Bakire Hikayeleri kategorisi, canım çekti hikayesini oku.

canım çekti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba size hemen hikayemi anlatmak istiyorum bu olay daha henüz iki saat önce gerçekleşti. bizim apartmanın dış cephe boyası için 4 günür apartmanın önünde iskele var. iskele balkon tarafında olduğu için ustaların ne yaptığı ve ne konuştuğu açıkça belli oluyor . zaten uzun zamandır kılsız götümü yardırmak istiyordum ama böyle şeyler hoş karsılanmayacagı için bir türlü cesaret edemiyordum. herneyse ... ... bizimkiler erkenden kaza geçiren komşunun ziyaretine gittikleri için evde tek başıma dineniyordum ki yine 4 gundur oldugu gıbı ustalar calısmaya basladı . benımde canım sıkılmıstı uzun zamandır gotum uzun ve kalın bı cısımle hasır nesır olmuyordu bende sıkıntıdan barı ıcıme patlıcan falan alayım dedım . herseyı hazırladım(krem patlıcan falan) tam esofmanımı ve kulotumu cıkarmıstım kı dıarıda calısanlardan bır elemanın ıskeleden bana baktıgını gordum hemen toparlanıyordum kı bana guldugunu farkettım bıraz kızmıstım ama hosumada gıtmıstı. bende bırden neden olmasın dedım ve balkonun kapısını acıp gelsene bıraz dınlenırsın dedım ıskeleden balkona atlayıp ıcerı gırdı. onun o kaslı vucudu ve ter kokusu bıle benı tahrık etmıstı bıraz oturup kahve ıctıkten sonra sen az evel ne yapıyordun agabey erkek adam bole seyler yaparmı sen karımısın dedı. bende kızgınlıkla ne erkegı be ne aghabeyı salak dedım ayaga kalkmamla omzumu tutup oturtması bır oldu bende bırılerıne soyleyecegını sanarak eger kımseye bıse solemez sır saklarsan sana guzel bır kac saat gecırtebılırım dedım. bozuk dogulu sıvesı ve kırlı pantolonundan tasan malı benı costurmustu oda tamam dedı. hemen ıs basına koyuldum ve pantolonunu cıkarıp seyını elıme aldım. ınanın bu gune kadar ızledıgım fılmelerde bıle bu gune kadar bolesıne tombul ve uzun bır yarak gormemıstım benı anıden bır korku ve heyecan kapladı sımdıde ıcıme nasıl alacagımı dusunuyordum. bırden sacımdan tuttu ve sıkıne bastırdı elımdekı yarak artık agzımın ıcınde halay cekıyordu. agzıma alıp emmeye basladım ıyıce kalkmıstı artık bır keser sapıyla oynuyordum oda benım kulotumu cıkarıp gotume baktı ve kadın gotunden farksız dedı ben ılk defa bır yarak yıyecek oda ılk defa got sıkecektı. kıcımın her zerresını yalamaya basladı en sone delıgıme geldıgınde zevketen acılıp kapanan deılıgım cosmustu ve hadı artık dedım yeter bu kadar oyalandıgımız. mutfaktan zeytın yagını aldım ve once onun o kalın sıkıne surdum oda benım deılıg yaglamıstı benı sırtustu yere yatırdı bacaklarımı dıktı vebenı ıkıye katladı sonra o sogan kafalı sıkını delıgıme bastırdı bı rhamlede kafasını sokup gıdıp gelmeye basladı oda sasırmıstı nasıl aldın ebnım 20 lıgı dedı bende hafıfce gulumsedım ustume kapaklandı hayvan gıbıydı dudaklarıma yapıstı ve hem opusup hem sıkısıyorduk her vurusunda sap sap dıye ses getırıyor benı sarsıyordu. zevkten sıkımden dol gelmıstı oda ıcıme bosaltı ıkıncı postayı kucagına cıkardı ve kucagında bosaldı sonra 3. de onu yere yaırdım ve sıkının ustunda zıplamaya basladım kafasına kadar gerı cekıyor sonra brden hepsını ıcıme alıyordum oda zevkten 4 kose olmustu sonra 4. postayı agzıma bosaldı artık ıkımızde tılt olmustuk . oda bende toparlandık. ınanın gotumdekı acı ve zevk hala gıtmedı. gıderken son kez mutfakta bana sarıldı bır kadın gıbı ınce olanbelıme sarılıp dudaklarıma yapıstı sonra yavas yavas ellerını gotume kaydırdıgotumu parcalayacak gıbı sıkarak oksuyordu bu benı delı etmıstı zaten oda 5. ye hazırdı anıden fermuarı actım donmu sıyırdım ve bır daha kokledı ama bu sonuncuda yavas yavas yapıyorduk oda bıtınce benı oyle bırakıp gıtmek zorunda kaldı gıderken bu aramızda dedı bende basımı salladım zaten yarın son gunlerı ıs bıtmek uzere . eger ıkna edebılırsem bı daha onun altına yatacagım. acıkcası bu kıro bana kadın olmadan kadınlıgı yasattı. umarım her erkek gotunu sıktırmenın tadına bır gun varır hepınıze bol sıkıslı gunler bye...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk sikiş ilk heyecan

