Eşli Hikayeler kategorisi, buradan gelen güzellİk hikayesini oku.

buradan gelen güzellİk

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
merhaba daha önce bi kaç hikayemi yazmıştım mimar kaan ben izmirden bu zevkli hikayemide onlar sayesinde yaşadım çünkü yazdığım hikayedeki msn adresimi bi evli çift eklemişti biraz kendmden bahsediyim 175 boynda 85 kilo 28 yaşında yaşını göstermeyn sempatik yakışıklı ve güvenilir biriyim bu güvenilir sayesinde bu zevkleri yaşadım diyebilirim neyse hikayeme geçiyimdediğim gibi msnimi biri eklemişti konuşmaya başlamıştık konuştuğum adamdı gerçek isimlerini vermicem isim hariç gerisi abartısız gerçektir neyse isim ahmet olsun işte ahmet beyle konuşmaya başlamıştık msnde 32 yaşında olduğunu söledi izmirin bi semtinde oturuyorlarmış bnde iizmir oturduğm için sorun yoktu amacımızı anlamışndır dedi tabi dedim istersen ilk kamerayla birbirimizi görelm dedi tmm dedim kamerayı açtık kendi halinde hafif toplu birisiydi konuşmamızada devam edioduk güvenebilirmiyz sana dedi elbetde dedm ama dememle güvenemezsinz tabi dedim msnden konuştk baya snra ahmet bey ya sorun olmaz güvenilr birisine benzion konuşmandn fln anlaşılıo dedi ne olursa olsun bu fantazimizi yaşamamız lazım dedi yardım ederen dedi tabi dedm eşimide gör o zamn dedi ben heycanlandm birden nasıl biri die merak ediodum tabi ahmet beyin yanına oturdu eşi ayla kafasıyla slm verdi bnde aynen karşılık verdm ama hiç fena biri deildi ayla 29 yaşındaymş kumral ne kilolu ne zayıf tam kilosunda dik göğüsleri en çok dikkatimi çeken onlr olmuştu üzerinde beyaz tşörtle çok alımlı gözüküodu snra anlaşdk beklediklerni söledilr beni ahmet bey dediği adresden aldı konuşark yürüyoduk evlerine gelmiştk tabiki acayp heycan vardı benmki hareketlenmeye başlamışdı şimdiden ahmet bey kapıyı açtı anahtarıyla içeri girdk oturduk ayla yoktu ortalkda ahmet beyde anladı bekle gelir birazdn hazırlanıodur dedi ben bakıym die kalktı ben tek kalmıştm tabi birazda şüphe vardı onlr bana güvendi ama ben güvenebilirmym die nese ahmet bey geldi seni beklio dedi şaşırdm birden hadi git dedi odayı tarf etdi siz başlayn rahat olun ben gelirm dedi odaya girdm yatağın ucuna oturmuştu ben girnce ayağa kalktı merhaba fln oturdk ikimizde çekngenlik yaşadık biraz üzerinde camda gördüğüm beyz tişörtü altındada beyaz şort vardı ben çekindm şimdi biraz dedm gülümsedi ayla rahat ol dedi birden dudaklarma yapıştı kendimizi yatağa attık üstüme çıktı delice öpüşüyodk snra ben onu altıma aldım elimi o dik müthş göğüslerine attım harikaydılr siyah sütyeni vardı onu çıkardım sıkmaya ardından yalamaya başladım mırıldanmaya başladı oda snra aşağı indim şortunu ve siyah külodunu çıakrdım amı harikaydı ıslanmştı çoktan yalamaya başladım mırıldanması arttı harikasın diodu iyice yaladıktn sonra tekrar dudaklarmız birleşti bu kez ben yattm o benmkini yalamaya başladı yavaş yavaş yalıyodu dahada zevkli oluodu heryerini yaladı snra hızlanmya başladı tmm yetr hadi dedi tkrar o yattı benmkini amına yerleştirdm yaaşça giriyodm birde kökledim ohhh die ses çıktı yine harikasın dedi bi yandn öpüşüyo bi yandn hızlı hızlı giriyodm bi ara kafamı kaldırdım ahmet bey gelmiş oturmş bizi izliodu aletiyle oynuodu ne ara geldi zevkten duymamıştk devam edin ya ben yokmuşum gibi dedi bizde devam ediyoduk snra ben yattm o üzerime çıktı deli gibi çığlk çığlığa zıplıodu iyice çoşmuştu snra geliyorum dedm üzerimdn indi ağzına alıp yalamaya başladı bu beni iyice zevke getirmişti ağzına boşaldm tamamını snra o lavoboya gitti elimi yüzümü yıkıyım die ahmet beyde bana nasıl beğendnmi dedi bende harika dedm beğenmek ne kelime o zman ilk ve son olmasın dedi sevinmiştm çocuk gibi çünü gerçektn harikaydı sonra ayla geldi yanımıza oturdu ahmet beyn aleti zatn dışardaydı bizi izlerken hadi karıcım birazda bunu yala dedi yalamaya başladı oda bu sefer ben onları izlodum ayla yeni başlamış gibydi gerçeten ateşliydi snra kocası yattı oda üzerine çıktı zıplıodu banada hadi boş durma boşlukları doldur die espiri yaptı bnde kaptım davayı belki olmz diodum arkadn ama süprizi yapmıştı kocasının üzerine doğru yattı bnde götüne girdim iyice çıldırmıştı hem amında hem götünde yarrak vardı ben bi yandan memelerini sıkıyodm bi yandn hızlı hızlı giriyodum onlarda öpüşüyolardı snra ben boşalıcaktım götüne boşaldım ayla ooo sıcacıkmış dedi gülümsedi snra kocasıda boşaldı oturdk bi çay sigara içtik ben kalkıym dedm geç olmadn kalmamı istediler ama işim vardı biraz daha snra dedm mutlaka beklioruz dedilr bende tabi dedim birdahaki seferi sabırsızlıkla bekliorum ama yeni heycanlar daha zevkli oluo yaşamak isteyen bayanlar veya çiftler eklesin bekliorum...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kocamin doktoru2

