bakireligimi yoldan gecen birine verdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Evet arkadaşlar selamlar ben Nurcihan size hıkayemı anlatacagım ailemle yasıyorum ust katta kıracımızın oglu berk bıze ders çalısmaya gelırdı ben ona ders çalıştırırdım. Birgün evde tektık ve ben hep askılı gıyınırdım bırazda cık gıyınmeyı severdım ilgi çekmem ısterdım işte o gunde eşortmanla abeyaz dar tısort gıymıstım altımada beyaz sutyen sutyenımın askıları bellı oluyordu eglınıce goguslerım berk yalandan kalemı 2-3 kere yere düşürünce anladım göguslerıme baktıgı basta hosuma gıttı ve ben wcdye gıdıyorum dıye odadan cıktım kapı delıgınde berke bakıyordum kı gardolabımın kabısı açtı gıysılerımı kokluyordu ve iç çamasır bolumunu actıı sutyenlerıme tangalarıma jartıyerlerıme kılotlu coraplarımı opup yalamay basladi ve sikini acıp iç çamasırlarıma suruyordu beyaz dantelli sutyenımle tangama boşaldı ve yerlerıne koyduu o sırda ben gırdım içerı bısey yapmıyomuş gıbı oturdu bende ona ustumu degiştırecegımı soyledim ve dısarı cıktı kapı delıgınde ızledıgını bılıyordum. Hemen soyundum kapı delıgıne dogru domaldım esormanımı cıkartırken ve 1 2 dakıka vajınamla oynadıım.Onun bosaldigi iç çamasırlarımı gıydım çok hosuma gıtmıstı berk içerı daldı hemen ben napıyosun sen dedım ve usttume atladi kızlıgım bozuk degıldı yapma dedım dınlemedı kemerle allerımı bagladı ayaklarıma hıç bişey yapamıyordum benı soydu sadece tangam kaldi dudaklrıma yumuldu hemen aslında bende ıstıyorduma ma korkuyordum çokk zevk almiştimm götume samar atıyodu ve elı vajınama kaydı çoook tahrık olmustum ılk önce yaladı sulandım baya ondan sonra gırıcem or*spu dedı bana hayır olmaz dedım yalvardım ama cok gectı kafasını hıssedebılıyordum zevkten kuduruyordum ama cook acıyorduu ve soktu hepsını 18 cm cok rahattı berkın siki acıdan cıklık attıım bayılırdum az daha yatak kal oldu hep ama 5 dakıka snra acı gıttı zevk geldı zevkın dorugundaydım ucuyordum ve berk ıcıne bosalıcam dedı hayır yapma desemde dınlemedı içime boşaldı döllerını hıssedıyordum tıtreyerek bosaldı amımdan kal döl beraber akıyordu ben hayla zevkteydım devam ettı gotumden yapmadı hıç sıkını azıma soktu ıgrenmıstıma ama zevk lamaya basladım.Ondanda vajına sokmaya basladi yine ve ben ınlemeye basladım berk vay or*spu zevk aldım madem deyıp daya cok kokledı maım yanıyordu cok acıyo berk aşkim yapma erlegım yapma dıyordum artık berk bunları duyunca daha cok hızlandıve 2 kez boşaldı içime bende bosaladım aynı anda bosaldık tıtreyerek berke sarıldım bosalırken berkte bna çok yorulmustuk berkle konustuk herseyı evlenecktık söde bana sarıldı öpüşerek uyuduk ama berkın sıkı ahayla vajınamdaydı cıkarmadı böyle uyuyalım dedı aşkim açiyor dedım gotumden yapmıycakmsn dedım domal dedı cok dardı got delıgım ama oyle bı abandıkı yarılmiştım sankı çıglık ustune cıglık attım gözlerımden yas geldi erkegım hızlan dıyordum ama berkın halı jkalmiştı zorla boşaldı gınee çokk zevklıydım ben 2 kere boşaldım yatak hep kan ve doldu berk bana sarıldı öpmeye basladı goguslerıın ucları sıkıyorrdu bende sıkıyle ve tassaklarıyla oynuyordum berk cok yoruldum dedı be öpüşerek sarılarak uyuduk çok hosuma gitmıstı zorlada olsa artık berkle arada bır bodrumda buluşup kaçamak yapıyoruz hep sıkıyor benı onun sayesınde butun cınsel organlarım gelişti
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

