ben ve ebruyla cok guzel anlar yasadik dinleyin orenin arkadaslar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
BEN VE EBRUYLA ÇOK GÜZEL ANLAR YAŞADIK DİNLEYİN ÖRENİN ARKADAŞLAR Biz meslek lisesinde okuyorduk bensinifa gittim sexmobilhikaye.net da kaç tane ebru varsa hemen tıkla ve gör.` ebru yu gördüm da niştim ve bir iki ay sonra çok samimi olduk ve öpüşüyorduk vesonra bir iki adaha geçdi sexmobilhikaye.net da kaç tane ebru varsa hemen tıkla ve gör.` ebru yu dedimki hiç kimseyle sex yaptinmi odadediki yok ama istermisin dedim oda suradni eyerek tamam yapalim dedi bende yavaş yavaş üstündekileri çikariyordum ve yaliyordum oda benim kini gördü ve biraz korktu ve bende dedimki korkma bişey olmaz odatamam ama yavaş yavaş sokcan dedi bende tamam dedim sonra kafasini süttür meye başldim o daracik amciğina oda süttürür ken diliyle dudaklarini yaliyordu bende o nu yaliyor dum tabiki osirada birden sokmadim tabiki yavaş yavaş sokarkrn iiiğğğ oohhhh diye sesler çikiyordu bendende oh ondanda ah diye sesler çikarken birden benim kinin kafasi içine kaçti birde baktim kan geliyor bişeyolmaz dedim geçer dedim oda tamam dedi aşkim sonrada 1. 2. 3. 4 Keredaha siktikten sonra kalktim ve gittim ondan sonrada nerdeyse hergün siktim onu yani anliycaniz gibi obenim artik sex kölem oldu.. ! Gönderen: ali turan şenol
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

30luk harika dul

30`luk Harika DUL Merhaba ben Antalya`dan ÖMÜR. Geçen hafta Migros`ta tanıştığım afetle aramda geçenleri anlatacağım. Kafede tek başıma oturuyordum. Karşı masadaki mini etekli bayanda beni kesiyordu. Daha sonra gözlerim bacaklarına kaydı. Benim bakış... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kitotsuz ve gamze

Kilotsuz ve Gamze Slm..Ben Merve.36 yaşındayım.Hemen konuya gireyim. Bir gün arabam tamirde olduğu için işe otobüsle gitmeye karar verdim.Hem bayadır otobüslere binmiyodum.Sabah otobüsün içine zor attım kendimi..İşe kadar kapının dibinde gittim.Neyse... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

merhaba iligilenenlerin dikkatine

Merhaba iligilenenlerin dikkatine ! slm size basımdan gercekten gecen olayları anlatmak istiorm.oncelikle size kendimdedn bahsdeyim : yasında dul ama ilişkisi olan bir bayanım bundan yaklasık ay kadar once esimden bosandım ve bosanmadan once eşimin a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evlenmiş lezbiyen kadın

SLM BEN HULYA 32Y EVLI BAYANIM KOMŞUM FIGEN HANIMLA YASADIGIM HIKAYEYI SIZLERLE PAYLASMAK ISTIYORUM KOCAM YURT DIŞINDA ÇALIŞIYOR KOMŞUM FIGENLE ÇOK SAMIMIYIZ BANA KENDINI NASIL TATMIN EDIYORSUN DEDI BEN CVP VERMEDIM ÇOK GUZELSIN DEDI BENLE SEVİŞMEYE ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

necla ablayla

Adım Tuğba. Çok küçük yaşlarımdan beri İstanbulda yaşayan ve Lezbiyenliğini de yine küçük yaşlarda fark etmiş biriyim. Şu anda 26 yaşındayım. Benimle birlikte olma şansına erişenler oldukça güzel, seksi ve tam bir kadın olduğumu söylerler. İtiraf etm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

haydiiiiiiiii

|ben lezbiyen ilişkilerden çok hoşlanıyorum hem yaşamayı hemde burda olan hikayeleri okumayı seviyorum.ama hikayelerin hepsi bitti yenilerini istiyorum.lezbiyen arkadaşlar haydi yaşadığınız hikayeleri anlatın.bende bi hikayemi anlatmak istiyorum.ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iki manken sevgili

İki manken sevgili Günlerden bir gün işyerindeki bir arkadaşıma çiçek almak için oraya gitmek zorunda kalmıştım. Bana oldukça sıcak davrandı. Hangi çiçeği alacağıma bir türlü karar veremiyordum. Bana tavsiyelerde bulundu. Binlerce çeşit çiçek vardı, ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

En yakın arkadaşımla seviştim

Ben 18 yasında güzel sexy bi kızım.. benimle yaşıt bana çok yakın canımdan çok sevdiğim arkadaşımla sevişmemizi anlatacağım.. beraber duş alır beraber gezer beraber uyur beraber ağlar beraber güleriz . samimi ve birbirimize yakın olduğumuzdan birbiri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cok guzelmis

Çok güzelmiş Başımdan geçen olay ilk defa bir arkadaşımla yani bir kızla ilişkiye girmem oldu. Okul arkadaşı hande diye bir arkadaşım vardı. Onunla iyi bir arkadaşlığımız vardı. Okul çıkışlarında sıksıkgörüşürdük. güzel bir kızdı. Sanırım pazar günüy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yagmurlu gunde sex

Yagmurlu gunde sex merhaba ben basımdan gecen olyı anlatacagım size birgun arkadasım cennet ile carsıya cıkmıstık biraz alısverıs yaptıktan sonra cennetle yaya olrak eve gitmeye kararverdık hem dolasmıs gezmıs olmak maksadıyla ama biz biraz yol aldık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.