beldeyi otobüsünde zevk dolu dakikalar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhabalar ben seralp istanbuldan yazıyorum.daha önce arkadaşım burçun evinde yaşadığım anımı anlatmıştım hatırlayanlar vardır.bir akşam evde sıkıldım dışarı çıktım otobüsle bi tur atıp dönmeyi düşünüyordum taki o ana kadar .neyse uzatmayalım.durakta beklemeye başladım.bir tobüs geldi ve bindim otobüs fazla dolu değildi ilk başlarda.oturdum ilerleyen duraklarda dolmaya başladı.yaşlı bi teyze bindsi bende ona yer vermek için ayağa kalktım.yanıma ise sarışın uzun boylu tahminen 175 boyunda mini etekli bir bayan geldi.otobüs sallandıkça kollarımız birbirine sürtünmeye başladı.bakıp gülümsedik birbirimize.ben biraz geri çekilip bir göz hareketiyle önüme geçmesini işaret ettim.oda anlamıştı tabi hemen önüme geçti.ben arkasından sürtmeye başladım.bir yandanda kalçalarıyla oynuyodum kalçalarını sağa sola oynatmaya başladı.otobüs sallandıkça bizim git gellerimiz artmaya başladı.gidip geldikçe inlemek istiyor ama inleyemiyordu analamasınlar diye dudağını ısırıyordu.o anda otobüs duraktan kalkerken şöför arabayı stop ettirdi. çalıştırmak için ışıkların sönmesi gerekir.ışıkları söndürdüğü anda ben elimi hatunun göğüslerine attım bi ay diye ses çıkardı birden sert bi şekilde elleyince.sezsiz o dedim tamam der gibi başını salladı.sonra elimi eteğinin altına götürüp kilodunun altından amıyla oynamaya başladımiyice kıvranmaya başladı.amı yanıyodu.nefes alışları sıklaştı.biryandanda elini arkasına götürüp sikimle oynamaya başladıben sikimi elinden çekip tekrar götüne sürtmeye başladım.kısa bir süre sonra titireye titreye boşalmaya başladı.yüzünü bana dönüp dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.ben inicem numaranı ver dedi.istersen bende geleyim evine gidelim dedim.o ise bugün olmaz dedi.kocam evde ben seni ararım dedi.bende numaramı verdim.ve o indi.aradan iki gün geçmişti.ama ne arayan vardı ne soran.telefonum çaldı bu sırada karşıdan güzel bir bayan sesiydi.allahım bu olmalıydı ve oyduda.ismi zerrinmiş bugün akşam gel bana kacam iki gün yok doyana kadar sikişelim dedi ve adresini verdi bende akşam geliyorum dedim ve telefonu kapattık.akşam evine gittim beni çırılçıplak karşıladı.içeri girdim dudaklarıma yapıştı.içeri zerrini kucağımda götürdüm sikim içindeyken.yatağa oturtum hemen sikimi ylamaya başladı sonra sırt üstü yatıp bacaklarını sonuna kadar açtı.bende içine girdim.git geller başladı.gittikçe hızlanıyodum.ve sonunda patladım.sonra sikimi çıkarıp ağzına verdim.bi güzel temizledi.arkanı dön dedim götündende sokucam dedim.hayır götümden olmaz ordan kocama bile vermiyorum dedi.amıdan istiyosan al senin bu am dedi.bende bir posta daha kaydım amından ve ikimizde boşaldık.beraber yıkanıp temizlendik ve ayrıldık artık haftada bir gün sikişiyoruz.işte bir anımda böyleydi.kendini siktirmek isteyen bayanlar için msn adresim [email protected] bol sikişli günler kendinize iyi bakın.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yaşlı koca ayı bogan gibi ;)

Selam. Adım Funda. 27 yaşındayım, evliyim, yetişkinim yok. Benden 15 yaş büyük kocamla, ben üniversite sınavlarına hazırlanmak için dersaneye giderken tanıştım. Despot baba evinin baskısından sonra, onun beni el üstünde tutan, sevecen davranışlarına kan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste orgazm

İZMİR şehir merkezinden başka bir semte gitmek için otobüse binecektim.Otobüs çok doluydu dolu olmasına rağmen benim çok hoşuma gitmişti çünkü içerisi çogunlukla üniversiteli çıtırlarla doluydu.otobüs bir kaç tur attı,ve otobüs iyice doldu otobüsün k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste ellerine boşaldım

anlatacağım olay 1 hafta önce başımdan geçti,ben 1.78 boyunda normal yakışıklı biriyim.d.bakırda yaşayanlar bilirler ofis durağında otobüs bekliyodum.akşam özeri olduğu için otobüs tıklım tıklım doluydu arka kapıdan içeriye girerken önümde 30 yaşları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çile dönüştü zevke

Çile Dönüştü Zevke Herkese selam size bu sabah yaşanmış gerçek bir olayımı anlatacağım. Ben istoçta çalışmaktayım, her sabah otobüse binmek için aksaraya oradan da başakşehir otobüsüne binerim. Sabahları otobüsler çok klabalık olduğu için yarım saatl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kilot koklamak

islerim dolayisi bir yere gitmek icin belediye otobüsü bekliyorum. islerim dolayisi bir yere gitmek icin belediye otobüsü bekliyorum. Yaklasik yarim saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tiklim tiklim oldugu için bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selmanin ilk sikisi

İş yerimden Dilek isimli arkadaşımla İstanbul’a gitmemiz gerekiyordu. Dilek 150 boylarında esmer minyon bir kadındır.  Akşam otobüsünden bilet aldık. Neyse seyahat başladı. Konuşa konuşa gidiyorduk. Saatte iyice ilerlemişti. Dile... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

trende macera

Ben 20 yasında bir erkegim ciktigim 1 kız vardi ve beni cok seviyordu her istedigimi yapıyordu.. Beraberce her zaman yolculuk yapardik birgün trende yataklı vagon da gitmek istedi ve kıramadim yataklı vagon aldim 2 kişilik sicak güzel bir kompartmand... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum serapı siktim

Merhaba arkadaşlar benden de bir GERÇEKTEN yaşanmış birolay.daha 16 yaşındayken annemlerle ve yan komşularımızla Şile de 2 günlükhaftasonu tatiline gitmiştik.Komşumuzun kızı vardı benim yaşlarımdagüzel, sexi bişeydi ama bir annesi vardı ki offff.O za... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüsteki Olgun Bayanı Evinde Siktim

Ben Kaan 32 yaşındayım geçenlerde iş çıkışı başımdan geçen bi olayı sizlere anlatacağım saat 23 sıraları pazar alşamı eve gitmek için minübüs bekliyordum neyse gelen minübüse bindim zaten biner binmez bi hatun 38-40 yaşlarında hemen dikkatimi çekti h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexsi kadın

mrb ben oguz 20 yaşındayım.konyadayısexmobilhikaye.netim apartmanda 7 katta oturan selma isminde bi bayan vardı.evli ve iki yetişkini vardı ama çok gençti.ben her zaman bi bahane bulur selmayı görmeye giderdim.o kadar sexiydiki onu her gördüğümde küçük oğuz şaha kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.