bu kadarını tahmin bile edemezdim...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Merhabalar bu benim ilk hikayem.adım emre 25 yasındayım 179 boyunda.66kg.kumral bir erkegim :) size ilk deneyimimden bahsedicem. ben üniversitede okuyan her iki cinslede ilgilenen biseksüel biriyim..ama erkeklerle olan münasebetim chat odalarından öteye geçmemişti.taaa ki o güne kadar....   yine bi akşam nette gay odalarından birinde takılıyordum.aslında çok istedigim fakat bir türlü cesaret edemedigim ilişkiyi hayal ederek sohbet ediyordum.isminin salih oldugunu 33 yaşında oldugunu ögrendigim aynı şehirde yaşadıgımızı söyleyen biri ile tanıştım ve sohbeti koyulaştırdım.aklımda hep var olan ama gerçekleştiremediklerimi onunla düşünmeye başladım.ilerleyen dakikalarda görüntülü sohbet için kameralarımızı açtık.o rahatça yüzünü sergiliyordu fakat ben korkudan açamıyodum yüzümü.neyse fazla uzatmayayım bu faslı.benimle gerçekten görüşmek ve buluşmak istedigini söyledi ve beni evine davet etti.abisiyle yaşadıgı küçük bir evi varmış.abiside o gece nöbetteymiş.fakat ben evine gitmeye cesaret edemedim ve arabamda buluşmayı teklif ettim.kabul etti ve 45 dk sonra buluşalım dedi.tam 45 dk. sonra söyledigi yere gittim ve orda bekliyordu.onu üzerindekilerden tanımıştım.özelliklede beyaz bir bere olacak başımda demişti.neyse arabama aldım ve turlamaya başladık.bu arada sohbet ederek birbirimiz tanımaya çalışıyorduk.ama ben bir türlü yüzüne bakamıyordum..sadece    arabaya binerken göz ucuyla şöyle bi süzmüştüm.benden daha yapılı ve iri bir vücudu vardı.ama konuşmaları benden daha kibar ve yumuşaktı.o`da    bende hem aktif hemde pasif olmak istiyorduk.yarım saat falan turladıktan sonra bir yerde duralım artık dedi.o,benden daha tecrubeliydi.daha önce 5-6 ayrı kişiyle degişik şeyler yaşamış biriydi.ben ise yaşadıkları sanal ortamdan öte gitmemiş sadece    evde yalnız kalınca kendi kendiyle oynaşan biriydim.tenha bir sokakta park ettim arabayı.bana sorular soruyordu sürekli.sanırım çok heyecanlı oldugumu anlamıştı.yavaşça elini elime getirdi ve elimi tutarak ne kadar yumuşak ellerin var dedi.ben utancımdan saga sola bakıyodum ve çenemden hafifçe tutarak kafamaı    çevirdi ve gözlerime bak dedi.bakıyordum ama içimde fırtınlar kopuyordu ne düşünecegimi ne yapacagımı bilemiyordum.eli hala çenemde idi.yavaş yavaş yaklaşmaya başladı.gözlerini kapat dedi.önce tereddüt ettim ama daha fazla gözlerine bakamadıgım için kapadım gözlerimi ve beklemeye başladım.   beni nelerin bekledigini neler yaşayacagımı tahmin edemiyordum.sanırım 45 saniye falan geçmişti ve yüzümde sıcak bir nefes hissettim iyice sokulmuştu bana.ve bir anda dudaklarıma degen o sıcak, etli dudaklarını .    hissedince kilitlendim kaldım ilk kez böyle bişey yaşıyordum.daha önce onlarca kızla öpüşmeme ragmen bu hepsinden farklı bir şey uyandırmıştı içimde.bende karşılık vermeye başaldım çünkü çok hoşuma gitmişt..bir yandanda elleri vücudumda geziniyordu salih`in. bir ara elini eşofmanımdan içeri sokarak sikimi yavaşça kavradı ve sıvazlamaya başladı.çok zevk alıyordum.2-3dk öpüştükten sonra hiç bişey    söylemeden eşofmanımı ve boxerımı sıyırıp sikimi agzına alıverdi.işte o an nefesim kesilmişti..bir eliyle sikimi kavrayıp yalarken diger elide aşagılara dogru    inip deligimi yoklamaya başalamıştı. daha önceleri defalarca kendi kendimi parmaklamama ragmen bu bambaşka bir histi.yabancı bir el geziyordu vucudumda artık..bu    şekilde çok fazla dayanamadım ve 5 dk sonra şiddetle agzına boşaldım salih`in.işini çok iyi biliyordu ve ustaca yutuyordu menilerimi.sikimi biraz daha yaladıktan ve iyice temizledikten sonra dogruldu,gözlerime bakarak nasıldım dedi.nefes nefese kalmıştım ve sadece çok güzel diyebildim.salih tekrar elimi tuttu biraz okşadı ve elimi sikine dogru götürmeye başladı.aslında buyuk heyecan yeni başlıyordu benim    için.yıllardır videolardan cd`lerden izledigim pornolardaki siklerden biri yanıbaşımda duruyordu artık.pantolonun üzerine sikine denk getirip elimi oraya bıarkıverdi ve bana dönerek sıra sende küçük acemi dedi.kalbim yerinden fırlayacaktı.pantolonunun dugmelerini teker teker açtım ve o muhteşem şeyi dışarı çıkarıverdim.salih direk gözlerimin içine kilitlenmiş o heyecanımı ve titreyen beni izliyordu ve sanırım bu da onun çok hoşuna gidiyordu.sanırım bi 10dk. oynadım sikiyle okşadım    avuçladım sıvazladım.salih bir eliyle başımı tutup aşagı bastırmaya çalışıyordu.ne istedigini çok iyi biliyordum fakat bir türlü o hamleyi yapamıyordum.biraz direndikten sonra başımı salihin ellerinin konturolüne bıraktım.başımı egdi,egdi,egdi ve sikiyle gözgöze getirdi beni.yala onu hadi aç agzını diyordu bana.gözlerimi kapadım agzımı .    açtım ve sikini agzıma almaya başladım yarısı zor sıgıyordu agzıma.sıcak biçimli ve damarlı bir sik agzımdaydı artık.yıllardır hayal ettigim şeyleri yaşıyodum.salih inliyordu ve çok güzel diye söyleniyordu.bende artık alışmış,iyi bir ritim tutturmuş aşagı yukarı alaıyodum agzıma.hazırmısın dedigini duydum bir anda.ama    başıma öyle bir bastırıyoduki hayır bile diyemeden agzıma fışkırtmaya başlamıştı .    bile.ekşi sıcak bir şey agzıma doluyordu.tadını daha fazla hissetmemek için yutmaya başladım.sanırım 5-6 kere kasılmıştı ve baya şiddetli boşalmıştı agzıma.hepsini yuttum ve iyice temizledim sikini.başımı kaldırır kaldırmaz dudaklarıma yapıştı salih.muhteşemdin aşkım dedi bana.çok hoşuma gitmişti partnerimimutlu edebilmek.daha sonra birer sigara içtik.salih hadi bize gidelim dedi.bu sefer hiç düşünmeden çalıştırdım arabayı ve sürmeye başladım.evde yaşadıklarımızıda daha sonra yazıcam.umarım benim bu ilk tecrubemi begenerek okumuşsunuzdur. mail atanlara cevapyazıcam. kamerası olanlarla da karşılıklı    görüşebiliriz :) hepinizi öpüyorum.emrealik_1980Gönderen: tecrübesiz_oglan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

