Bire Bir Hikayeler kategorisi, bankacı dul merali yordummm hikayesini oku.

bankacı dul merali yordummm

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm herkese ben ali geçmiş hikayelerden olan tüm gece sex çok zevkliydi başlıklı hikayenin kahramanıyım öncelikle böle bi site hazırlayanlar için tüm emeği geçenlere teşekkürler hikayemi yazdıktan sonra şansım bir açıldı ki msn nime ekleyenlerden biri ile yaşadığımı anlatayım hemen ank da ve kızılayda yaşadığımı biliyorsunuz bu yüzden msn ime ekleyen meral (36 yaşında dul ) msn den görüştük 2 3 gün. ben açık sözlülüğü severim direk konuya girdim vereceksen görüşelim diye yoksa oyalamanın bir alemi yok birbirimizi dedim sonra buluşmaya karar verdik hatun karşıma gelince daha bir şaşırdım yenimahalle de bir banka da çalışıyor muş ama ne vücut var yıpranmadığı yüz metreden belli yani neyse biz bi kafe de buluştuk 2 saate yakın muhabbet sohbet derken eve gitmeye karar verdik ama o sözde evine gidecekti gece tabi tadını alınca ne mümkünn neyse odaya girer girmez saldırdı bu üstüme ve o tatlı kibar bayan gitti yerine kırk yıllık orospu geldi ağzından küfürler düşmüyo amımı yırt benim döl çanağın olmak istiyorum senin gibilerinden ben şaşırdım tabi ne oluyoruz felan diye ama inanın o kadar öpüşmeyi iyi bilen bi hatun yok yani bir tane daha ben sikeceğim kadını iki kere boşaltmadan sikmem bu bende prensip olmuştu ve bu durum meralde de değişmedi ama orospu resmen boşaltılmak için gelmiş dünyaya nasıl titriyor nasıl bağırıyor oda inliyor resmen sıra bana geldi tabiki aldı ağzına sikimi sanki yalamıyor yutuyor kahpe köküne kadar alıyor ben zevkten uçuyorum tabii ama inanın sikişmesek bile o anda aldığımız zevk bile dünyalara değerdi inleye inleye ağzına boşaldım bunun ben birer sigaradan sonra ya sen nasıl birisin daha sikmeden yoruldum ben demeye başladı ama saatte geç olmaya başladı tabi neyse biz yine hareketlenmelerle başladık sevişmeye ama benim amacım ilk önce o dolgun kalçalarını yemekti ve başladım bunu emmeye domalttım önümde amı ve götü kabak gibi karşımda ir amını bi götünün deliğini yalıyorum bu anlamış olacak ki götümde ne işin var önce amımı ye hayvan diye bağırıyor o bağırdıkça bende götünü sikmek için daha bir deliriyorum derken parmağımla yokladım götünü önce birini sonra ikincisini derken resmen elimle götünü sikiyordum götü gevşeyince yerimi alarak götünün deliğine getirdim sikimi ve sırını yalamaya başladım küçük ısırıklar atarak götünün gevşemesini bekliyorum ve başını hafiften soktum götüne bu kastı kendini sırtını ısırıyordum resmen sonra bir ara gevşettiğini hissedince hepsini birden bir soktum ki meral nasıl bağırıyor önümde hayvannn çıkarr yanıyo götümm yırtıldı acıyo vb. gibilerinden tabi girmişim dururmuyum artık başladım pompalamaya seni döle doyuracağım bugün diye ben de küfürler ediyorum ama lışında daha hızlı hadi erkeğim sokk hepsini sokk diye debelenmeye başladı buu ben boşalacağımı anladığım zaman çıkardım götünden ve verdim ağzına o azgınlıkla bir yandan kendini parmaklıyor bir yandan da beni yalıyor ve o yatağa ben de onun ağzına saldım sularımı ama nasıl ter içindeyiz görmelisiniz e tabi yarım saat siktim götünden resmenn bu saate baktı eyvahh saat geç oldu ben nasıl gideceğim felan diyo ne gitmesi daha yeni başladık dediğimde ise kaçamak bir gülücük atarak desene uyku yok bize bugün dedi ve sabah 4 e kadar dinlene dinlene hem amını hem götünü hemde ağzını döl kuyusuna çevirdim ben 7 kere o ise 6 kere boşaldı resmen öldük yorunluktan tabi ertesi işlerimize geç kaldık haliyleee bakalım artık bir sonrakine arkadaşımıda getireceğim yoksa tek başıma ölüyorum dedi sözünde durursa ikisini birden sikeceğim eğer gerçekleşirse onu da yazarım gizliliğe önem verenler ve yarağa hasret bayanlar ekleyin sizi de uçurayımm sabaha dek dul evli bekar genç yaşlı farketmez yeter ki sex arzusu bol olsunn... ama gizli kalmak şartıylaaa
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bakire tadı başka

