve gezip tozuyordum.. bi sabah yine aynı kalktım evde yengem tek a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı baldızımla aldattım

Merhaba değerli  takipçileri, sizlere eşim ile aramdaki evlikten bahsederek başından geçen bir olayı anlatmak istiyorum, önce eşim ile aramdaki ilişkiyi bahsedeceğim çünkü yaşadıklarımın aramızdaki durumla bir alakası yok, yani eşimle 20 yıla yakındı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın karısıyla olan yasak ilişkim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,sizlere 5 yıl önce başımdan geçen ve 3 yıl devam eden bir olayı anlatayım. Emre benim gençluk arkadaşım bayada samimiyiz.2001 yılında eleman evlendi. Ama bi sorunu vardı yavşak gaydi tabi ben hiç sikmedim ama i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ortagım karımla

ben Ahmet. İstanbul?da yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok iyi anlaşırı.(her konuda).askerden geldikten sonra yani yaklaşık 3 sene önce evlendim. Karım dindar bir ailenin kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın kızına

merhabalar ben samet 25 yaşında boyu 1,85 boylarında bir erkeğim size amcamın kızıyla gecirdiğim bir sexi anlatacağım bundan 2 yıl önce meryemle canımız sıkıldı şakalaşıyorduk kavga ediyorduk o benim üstüme çıktı ve zıpladı çok zevke gelmiştim napıyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.