manyak sexx

Yıllardan 2005 bızım mahallede hakan die biri vardı sexe çk duşkundu bir gun onlara gttık arkadaş ateri oynuyorduk hakan dayanamadı mehmet die arkadaşı odasına soktu ve kapıyı k&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

turgay bekaretimi nasıl aldı

Merhaba dostlarım. Benim adım orhan. Sizlere bekaretimi nasıl kaybettiğimi anlatacağım. Ankara`da yatılı okulun birinci yılındaydım. Daha belimiz gelecek yaşta değildik ama, akşamları yatakhanede bazı arkadaşlarla birbirimize göstere göstere siklerim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben bir ibneyim

ben köyde büyümüş ilk okulu köyde bitirdikten sonra merkez e orta okulubaşlamıştık ota son sınıfta okurken yine bizim köyden mustafa diye bir gençvardı birgün bizim evde ders çalışırken hadi şwvişelim dedi benimde canımbirden çekti tamam dedim ikimi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

benı bağ ı rta bağ ı rta

selam ben 19 yası nda beyaz tenlı kalç aları dolgun olan bı r bayı m bu hı kayem tamamen gercektı r bı r gun iş aramaya ç ı kmı ş tı m gı tmı s olduğ um iş gorusmesı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

HİÇ BEKLEMEZDİM

slm deyerli okurlar basımdan gecen bir olayı anlatayım size bu olay 2 yıl önce yasadım ben 27 yasında 170 boyunda 65 kilo esmer yakısıklı denilecek kadar sayılırım neyse konuya gecelim bir gün istanbul aksaraya gittimmalum hava cok sıcaktı ve iki bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk defa beni yaptılar

Arkadaşlarla birgün oturmuş sohbet ediyorduk ki sohbet erkek erkeğe sekse geldi çattı. Ben daha önce kendimi defalarca siktirmiştim, ama grupta hiç böylebirşey denememiş kişilerin varlığını hissettim. Onlardan iki arkadaşımı bir bahane uydurup evime ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tutku 5

Merhaba arkadaşlar kendimi anlatmama gerek görmüyorum çünkü diğer yaşadığım hikayelerimi okuyan kişiler beni hatırlar beni tanımak isteyen arkadaşlarda tutku diye başlayan tüm hikayelerimi okuduğu zaman benim profilime ulaşırlar şu son günlerde sizle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabada sex muhteşem

Selam uzun zaman önce bir hikayemi daha göndermiştim sizlere. Ben istanbul beylikdüzünden kerem. Bu defa arabada yaşamış olduğum hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Geçenler de yine nette gay sohbet sayfalarında dolaşıyordum. Biraz muhabbet falan ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kurbanlik omer

Kurbanlık ömer... ben 17 yaşındabir delikenlıyım bir gün çarşıdan otobüse bindim akşam saatleri olduğundan dolayı bayağı kalabalıktı.kapı ile oturak arasında yüzümü cama dönerek duruyordum 2 durak sonra arkamda hafif bir temas hissetim kalabalık oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

büyük sikli arkadaşım

selam ben istanbuldan yazıyorum yasım 24 su an bi işte çalışmıyorum üniversite mezunuyum.hikayeme başlayayım... 20 yaşımda üniversite okurken beraber odamı paylaştıpım hakan diye bi arkadaşım vardı... hiç dışarı çıkmaz eğlenmez bi tipdi.. bi gün haka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.