üniversiteli tuğbayı ögrenci evimde...

slm millet ben ankaradan harbi bir hikayemi daha paylasmak istedm sizlerle.üniversite ögrencisiyim iki arkadas kalıyoruz evde.ama arkadasım memlekete gitmişti sınavlarını bitirip bende yalnızdım sıkılıyodum sınıftan cok yakın oldugum kız arkadaslarda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatmanın bedelİ ö detİ rdİ m

SLM ARKADAŞ LAR BENİ İ ST DEN SENE 2007 DEYDİ Fİ Lİ Z Dİ E Bİ R KIZLAN MSN DE TANIŞ TIM 1 SÜ RE SONRA MSN DE Ç IKTIK Hİ Ç REELDE BULUŞ MADIK Ç Ü NKÜ BENİ HEP Ç OK SEV... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sefa beni cok kötü sikti

KENDİMİ TANITMAYI SEVMEM AMA YİNEDE SÖLEYİM ADIM SEMA SEFA İLE COK İYİ BİR DOSTLUGUMUZ VARDI BİRGÜN EVİMDEN ALMAK ÜZERE EVİME GELDİ ARKİNİN DOGUM GUNUVARDI ONA GİDİCEKTİK. SONRA GELDİ BENİ ALDI VE GİTTİK ORDA DELİ GİBİ İÇTİK EGLENDİK VE EVE DÖNÜYORDU... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yap yapma yap

berhaba 18 yasındauzunboylu.yakısıklı genç delikanlıyım... günlerden salı günüydü.kız arkadasımı ewime davet ettim sadece oturuyoduk daha hiç öpüsmemiştik,,. ,kız arkadasımın birz yanına yaklastım öpüşmeye basladık ilk basta o istemedi ama sonra o be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk kez sex yaptım

|Öncelikle mrb herkese.Bu siteyi daha yeni buldum ama gerçekten mükemmel.Ben başımdan geçen olayı anlatayım... 18 yaşında 185 boylarında 60 kg sarışın mavi gözlü biriyim.Bundan 6-7 ay evvel bi çıktığım vardı.Çıktığım esmer kısa boylu biriydi yni birb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli

Merhaba.ben mersinden murat Hikayelerinizi uzun zamandan beri okuyorum. Özellikle başörtülü türbanlı yani tesettürlü bayanlarla ilgili yazılan sikiş hikayelerinden büyük zevk alıyorum. Sikiş yapan tesettürlü bayanlar açılmamış çiçeğe benzerler. Çünkü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu büyük kalçaya can kurban

BU BÜYÜK SİTE DE BENİMDE HİKAYEMİ YAYINLAYACAĞI İÇİN SAYIN EDİTÖRE SAYGILARIMI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM....GELELİM HİKAYEMİZE..BİR YIL ÖNCE MAHALLEMİZE YENİ TAŞINAN DUL BALIKETLİ İRİ KALÇALI MELAHAT HANIM DÜKKANIMIN ÜST KATINDA OTURUYORDU.MELAHAT HANIM... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimle sikıştim

Birgün sevgilime dedim saat akşam 21.00gibi dışarıya çıkalım ve onların evinin arkasında park var orda oturalım sevgilimin ismi beyza beyzada kabul etti tamam buluşalım dedi saat 7de msndeydim beyzayla konuşuyorum dedim ki beyza çok sıcak olmak istiy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem kendii istedi

Slm benn suan 18 yasındayım.bundan 1 ay önce yazlıktaydık.tabiiki yengemlerinde baska ewlerii vardıı ama bize yakındı.annemin babamın ist gitmesi lazımdı.bende ewde tek duruyodum.sonra ben yengemlerde kalacaktım.yengem 22 yasında idi.dayım ölmüşdü.ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekreteri inlettim

MERABA ARKADAŞLAR BEN BERK 1,85 BOYUNDA 75 KG ATLETİK Bİ YAPIYA SAHİBİM 23 YAŞINDAYIM. YAZACAGIM OLAY 3 SENE ÖNCE BAŞIMDAN GEÇTİ...MARKETTE İŞE BAŞLAMIŞTIM DÜKKAN SAHİBİ 45 GÜNLÜGÜNE BİYERE GİTTİ, SABAH 8 AKŞAM 8 ÇALIŞIYODUM, İŞE BAŞLAYALI 1 HAFTA OL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.