Bire Bir Hikayeler kategorisi, bakireligimi aldi hikayesini oku.

bakireligimi aldi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
bir kış gunuydu hava yagmurluydu erkek arkadasımla sık sık tl konusuyorduk bı gece konusurken sen benım olacaksın dedı bende nasıl dedım senınım zaten bıtanem dedım hayır selin kadınım olacaksın dedı askım bılıyosun ben anlamam öle islerden diyince yarın bana gel bıtanem ne olur sana ihtiyacım var dedı onu cok sevıyordum tamam hayatım dedım ve bana telefonda hayatım senınkı ayaklandı dedı bende bana sakla kendını canım dedım ve sbah oldu guzel bı duş aldım tertemızdım lokum gıbı kızdım hanı askıma gıttım kapıyı actı hoşgeldın canım falan dedı bugun bana daha degısık bakıyordu uzerımde dar bı kot ve kısa kazak vardı dudaklarımdan optu hayatım cok sıcaksın dedı yalıyordu adeta ısıra ısıra optu dudaklarımdan ellerı yavas yavas asagı bacaklarıma iniyor kazagımın içine dogru sokuyordu bana dayandı ilk defa onunkini öle göruyordum yapma bebegım hadı kalk gezelım dedım yat selın dedı benı kolumdan tutarak odasına goturdu saclarım daha ıslaktı koklayarak sacımdan tuttu boynumu koparırcasına emdı dudaklarını yıyordu adeta hadı bebegım soyun dedı olmaz dedım elını kotuma goturdu ve onu cıkardı ardından kazagımı ve benı yataga ıttı kendııde sadece baxırı ile kalmıstı uzerıme geldı sutyenımı cozdu gogüslerime yumuldu uclarını dehsetle emıyor ısırıklar atıyordu ayakları ile tangamı indirdi asagıya suzuldu ve amımı dılıyle uyarıyordu dayanamıyordum ınlıyordum nasıl bı zevktı allahım o dilini sokuyordu adeta sonra aletını elıme verdı al bebiş dedı aldım ama bı fıkrım vardı onu duz almıycaktım agzıma mutfaga gıttım ve buz aldım agzıma agzım buz gıbı olmustu sonra onu nkını agzıma soktum öle buyudukı inliyordu oda bebegımm hadı sokayım dedı olmaz bakıreyım oguz lutfen dedım bebegım ne olu rdedı dayanamadım gel hayatım dedım ve yavas yavas sokuyordu ama gırmedı sonra tekrar soktu cekıl dıye ınlıyordum ama o coktan dalmıstı gozumden yaslar bacaklarımdan kanlar akıyordu kulagıma geldı ve askım benımsın artık dıye fısıldadı sonra tekrar kulagımı emmeye basladı azmıstım ama cok agrım vardı carsaf kan dolmustu olsun bebegım simdi rahatlatıcam senı dedı ve kanları sildi bacaklarımdakı agzını amıma goturdu yavas yavas dılıyle uyardı ben hala inliyordum karnımı oksadı masaj yaptı inleyerek bosalıp rahatlamıstım yatıyordum bebiş supersın hayatım sen dedı sıcak bı kahve getırdı içtim ve rahattım artık hadı bebegım dusa gırelım dedı benı kucagına aldı ve dusa gıttık dusta arka delıgıme gırmek istedı hadı hayatım yapalım dedım onunkını yalamaya basladım offf damarlı super bışeydi semsert olmustu don bebegım dedı domaldım kalcalarıma yumuldu adeta yavasca soktu gırmedı kremledık ve bı bastırdı nasıl bagırdım bılmıyorum sonuna kadar gırdı gıdıp gelıyodu bebegımsın guzel bebegım dıye bagırıyordu dusumuzu aldık ve yıne benı kucagına alarak odamıza goturdu oda soguk ama yatak sıcacıktı akşama kadar koynunda uyudum arkama dayanmıstı bı ara onunkının kalktıgını hıssettım arkamdan bastırıyor hayatım hadı dıye ınlıyordu goguslerımı elınde hamur gıbı oynuyordusonra 69 yaptık ben uzandım oda bana ters bı sekılde o benım lokumumu yıyor bende onun kını ağzıma boşaldı hepsını yuttum cok guzeldı hepsını çok özledım askımla ayrıldıkama onun bana yasattıgı ogunden sonra hayatımda kımse olmadı artık kendımı esıme saklıyorum hala super bı kızım erkekler bayılıyorlar yatmak için ama olmazzzz esıme neler neler yapacagım bekle benı hayatım....
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşucuk

