Ulaşım Araçları Hikayeleri kategorisi, ateşlicıtır hikayesini oku.

ateşlicıtır

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
selam ben esmerkumral 180by kilo90yapılıyım yani neyisebunları gecelim ben arbayı servise bırakdığımicin otbüsle işime gidecekdim yaklaşık 10senedir belediyeyebinmedim böyle kalbalık olduğunu bilmiyordum neyise durağa vardım otobüsgeldi bortakapıdan bindim arkadan binelrolunca ilerledim bayakalbalıkdıotobüs haniderlerya inne atsan yre düşmez öyleydi ben fazlakıbırdıyamıyordum önumde cünkü cok hoş cıtır birbayan vardı3 _5 dakkasonra birşe benim alete temes edti baktım cıtıtırn eli deyiyor benpek aldırış etmedim ama temas devam edince beni alet harek etdi tapibende ardık olayıkavradım cıtırneline gelecek şekilde iyce yanaşdım cıtırbizimkine masaja başlayınca bende onun kalcalarını okşamay başladım olmaz böyle birşey sanki daşokşuyorum okdar serti kalcalarıbirden ban önüdöndü saati sorduben de söyledim artık konuşmay başladık yanikimse biden şüpelenmiyorcünküsohbet edyomuşgibi yapıyoruz ama aslında dahdeğişiişleryapıyorduk cıtırn altında kotvardı kotun fermarın acmışdım acdım negöreyim cıtır altına kilot giymemmiş tertemizdi kaymakgbiydi hem permeklerım yolunu bulmaya başladı bizimcıtır yavaş yavaş sesi deyişmeye başlamışdıben hareketerimiyce yavaşlatım cıtırın amıvıcık vıcık sular icndekalmışdıtabi otbösde fazla ileri gidemeden durağa geldik dedi yani benimde inmemi isdiyordu ben de kafaya koydum cıtır sikecekdimarbadan indik konuşarak gidiyorduk tanışmışdık artı bizim cıtrın ismi arzuydu vede ben cıtırzannederken evliymiş hayellerim yıkılmış vaziyetdeyken bana nekalın iri sikin vardedi saoldedim ve bizimarzuo kalın vedeiri yararğın tadına bakmak isderimdedi ben sen evlisindiyince birsakıncasıyokdedi ve evinin adresini verdi pazargünü gel aldedi pazarı iplecekeroldum pazargünü evin önüne arbayıcekdim birde bakdım yanında erkekle geldi neişdiye işaret edince kosını tanıtdı şahinmiş bizlegeliyordiyince sakıncası varmıdedi bende yokdedim ozaman ormanlıklı yeregidelim dedidi vesürdüm bundan sonra neleroldu birdahagi bölümde yazacam kalın iri alet isdeyen bayanlar işde adresim smfh_06 ekleyin tanışalım öptüm
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Yollarda-2

Fışkırttıklarımın bir damlasını bile ziyan etmeden yuttu.Bayılıyorum şu menilerinin tadına. Bana doğru söyle benim olmadığım seferlerde başka kadınlara yedirmiyorsun değil mi diye sordu.Bi tanem karıcığım inan hiç yerli ya da yabancı kadınla para kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çift katlı otobüste masturbasyon

selam levent ismim...avcılar taksim çift katlı otobüste 4 yıl önce başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum...ben de hikaye bol...bu siteyi de çok beğenip üye oldum...takip edin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selmaya ilk defa çakma

İş yerimden Dilek isimli arkadaşımla İstanbul’a gitmemiz gerekiyordu. Dilek 150 boylarında esmer minyon bir kadındır. Akşam otobüsünden bilet aldık. Neyse seyahat başladı. Konuşa konuşa gidiyorduk. Saatte iyice ilerlemişti. Dilek uykusunun geld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste verdim

meraba ben 18 yaşında genç bir kızım siirt lisesinde okuyorum bir günokuldan dönerken minübüse bindim ve okul dağılışı olduğu içinminübüste yeryoktu ve bende eve geç kakmamam için bindim arkamda okuldan biri vardı adı isecan `dı ve arkadan her sallan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Sürtüne Sürtüne Yolculuk

Merhaba değerli seks hikayeleri okurları...O gün hava çok sıcaktı. Herkesin başı dönmüştü sıcaktan. Otobüsü beklerken bi adam gözüme çarpmıştı, yaşı 45-50 olan bu adam eski ingilizce öğretmenime çok benziyordu. Sürekli göz göze geliyor, ama gözlerimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o beni otobüste becerdi

slm ben mine nak den bir gün otobüs duragında beklerken bir erkek gördüm cok cekci idi bende azdım o anda birden aklıma onu ayaltmak geldi bende mini etek 1 karıs anca üstümde bady ve bindik hemen arkama gecti bi sürtünde bende bi şey demedim cünkü i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

40 yaşındaki azgın

Selam herkese 27 yasinda bir gencim adım kenan samsunda yaşıyorum. İşim gereği ankaraya gittiğim zamanlar yakınlarımın evinde kalırdım bu yaz için bu sefer mecburen bir misafirhane de yer ayırttım ve kalmaya başladım misafirhane de kaldığım odada tv ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı koca ayı bogan gibi ;)

Selam. Adım Funda. 27 yaşındayım, evliyim, yetişkinim yok. Benden 15 yaş büyük kocamla, ben üniversite sınavlarına hazırlanmak için dersaneye giderken tanıştım. Despot baba evinin baskısından sonra, onun beni el üstünde tutan, sevecen davranışlarına kan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah şu otobüsler

Ah Şu Otobüsler Herkese Merhaba. Son on yıldır hiç otobüse binmemiştim emin önünden şişliye bindim tıklım tıklım aracsız niye geldin dedim kendi kendime ama olsun çok oldu binmeyeli toplumdan kopmamak gerek diye düşünürken biri ayağıma basınca düşünc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

keşke daha mini giyseydim

selam ben hülya 20 yaşındayım daha isatanbula geldiğimizin ilkaylarıydı ben alışverişe çikmış ve alışverişte gördüğüm ogüzel mini eteği almakiçin bütün paramı harcamıştım (eteği ustüme giydim)mecburen otobuse binecektim. otobüse bineceğim durak tıklı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.