aysun yengemmi acayip delirttim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm yengemler ist yaşıyorlar bende ziyaRETE gittim yengemle sabah alişverişe gittik ve halk otobisine bindik otobis cok kalabalıktı yengemde benim önümde duruyordu araba dolmaya başlayınca bende yengeme tamamen yapıştım ve yaragım kalkmaya başladı ve yegem anlamıştı ve bana ne yapıyorsun dedi bende hic dedim ama yengeminde istetigini biliyordum ve aletimi iyice dayadım ve oda istergibi kendini geriye itti ve fırsatı bukmuştum hemen eteginin altından elımı soktum ve sicacık amını okyamaya başladım ve aletimi cıkardım eline vardimve okşamaya başladı ve üstüne boşalkdim ve inecegimiz yere geldik yengemi siktigimi bir başka yazımda anlatacagım ve herkese tavsiye ederim denemesini
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

masum yolcular

|işim gereği sürekli yolculuk yaparım. gene böyle bir iş gezisine çıkmıştım. sigara kullandığım ve yanlız yolculuk yapmayı sevdiğim için trende yataklı bir kompartımanı tek başıma tutmuştum. yolculuğun ilk durağında kapı çalındı ve bilet kontrolü yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

süper yolculukkk

Ben kısa donem askerlıgımı istanbul heybelı ada yaptım hafta sonu carsı ıznıne cıkmıstım sıcak bırgundu sırkecıden tramvaya bındım az sonra kalabalıklasmaya basladı arka kosede duruyordum durakta 3 kız bındı bu arada ben denızcıydım beyaz unuformalar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önümdeki tatlı hatun

MERHABA ARKADAŞLAR YAZACAKLARIM TAMAMI GERÇEKTİRBUNDAN 3 AY ÖNÇE SABAH KADIKÖYE GİTMEK İÇİN YOLA ÇIKTIM DURAĞA GELDİMDE DURAKTA ÖYLE Bİ HATUN FARDIYKİ DİZ KAPAKLARIN ÜZERİNDE Bİ ELBİSE FARDI ÇOK SEKSİ Dİ AMA İÇİMDEN BU KARI NASIL SİKEBİLİR DİYE DÜŞÜN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

53 lük çarşaflıyı yedim.

selam ben arda.istanbula gitmek için otobüse bindim.tek başıma yolculuk yapıyordum.yanım boştu.gece yolculuğu yapıyordum.bu ara yaşım 31 boy 180.neyse bir süre yolculuk devam etti.şarkı dinliyordum.karşı koltukta ise çarşaflı bir bayan vardı.yanım bo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikişcek birini arayan genç

Herkeze merhabalar adım Mert bu yaşta en azgın gençlardan biri olabilirim yaşım 16 kaykay felan sürüyorum o yüzden bacaklarım çok kuvvetli pompalamada süperimdir yani. :D Neyse benim sikişmelik bir hikayem yok ama bir hikayemi anlatıyım. :D Birgün o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki afet

Bir gün her zamanki gibi otobüse binmiş okuldan geliyordum otobüs her zamanki gibi tıklım tıklım. sonra giderek sıkıştı ve 2 tane sarışın afet otobüse bindi az bi aramız vardı bana bakarak gülüyorlardı biraz yanlarına gittim ve köşeye geçtik.biri eli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

minibüste başladı

selam ben cem sizlere bir iş dönuşu başımdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacagım calıştıgim sirket bostancıda yine rutin bir gunun ardından isten cıkmış eve donuyordum once banliyo treni arkasından minibusle eve ulaşıyorum.her ne kadar tren yogun o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenime zorla çaktım

slm ben burak 16 yaşında 175 boyunda bir erkeğim.hikayem kuzenim zeynep ile geçiyor. kuzenim 28 yaşında hep arzuladığım bir kadındır yaz tatilinde kuzenime gitmiştim eniştem sabah erkenden işe gitmiş biz de kahvaltı ediyorduk kuzenimin geceliği her y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankara`da belediye otobüsü

Önce kendimi tanıtayım... Yaş:28, Boy:1.83 Kilo:80 İkamet:Ankara,Bu olay 15 gün önce başıma geldi. Sabah bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik.En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dolu otobüsleri tercih ederim

Ben göt hastasıyım İşe gidi gelirken hep dolu otobüsleri tercih eder ve forta başlarım.Yine işten çıkmış eve dönerken dolu otobüs beklemeye başladım.Gelen otobüs tıklım tıklımdı.Hemen bindim ve orta kısma ilerledim ama bir numara yoktu otobüs sanki e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.