Bakire Hikayeleri kategorisi, benı zorla sık dedi hikayesini oku.

benı zorla sık dedi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm ben 19 yasında uzun boylu sexi vicutlu bi erkegm sizle lise yılarında yasadıgım bi olayı anlatmak sıtıyorum daha 2. sınıftayken sınıfımızda arzu diye balık etlı dolgun goguslu bi kız vardı ben sureklı onu kesıordum o ıse hç pas vermıyordu okulun en guzel kızlarından biriydi bigun sınıf ta kavga ettım ve basım buyuk beladaydı okul cıkısında buyuk bir kavgadan sonra yuorgun bi halde ewe gderken arzu bana dur birlikte yuruyelımdedi bende gelmesını soyledım yolda gderken ewde kımse olmadıgını ve hıc parası olmadıgını soyledi bende bize gelmesını soyledım birlıkte bisiyler yeriz dedim braz ısarardan sonra kbul etti ewde annemler vardı direk benım odama grdık annemler teyzemlere gtceklerıbı soylediler ve cıktılar bende bu kızı nasıl sikerım dye dusunuordum bi baqtım benım yatagmda uzanmıs benı gorunce toparlandı ama ben rahat olmasını soyledim tekrar uzandı yataga bende pc den solw bi müzik acıp yere otrdum bisiyler içtik sonra bana dedıkı sen manıtanla bulusunca ne yapıorsun dedı bende onu optugumu oksadıgımı soyledım arzu bana dedıkı benı suana kadar kımse opmedı dedı ben soke olmustum nasıl boyle bıkızı kımse opmez dye dans edelımmıdedı benım tmm dememe kalmadan yapıstı bana o guzelım memelerı bana degdıkce bı hos oluyordum ne oldugunu anlamadan opusmeye basladık cok tatlıydı ve kulagıma benı sıkermısın dedı ben ılk basta ıstemedım ama zorla benım 23 cm lık aletımı elıne alıp seker gbı emmeye basladı bende o anda azmıstımmkı buyuk bir enerjıyle arzuyu yatagıma yrdım ve o guselım memelerını yalamaya basladım benısık dye ınlıyordu 69 poziyonu alarak zorda olsa gotune grdım ama bu fazklaa uzun surmedı 5 dk ıcınde ben bosladım sakso cekmek ıstedı ve cektı benım aletım yne uyandı ve benı tekrar sık dye yalvarmaya basladı arzuyu domaltım gotunde yaklasık olarak yarımsaat sıktım onu normalde hemen bosalmam lazımdı ama yarm saat surdu bu ve arzu fallafos olmustu biraz dınlendıkten sonra bembeyaz memelerını ben tekrar yaladım sonra amına ındım dudaklı bi amı vardı ve cok temızdı ben amını yalarken o zevkten ucuyordu bende dayanamayım amına grdım yağ gbı kayıyordu ve içi cok sıcaktı yarm saat kadar da amını sıktıkten sonra bırlıkte dusa grdık ve o hızla ewden ayrıldı benımle yaklasım 1 hafta konusmadı utanıyordu ve karne gnu benı okulun ustundekı parka cgrdı dttığmde sınıfın butun kızları ordaydı ve bana hep bır agzdan benı de sık dye adeta yalvarmaya basladı lar bende bugun olmıyacagnı soledım ve ertesı gun biizm ewe vgrdım hepsını ve 14 tane kızı bırden sıktım yalandeğıl 14 tane bundan sonra hergun bırıyle sıkısıorum ve hayatımdan memnunum sex istiyen bayanlar bana ulasabılırler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

harikagündü kantinde

slm başımdan geçn oly tamamen gerçektir. 3 yıldr ciddi düşündüğüm bi kız arkdaşım var. onun arada tartışrız tabi hemn onun arkdaşaları aramızı yapar. bir gün sibel yine kız arkdaşaımla aramı yapmak için yanıma kantine geldi ben oldum olası kantini se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli ç ift 3. oldum ya arkası gelir

slm hikaye severler ben mert 1 ay ö ncesi baş ka bir yaş adı ğ ı m olayı anlatmı ş tı m baktı m gü zel ilgi var yeni yaş adı ğ ı m olayı anlatayı m diye dü ş ü nd&uum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aylinin evinde

MRB BEN KÜRŞAT ERZİNCANDAN. 30 YAŞINDAYIM GECEN YIL Bİ SOHBET SİTESİNDE İSTANBULDAN AYLİNLE TANISTIM AYLİN 32 YASINDA COK TATLI Bİ BAYANDİ Bİ SÜRE MSN DE SOHBET ETTİK ARKADASLIGIMIZI İLERLETTİK SONRA TELEFONDA KONUSMAYA BASLADIK. SONRA BULUSMAYA KARA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daniela 18 yaşında bakireydi

Bugün Deniela diye yeni bir yavru geldi firmaya. Benim design ettiğin kıyafetlerden birisini giydirdiler. Çok beğendim. O yavruya kaymam lazım! Alfred bu sefer itiraz etti, kızın yaşı daha 17 imiş ve başımıza iş açılabilirmiş... Ben Sen bilirsin Alfr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Türbanlının Müthiş GötünüSiktim!

Dükkanımın yan sokağında, apartmanın girişkatında genç ve oldukça bakımlı bir türbanlıkız yaşıyordu. Dükkan kendime aitti ve o kızıuzunca bir süredir takip ediyordum. Çünküöylesine güzel ve diri bir vücudu vardı ki ,dükkanın önünden her geçtiğinde on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o ne amcikti

MERHABA adım Şakir 30 yaşındayım.sizlere anlatacağım hikaye eve temizliğe gelen bayan adı fulya çok güzel bacakları bir harika. Birgün yine evi temizlemesi için çağırdım. Sabah rkenden geldi ve tenizliğe başladı. tabi ben her gelişinde onun bacakları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ada ve sonrası

Merhabalar Ben basımdan gecen bır anımı anlatmak istiyorum;Ben saygın bir firmada calısan 24 yasında bır gencım. Şirketimiz her sırket gıbı bayan agırlıklı calısan b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işyeri arkadaşım goncayı çok fena becerdim ağladı

SELAM hikaye sever arkadaşlar ben antep ten emin daha öncede hikayelerimi paylaştım ve hepinize okuduğunuz için çok teşekkür ederim ben antepte bir textil atölyesinde çalışıyodum ben orda çok eskiydim sonradan bayanlar felan işe girdiler bir kaç ay i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cdcinin kızı

|slm ben konyada yazıyorum bu hikayeyı tamamen gerçekdir.. ben 18 yasında 178 boyunda bir erkegim. neyse hikayeye gelelim. ben bir gün cd çektirmek için bizim evin yakınında cd çeken bir abla vardı. ben ona gidip cd çekdirecekdim dukkanına vardım duk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Azgın Buket

Merhaba Ben Buket.17 yaşındaydım..Sizlere eskiden sevgilimle yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.Ama yüzde yüz gerçek!Neyse başlıyorum…Bazen ben onlarda kalıyordum ama sadece öpüşmüştük.O 3-4 arkadaşıyla birlikte kalıyor.Oraya gidince onunla uyuyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.