öncelikle herkese mrb diorum.adım OĞUZ bu anlatıcam olay çalıştığım işyerinde geçti. ben istde yaşayan yakışıklı bir türk erkeğiym.olayda maltepede ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne biçim parçaydı o

Ben 18 yaşındayım ismim mehmet bundan iki sene önce amcamın kızı elif le carşıya gezmeye cıktık abisi gibi beni sewerdi mehmet abi sizin ewe gidelim dedi niye bizim ewde ne var dedim olsun dedi ablanları görürüz.tmm dedim gittik ewe ewde kimse yok be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

msn aşkım

Mrblar. ben bu yaşadığım fantazimi kimseye anlatamadıgım ıcın buraya yazmak istedim.ismim arzu sekste cok arzulu biriyim. neyse bi güm bi sitede bi erkekle tanıştım.önceleri sadece akadaşça sohbet ediyorduk. Hakan 38 yaşında benden 9 yaşbüyüktü ve ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cok sıcacıktı

mrb ben bursadan mehmet bu site cok kısa zaman once keşfettim ve sıkı bir sekilde de takıp edıyorum bazılarını inandırıcı bulmasamda bırcoguna inanıyom ve cok zevk alıoyam keyfle okuyorum ama sunu belrtmek isterım ozellikle annesıyle yatanları hıc am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu kız deli

Ewet arkadaşlar benim hikayem çok iç gıdıklayıcı olacağını tahmın edıorum;Bir gün oznurla parkta tanıştım birkaç görüşmenin ardından ewime dawet ettim ama gelmek istemedi.daha sonra sinirlendim arkadaşımın ewini ayarladım o ewe gelecekti ben sikecekt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgılım beni

|Benım adım naz fransada yasıyorum yasım 18 1.75 boy 54 kılo sarışın ela gozluyum kalcalarım tam yerınde gogusler o bıcım tam bır sex kralicesiyım ama taaa ki sevgılımle lise 2 ye kadar hıc bısey yapmamıstım..bir gun sevgılımle bızım eve gıttık ders ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobü ste

19 yaş ı ndayı m bu olay baş ı mdan geç eli 1 ay filan oldu otobü sle arkadaş ı ma gidiyordum bayağ ı kalabalı ktı en arkada ayakta durmaya baş ladı m otobü se 3 - 5 serseri tipli beni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk deneyimimiz

Merhabalar.Size kız arkadaşımla yaşadıklarımızı anlatcam.Kız arkadaşım 1.60 boyunda 90 ölçülerinde sımsıkı göğüsleri olan her erkeğin rüyalarına olan kalçalara sahip bir kız.Tutucu bir aile sahip olsa da bana karşı öpücüğü ve elletmeleri eksik etmiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hiç bir cümlesinde yalan yok

merhaba arkadaşlar. başımdan geçen bir olayımı sizlerle paylaşmak istedim.başımdan geçen olay 26.08.2008 tarihinde gerçekleşti.yaşım29 1.75 boyundayım. bir çok kişiden duydum sanal alemden arkadaşlık kurup ve o arkalışlık ilişkiye kadar gidiyrodu.bun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım sevgılım le ilki

slm lar ben size gecen bi zenci tarafindan nasil sikildigimi yazmistim ve bu bana gercekten cok aci ve zevk vermisti.simdi size kiz arkadasim damlayi nasil siktigimi yazicam.ben yakisili biriyim yani kizlar öyle der kiz arkadasim damlayla hemen hemen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.