Benim yazacaklarım hayal ürünü değil gerçekten yaşanmış ve bundan sonrada yaşanacak gerçek olaylardır.Herkeze merhaba.Ben olgun kadınlardan hoşlanan,25 yaşında bir gencim.Kısa    bir süre önce,evimde internetebağlandığım saatlerde kapı zili... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

apartmanın terasında ilk deneyim

Merhaba ben 1,68 boylarında (erkeklerin deyişiyle bir içim su) 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim buradaki hikayeleri okuduğmda bnde bi gün yazmayı 4 gözle beklydm o gün bgnmşerkek arkadaşımla 8 aydır güzel bi birlikteliğimiz var akire olduğumu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

``biz rüyalarda sevişirdik``

Bi kız vardı düşlerimde hayal ederdim her gün onu görmek için uğraşırdım bi gün rüyama değilde gerçek hayatıma girdi.. Siyah gözlü uzun saçlı çok güzel bi kızdıOnunla ilk olarak nette tanıştık gün geçtikçe arkadaşlığımız pekişiyor birbirimizi daha iy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deniz kıyısında dört kişi beni siktiler

Bozburunda ıssız bir koya gittim. Niyetim çıplak olarak güneşlenmekti. aslında ibnece fantazilerim vardı fakat hiç sikişmemiştim. Tekneyle gittim tekneciye beni akşamüstü al dedim. Simi adasına doğru kutu bir yerde çırılçıplak uzandım.Çıplak olmak ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şarap gibi seks

Merhaba arkadaşlar daha önce size oteldeki seksimi anlatmıştım şimdi evde yakupla yaşadıklarımı anlatacağım.Geçen gün internetten yakup diye bi gençla tanıştım ve yine kızılay`ın yolunu tutup ykm öönünde yakupla buluştum yakup 1.80 boyunda mavi gözl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eski kız arkadaşım

Mrb Adım Turgay Siteyi Devamlı Takip Ediyorum Yazılanları Okuyup Hep İç Geçirirdim Acaba Anlatılanların Gerçek payı Varmı Acaba Diye bu Arada 29 yaşında sexse Düşkün Birisiyimdir Neyse Lafı Uzatmadan Başımdan Geçen Olayı Sizlerle Paylaşmak İstiyorum.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karim ve guzel arkasiyla beraber hikayeler

ben ist den yavuz sizlere eşim ben ve eşimin güzel arkadaşıyla yaşadıklarımızı paylaşmak istiyorum eşim oldukça sex si ve güzel bir kadın ama çocuhu olmuyor buna ramen ikimizde çok mutluyuz bundan 2 ay kadar önce eşimin işyerinden bir arkadaşı olan ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

34 yaşındaki avukat müşterimi bozdum

Merhaba ben 22 yaşında muhasebe bürosunda çalışmaktayım avukat müşterimiz ışıl 34 yaşında esmer 95-62-99 ölçülerinde güzelbir hatundur. özellikle dar pantolon ve body giydiğinde benim aleti kaldırırdı.01 aralık günü ışıl büyük bir davayı kazanmıştı b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

veda partisi..!

Apartmandan bir komşumuzun kızı eğitim için yurtdışına gideceğinden arkadaşları ona bir veda partisi düzenlemişler.Aileside tek başına izin vermediği için ben götürdüm.Gecenin ilerleyen saatlerinde alkol duvarı aşıldıkça iş çığrından çıktı.Oldukça bü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizini sikerken annasini birlikte siktim

Daha gecen anlatigimin hikayenin baska günleride var bir baska hikaymei daha anlatmak istiyorum o burcu ile annesini geziden geldikten 3 saat sonra burcu ile bulustuk yine benim kiler evde yoktu bende firsat bilip burcuyu benim eve getirdim annesine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.