Ben Adanada oturan 18 yasında bİr gencim.Lafı fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum.Olay 2 hafta önceye dayanıyor.Komşumuzun kızı benden 4 yas büyüktü    ve hala evlenmemişti.çok süper fizikli üstelikte çok güzel bir kızdı.Bizim alt katta otur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

adanalı çıtır

ADANA da olan bi olay. arkadaşımın hulya isminde 23 yaşlarında esmer normal boylarda kalçalı çok dolgunn bi karısı var,ne zman arkadaşıma gitsem bana manalı manalı bkarrr çaktırmadan daa sikimee dikizle ben hep farkeder anlamaşım gibi davrnırdım.arka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sonsuz zevk

Merhaba arkadaşlar, ben cambaz. bu siteyi çok uzun zamandır bende takip ediyorum ve ilk defa yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim. ben 24 yaşındayım 1.83 boyundayım, 74 kiloyum, yakışıklıyımdır ;) . neyse konumuza dönelim benim ankarada okuyan bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beklemiyordum bunu...

Ben istanbulda üniversite 2. sınıfta bir öğrenciyim ve yalnız yaşıyorum buda bana çok avantaj sağlıyordu.Hikayeme geçmek istiyorum .Bu yıl yaz okulundaydım evet düşündüğünüz gibi dersten çakmıştık.Gündüz arkadaşlarla beraber akşam taksime gitmeyi kar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeşilgözlü pazarcı

MERHABA SİTE SAKİNLERİ burda yaşadığım olaylar gercektir sadece isimler değiştirilerek yazdım. ben 35 yaşında 170 75 kg kumral yeşilgözlüyüm zaten ne olduysa gözlerimden oldu pazarcılıkla uğraşıyorum bayan ve genç giyimi üzerine calışıyorum 2hafta e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadasım çok mükemmeldi

slm ben izmir bergamadan vedat burada üni. 2 yıllığı okuyorum. size basımdan gecen harika bir sex hikayesini anlatacam biz 4 arkadas 1 ev tuttuk tabi arkadaslarımda yakışıklılardı kız arkadasları devamli gelip gidrlerdi benim o an kız arkadasım yoktu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

45lik olgun kadinin tecrubesi sex hikaye

Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..Soğuk buz gibi bir hava vardı insanı ilklerine kadar titreten bir hava yerler buz tutmuş oldukça kaygandı hızlı ama dikkatli adımlarla eve doğru yürüyordum.önümde yürüyen bir bayan bir anda ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sik beni gotumu dagit yirt diye bagiriyodu.

Sinif arkadasim evlerine caya cagirdi evde kimse yoktu ustumu degisicem dedi yanimda soyunmaya basladi donla kaldi ulan gotun cok guzelmis herkese gosterme dedim istermisin dedi hic sikildinmi dedim hayir sen ilk olmalisin dedi da cevap almadan sikim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

netten gelen süpriz

merhaba site sakinleri ben semih bu başımdan geçen olay tamamen gerçektir.bir gün ist da bekar evimde tek başımayım nette dolanıyorum cahtten bi bayanla tanıştım daha sora msn den görüşmeye başladık o mecidiyeköyde bense maltepede oturuyordum ismi ay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah basin ah

bir gun ben sbahleyın dükkana geldım dükkanda cafe tipi anlarsınız aertık neyse ben bilgisayarları calıstırdım aklım 3 haftadır cafeye gelen bı kızda idi.kız hep mini giyor ve ben delırcek gıbı oluyordum ve hep o masaya ben bakıyordum yanı nben ılgıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.