Kocamın doktoru-2 Merhaba yine ben; Sanem. Hikayemize kaldığım yerden devam ediyorum. Gece hastaneye ameliyat olan kocamı görmeye tekrar geldim. O seksi doktora söz verdiğim gibi odasına gittim ve kapıyı çalarak içeri girdim. Merhaba dedim. O sadece ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimla yabdigimiz plan hikayeler

Herkeze slm biz izmirde oturan hakan ve meltem ciftiyiz 7 yıllık evli bir ciftiz aynı abartmanda oturan ve karsı komsumuz olan hulya ve metin ciftiyle baya samimiyiz ailecek gelip gidiyoruz eslerimizde oldukca ii anlasıyorlar benim ve metinin eside k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocami kudurttugum gece

KOCAMI KUDURTTUĞUM GECE Canım okadar başkalarınla olamak istiyorduki kocamla sex yaptığımızda hep bir başkasıyla yatıyordum tabi kocamda. Eşim yusuf ta aynı şeyleri istiyor ama bir türlü bunu yerine getirmek için çaba göstermiyordu. Sıcak bir yaz gün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyumsuz karim

|Yine azgın günlerrimizden biriydi çıktık karımla istanbul sokaklarına herzamanki gibi benim orospu karım yapmıştı yapacağını kıyafet yok çıplak desem daha doğru halk otobüsünden başladık avımıza mini eteği kalçasının kalın yerinde idi adeta karımın ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

taksicinin alman ciftinle macerasi 1

Ismim yavuz ve 35 yasindayim. 178 de 80 kilo. Esmer tenli sportif bir tipim. Almanyanin büyük bir kentinde yillardir taksicilikle gecimimi sagliyorum. Sizlerde bilirsiniz - taksicilik dünyanin her ülkesinde macerali, tehlikeli ama zevkli bir istir. B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sabah kahvaltisi 1

SABAH KAHVALTISI (1) Pazar sabahı güzel bir kahvaltı için büyük bir markete gittim.Raflarda zevkime göre birşeyler ararken dikkatimi 30 lu yaşlarında yanında 5-6 yaşlarındaki oğlu ile alışveriş yapan bayan çekti. Üzerinde tek parçadan oluşan dizlerin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocası ben arkadasım esını sıktık

Selam ben can bundan once bır hıkaye daha yazmıstım kocası izledi ben siktim başlıgıyla buda başka bir maceram sızlerle paylaşmak istedim.Cok samımı oldugum bır arkadasım var adı mehmet kendısı cok capkındır bır gun tren garında bır bayanla tanısmıs ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masaj için gittiğim evli çiftle yaşadıklarım

slm arkadaşlar ben izmirde yaşayan 30 yaşında yakışıklı ve atletik yapıya sahip bir erkeğim bu yaşadıklarım tamamen gerçek bir olaydır. bundan bir ay önce bir internet sitesine jigololuk ve masörlük için bir ilan vermiştim aradan bir hafta sonra gele... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en büyük zevk

Ben Emre 35, eşim ebru 28 yaşında evli çiftiz. Yaşadığımız olay 2000 yılında gerçekleşti,sex yaşantımız genelde her evli çiftte olduğu    gibi bir süre sonra durgunlaşmaya başlamıştı. Birgün yatakta yanyana yatarken sex hakkında dertleşmeye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gercek ilski 2

GERÇEK İLŞKİ 2 biraz eylendikten sonradiskodan çıktık sahilde dolaştık biraz tabi şakalşıyorduk asramızda ufak tefek el hareketleri oluyordu ama birbirimize hisettirmiyorduk bu arada kocam mustafa benim uykum geldi hadi gidelim dedi bende sen git biz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.