Bire Bir Hikayeler kategorisi, bodrumda turistlerle hikayesini oku.

bodrumda turistlerle

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben liseyi daha yeni bitirdim ve geçen gün mezuniyeti kutlamak için bodrumda eğlenmeye gittik.Zatenbodruma yakınız.Herkes sabaha kadar kalacaktı.Biz önce biraz resmi bir yemek yedik daha sonra dağıtmaya başladık.Neyse fazla uzatmayalım girdiğimiz 3. barda süper rus turistler vardı tabi biz boş durmadık hemen birer içkiyle yanlarına yanaştık.Onlar da hemen bize ısınmışlardı ve çok ateşli danslaar etmeye başlamıştık ben daha fazla dayanamadım    ve dudağına yapıştım resmen kızzın dudağını sömürmüştüm.O ise daha ileri gitmekte kararlıydı.Elini sikime attı ve sikimi kaldırmaya başladı.Ben de başka    bir yere gitmeyi teklif ettim ve dışarıya çıktık biraz sahilde oturalım dedim tamam dedi.Sahilde otururken deliler gibi sevişmeye başladık durmuyorduk.Adeta kenetlenmiştik birbirimize.Ben bu olanları önceden tahmin ettiğim için yanımda prezervaif vardı çıkardım prezoyu hemen geçirdim sikime.Oracıkta sahilde sikişmeye başlamıştık tecrübeli    olduğu belliydi.Hiç bu kadar iyi sevişen bi kız görmemiştim.Bu azgınlığa fazla dayanamadım ve sarsıntıyla boşaldı o dah boşalmamıştı ben devam    ettim bindirmeye ve sonunda dayanamadı ve o da boşaldı bi müddet birbirimize sarıldık.Sonra arkadaşlarımın yanına geri döndük baktı herkes birini    bulmuş ve çoğu bizim gibi sevişmişti.Kız ertesi gün gidiyordu bu nedenle gün içinde otelde onun odasında saatlerce seviştik onu hala    unutamıyorum......Gönderen: karındeşen JaCk
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

muglalım

te tavla oyununda beraber tavla oynatığım ve hiç tanımatığım ve resmini bile görmediğim sadece sesini işittiğim bir bayanı bu derece seveceğimi rüyamda görsem bile inanmazdım.sizler ister inanın ister inanmayın bu hikaye değil hala devam eden bir ola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

siyahları severim

Ben 24 yayşında yanlış yaşayan bir bayanım. Benim hikayem yaşadığım bir tatilin özeti bunu sizlerlede paylaşmak istedim. İnanıyorumki sizleri de okudukça azdırakac bir olay. Yaşananları aynen aktarıyorum. Tatil için gittiğim hollandada çevreyi dolaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

chatten akdenize uzanan bir yolculuk

Hikayem gecen yaz agustos ayının ilk haftsainda antalyanin sirin bir sahil kasabasinda gecti N...... ile bir yil kadar once chat yaparken tanistim bir sure chat muhabbeti ettik derken telefon alisverisi oldu ve myhabbetimiz artik telefonda devam ediy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yildirim sex

Slm arkadaslar ben size basima gelen bi r olayi anlaticagim .Bir gun sinif arkadasimin bilgisayarini tamir etmek icin olara gitim arkadas kizdi evgde kimseleri yoktu kizin sevgilisi vardi bilgisayarin nerde oldugunu sordum odasina gotudu bana meyve s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

romantik iliskilere istinaden

Mrhb.Ben 3 yıllık evliyim.bu sitede dolaşirken,Romantik ilişkilere istinaden yazılan hikaye benim çok dikkatimi çekti.Takma isimler haricinde bütün olaylarbire-bir uyuyor.(Bursa/Ayazma).Bende takma isim kullanarak,sizlerle bunu paylaşmak istiyorum.Ad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk tanıştığımız gece

Bir cumartesi gecesiydi. Taksimde arkadaşlarla dolaşıyordum. Neslihan evine gitmek istediği için ben de neslihanın kız arkadaşı arzu yu evine bırakmak için kumburgaza doğru yola cıktık. Yolda araba arıza yaptıktan sonra ne yapacagımızı düşünüyorduk. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bitirdi..

Askerden yeni gelmiştim askerliğim süresincede bir ç.ok kadınla beraber olmuştum. eski aşklarımdan birini aradım 32 yaşında dul bir bayandı ama kocasıyla sex yüzünden ayrılmışlardı mükeemmel bir kadın ama eşinin sex gücü yokmuş neyse evine çağırdı gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kemerde rus güzeliyle

Fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum. Dunyadaki cennette calisiyordum. Antalyanin kemer ilcesinde. Resepsiyon bolumunde otele gelen guzel kizlar ya bizler tarafindan yada barmenler tarafindan sikilir. Neyse lobide oturan ikitane rus ilahina gozum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni bitirdim fatma

Birgün yolda arabayla giderken kaldırımda çok tatlı bir bayan gördüm. Kalçalarını tatlı talı sallayarak yürüyordu. üzerinde beyaz tişört altında siyah etek ve siyah fileli çorap vardı. Yürüyüşü çok hoşuma gitmişti. Arabayı biraz ileride durdurdum ind... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eski sevgilimin kankası

Merhaba.Ben burak.1.80 boyunda 75 kilo ve oldukça sportif bi adamım.yazacagım hikaye 2 hafta önce başımdan geçti ve tamamen gerçektir.tabi isimleri    degiştirdim.İki hafta önce otobüsle eminönünden gelirken eski kız arkadaşımın(ezgi) en sa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.