Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, azadele ile birgüğn hikayesini oku.

azadele ile birgüğn

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Slm ben ali. erzincan lisesinde okuyorum.18 yaşındayım. gerçekten başlımdan geçen olayı anlatıorum.azade adlı arkadşaım avr. onun proje ödewi yapmak için bende yardım sitemişti.bende tm dedim.bir gün evine çağırdrı evde kimseler yoktu. biraz kola içtik. derse geçtik. ddinlenmek için biraz durduk. dedim evi gezdirsene .çok güzel kız bacaakrlı fena. neyse evi gezxidrio en son odasına geldik. tabi odasında biraz durduk. azade gitti yatağınada oturdu bende artafa bakıuom.birden gözüm azadenin bacakalrına döndü yan oturduğundan baldırın tamamına kadar görünüodu . azade anladı galiba hemen bacaarkalrını örttü. bende görmezden gedlim.neyse bitaz sohbet ettikten sonra. azadeye azade benm seni seviyorum. seni hep ölzüyorum sana söylemdima am en ii yer buası dedim.azade biraz şaşırdı ama gülümseyip ali inanırmıısn ebnde seni seviyorum dedi. bende coştuma rtık. gaza geldim yanına oturdum aam gözlerim hala bacakalrında. azade anlamıodu. neyse azade bana bak dedim ytüzüme baktı. ywaşça dudkalrına geldişmn. öpüşmeye başladık.elim yawaşça aşğıalra kayıyorduki. bir anda üstündekini indirdim dudakalrın başlayıp gögüslerine akdr geldim. ali yapma diodu ama ywaşça kendini bıraktı. ben de indim aşğıalra kadar bacakalrını açtım. öpmeye başakdım derken kilotunu açtım heryeri önümde ama utanıodu ve korkuyodu. bişe olamz dedim senin için çıldırorum dedim. her yerini öptüm arkasını çeviridm ve sokmaya başaldım. oda zevk aldı bende kan geldi. bende biraz korktum heemn bıraktım kanı temizledik tekrar giridm ve içine boşaldım azaded bende çoık rahtladık. sonra üstümüzü giydik bi yandan ödewine dewam bir yandadsn azadenin götünü elliodum. dewam etcem....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eşim ben ve biseksüel arkadaşım

Selam arkadaşlar,sizlerle eşimle fantazilerimizi paylaşmak istiyoruz,ben 37 eşimse 29 yaşında,eşim 165 boyunda 54 kilo,80 55 80 ölçülerinde,oldukça sexi,yatakta doymak nedir bilmeyen tam bir sikşken,bazen eşimi doyurmakta güçlük çekiyorum,bazı çiftle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onunla muhtesem anlar yasadık cünki onu cok sevmistim

merhaba sex hikayesi okurları sene 2006 yılı idi ve esimden bosanalı 3 - 4 yıl olmustu esimden ayrılınca kalbime kimseyi sokamamıs duygusal anlamda cok boslukta kalmıstım ve mehmet adında bir arkadasımın sevgilisi olan haticenin beni rukiyemle tanıst... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum ve eşim

merhabalar:arkadaşlar anlatacagım olay tamamen gerçektir ben cenk eşim arzu ben 35 eşim 30 yaşlarında kısır olmam dan dolayı çocugumuz yok mutlu bir aileyiz sexs hayatımız tamamen fantazilerden oluşur öyle bir hal almışki fantazi kurmadan sevişemiyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bal Ve Alaka

Bundan 5 yıl önce yaşadığım ilçede, çalıştığım işyerinin karşısındaki bir dükkandaki manitayla ilgileniyordum. Birbirimize bakışır arasıra fırsat buldukça oldukça zevkli sohbetler ediyorduk. Derken o işten ayrıldı gitti. Aklım onda kalmıştı. İncecik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun temizlikçi yengemle fantezi

Merhaba ben Kadir.19 yaşında 1.80 boyunda 60 kilo civarında normal bir türk erkeğiyim.yengem her bayram veya özel günler öncesi para karşılıgı bizim eve temizlige gelirdi.kocası yurtdışında yaşadıgı için maddi sıkıntılar çekiyordu bu yüzden elimizden... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengeme kayarken

Adım mustafa 21 yaşındayım geçen ay abimlere gittim orda kalıcaktım yemek muhabbet felan gece oldu.. benımde canım sıkıldı televizyonda porno kanalları aramaya başladım ve buldum da kanallar açıkmışş.. biraz zaman geçtikden sonra sikimi elime aldım..... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızım pelin

İsmim Adnan, 31 yaşındayım, 5 yıllıkevliyim ve eşimle gayet güzel bir cinsel yaşantımız var.Eşimle evlendiğimizde baldızım Pelin 18 yaşında,minyon, çıtı pıtı, göğüsleri ve kalçası varla yokarası, 45 kilo, 1.50 boylarında, tam benim istediğim gibikızd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenimin davranışları

Merhaba ben 16 yaşında vuvut çalışan spor yapan biriyim kuzenim 1 yıldır bizde kalıyo ama hiç utanması yok okuldan geliyo eteğiyle benim önümde çıkarıyo üstünden t-shortünü çıkarıyoo öylece oturuyo 5-10 dakika sonrada yine karşımda giyiniyo bi gün si... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve karım ile

Sevgili hikaye okurları bu yazacağım hikaye benimle karımın yaşadığımız hikaye. Ben 31 yaşındayım adım Arda, karım ise 30yaşında 10yıllık evliyiz. Eşimin adı Güneş sevişerek evlendik mali durumumuzda iyi. Karım buğday tenli 170 boylarında 90 kg ve et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım ve teyze oğlum

mrb arkadaslar ben tolga 30 yasındayım eşim nesrin ise 29 yasında. esım nesrınle severek evlendık. evlılıgımızde 8 yılı bıtırdık. evlılıgımızın ılk zamanlarında cok kıskanc bır erkektım taki bu sıteyle tanışana sexmobilhikaye.nettete okudugum seks hıkaylerı bı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.