bayılıyorum olgun ve şişmana

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
|slm arkadaşlar daha öncede hikayemi göndermiştim begenen ler olmuş tşk ederim ben 27 yaşlarında ama 23 gibi göstren esmer biriyim bizim iş yerinin karşısındaki apartmanda karı koca yanlız yaşıyolardı adam yaşı baya ilerlemişti bende lokantada çalıştıgım için ara sıra sipariş falan götürüyordum ama kadın bana göre bir içim suu orta yaşlarda ama taş gibi vücudu var allah inandırsın o kadını karşımda görünce yarragım pantolonuma sıgmaz oluyoo tabi ben gidip geldikçe birbirimize ısındık bi ara yine sipariş vardı baktım onların siparişi hemen ben götürmek istedim yukarı çıktım ayşe hanım kapıyı açtı istediklerinizi getirdim buyrun dedim birden elimden tutarak gel içeri gelgel dedi birden afaladım ne oluyo diye baktım evde yanlızahmet amca yokmu dedim dışarı çıktıgını söyledi buna sevinmiştim zaten usandım ondan dedi neden dedim işi bitmiş onun demezmi bende biraz utandım nasıl yani dedim aman boş ver dedii ben gideyim geç kalıyorum dedim bırakmadı niyetini anlayamamıştım sonra patron kızar dedim ben hallederim dedi ve telefonu eline aldı patrona eleman bana biraz yardım edebilirmi koltukları çekicem de dedi patron olur demiş oturdum ama gözüm kadının götünde ve gögüslerindeydi benimki yine kalktı tabi birden kadının bana baktıgını anlayınca utandım sıkılma dedi istersen çıkarda hava alsın demezmi heyecandan şaşırmıştım ama dememe kalmadan fermarıma elini attı aman tanrım nekadar büyükmüş dedi uatndım tabi sikimle oynamaya başladı tabi bende aylardır hayel edip otuzbi çektiigim gögüslerini vegötünü sıkmaya başladım rahatlamıştım heyecen kalmamıştı beni görünce sikin hep kalkıyoo degilmi dedi evt dedim meger her gelişimde bakıyormuş fark edemedimikimizde soyunduk bana harika yarragın var bıktım o büzüşmüş yarraktan dedi çok azgın kadı oldugu belliydi aylardır kocası el sürmemiş gögüsleri her yeri inanın taş miasali başladım gögüslerini emmeye elimde ammında biraz kilolu oldugu için ammı avucumu dolduruyordu valla öyle zevk alıyordum kii hemen koltugun üzerine yatırdım ve birden ammına bastırdımm inanın sikim yandı desem yeridir kadının ammı fırından beter o ateşle nasıl sokup çıkarıyorum artık siz heyel edin kadın altım da ooooohhhhh aaahhhh sesleriyle inledikçe ben dahada bastırıyor azıyordum onu her pozisyonda siktim bundan sonra ikinci kocam sesnsin dedi bikaç gün sonra işten ayrıldım ama çalıştıgım sürede her gün iki posta atıyordum şimdi onu çok özledim ama işim dolayısıyla gidemiyorum olgun yaşta ve şişman bayanlara sesleniyorum eger bi genç arıyorsanız nerde olursanız olun istedigim nitelikteki bayanlarla tanışmak sohbet etmek istiyorum işte msn adreim [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

temizlikçi kadın

Selam Ben Hakan Bolu 27 yaş. Temizlikçilerden biri isten ayrilmisti..gazetedeki ilani gören bir bayan is için geldi ne olduysa onun ise almamla oldu..ise alırken bana esini kaybettigini bir çocugu oldugunu ..buarada 33 yasinda(beyaz tenli sarisin ,ir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzem 43 yaşında

selamlarantalyada yaşıyorum teyzemde kalıyorum bir süredir. ama 43 yaşında ve 4 kızı olmasına rağmen hala güzel ve seksidir.hele yaz aylarında onunla denize gitmek inanılmaz bir şey. Neyse deniz hikayelerini sonra yazacağım. Şimdi size teyzemin banyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex ve ben

|kısaca direk açıklamaya gireyim ben 20 yaşında bir gencim arkadaşımın annesi semra yenge her zaman hayallerimi süslerdi birgün arkadaşımı çağırmaya gittiğimde evde birtek semra yenge vardı.bana serkan yok gelsene içeriye dedi bende ya nasıl olur yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarışın bomba

slm.Ben 18 yaşındayım. Çevremdeki insanlar bana hep çok yakışıklı olduğumu söylerler.Eh doğrusu bende onlarla hem fikirim. Neyse kendimi övmeyi bırakayım da sizlerin merakla beklediği başımdan geçen o çok özel dakikaları anlatmaya başlıyayım. Günlerd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul cevriye teyzem sonunda karım oldu tabiki sexde )))

Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm.Boluda yaşıyorum, 26 yaşındayım, adım tolga. Her sabah tıraşımı olup, güzelce giyinir işime öyle giderim. Bir gün Arkadaşım rahatsızlanınca bir kaç gün onun yerine servis... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

müjgan teyze

Annemin arkadaşı 45-46 yaşlarında etine dolgun esmer bir kadın. Ben ise 18 yaşında bir gencim. hemen hemen hergün bize gelir annemle sohbet ederdi. çok hoşuma gittiği için yanlarından ayrılmaz nin her tarafını iyice süzer, o gittikten sonra otuzbir ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dükkan sahibem

Ben 45 yaşında evli bir erkeğim.Bundan 8 ay önce yani ocak 2004 tarihinde başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. O tarihlerde Bir iş merkezinde bir büro kiraladım.Anlaşmayı emlakçı ile yaptığım için iş yeri sahibini hiç görmedim.Yaklaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sonunda emine`yi yedim - 1

Merhaba ben 21 yaşında bir gencim. Annemin gençlik arkadaşı 50 küsuryaşlarında Emine adında manyak güzel bir hatun vardı. Biraz kilolu ama harikabacakları olan, sarışın kısa saçlı, bronz tenli ve iri göğüslüydü. Dul olan buhatun bir kış gecesi bize g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaynanamın asıl istediği..

Kaynanamın Asıl İstediği.. Ben 31 Yaşında kendi iş yeri olan ticaretle uğraşan biriyim.Eşimle tanıştıktan sonra çeşitli bahanelerle kaynanam sayesinde başbaşa kalabiliyor ve ona minnet duyuyordum.Evlendikten sonra düzenli bir hayatımız oldu fakat kay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

isterik kız

Ben 54 yaşında biriyim. Başıma bu tür olaylar pek gelmiyor onun için sizlerle paylaşmak istedim. Çalıştığım işyerinde ben babacan sevecen bir adam olarak tanındığım için kimse ile yakınlık gösteremiyordum buda benim çok hoşlandığım sikmek istediğim k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.