Bire Bir Hikayeler kategorisi, canlı yayın!! hikayesini oku.

canlı yayın!!

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm arkadaşlar...bunun eşi benzeri var mı bilmiyorum editörlerden rica ediyorum bu hikayemi yayınlayın..şu an evimdeyim ve ailem düğün dolayısıyla köydeler...ve pazar sabahı gelecekler..inanın şu an masanın altında derya oturmuş bana sakso çekmeye devam etmekte ...off ölü gibiyim 2 posta siktim deryayı bu hikayeyi yazdıktan sonra benim küçük atakan ölene kadar sikişmeye devam edicez..bu gün öğle paydosunda deryayı aradım ve ailemin köyde olduğunu bize gelmesini rica ettim oda tmm dedi ve akşam 7 gbi buluştuk..mahallemizde pek görülmemek için ona arkamdan takip etmesini söyleyerek eve öyle girdik...eve girdiğimde ben dudaklarına yapıştım deryanın ama o durmamı bi şey söylemem gerekiyo die uyardı...alanyay gideceklerini uçağının cuma 17:30da kalkacağını sölüyordu..2 gün boyunca deryayı sikme hayalim suya düşmüştü ama en azından bu gece benimdi...1-2 yudum bişi içtikten sonra odama götürüp hızlıca soydum deryayı ve hiç konuşmadan 69 yapmaya başlamıştık tanıdım o pembe amı tekrar yalamak baya bi azdırmıştı oda deli gibi yalıyor 45 gün yokum erkeğim bitir beni die inliyordu..iyice sulanmıştı kaldırıp duvara yaslamış amına birden köklemiştim çığlık çığlığa sadece en bırakma hep sik die inliyordu farkındaydım uzun süre bu amcığa hasret kalacaktım bende inanılmaz hızlı gidip geliyordum heyecandan olsa gerek derya çığlık çığlığa boşalmıştı...biraz daha yaladıktan sonra yere yatıp bi posrada kucağımda siktim ve ağzına fışkırttım..oturduk sohbet ettik falan site aklımıza geldi...şu an hiç olmadığım kadar dürüstüm ben kavyeye yazıyorum derya masa altında sakso çekmeye devam ediyor..inanılmaz zevkli bi olay bu ya canlı yayında devam ediyoruz şimdi götünü hazırlayıp sikicem deryayı...sabaha kadar uyumıcaz çünkü yarın gidicek...tekrar rica ediyorum yayınlayın bunu cidden doğru sölüyorum derya bitiriyo şu an beni...ama daha 2 gün boş evim eklemek gelmek isteyen cvarsa eklesin...herkese ii geceler deryayı götünden sikmeye hazırlanyorum şimdi...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karısını bana sundu

Adam resmen bana karısını sundu buyur al doyur sik bana getir :) e ben dururmuyorum tabikide karısını sabahın ilk ışıklarına kadar sağ sol ağız göt am heryerinden siktim sonra resimlerini çektim Merhabalar ben Mert size yaşadığım bir olayı anlatacağı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk götüme geçtiği gün

Mrb ben amanyadan ismim nejat ben seze arkadaşımla yaşadığım olayı anlatıcam.Birgün evde yalnızdık arkadaşımın ismi hüseyindi daha önce hüseyinle sex girişimlerimiz olmuş fakat tam birleşme hiç olmamaıştı o gün evde yalnız kalmıştık ve ikimizde birbi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daha 8 saat önce

Mrb arkadaşlar bu size 3. Hikayem. En son eski sewgilimle olanları anlatmıştm ama isimler karışmışş. Ben yine kendimi tanıtayım 180 boylarında 70 kilo mawi gözlü bir gencim. En son anlattığım hikayeden beri sikişmiyordum. Ama ne hikmetse 8 saat önce ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı hatunla

Apartmanın son katına tesettürlü, biraz kilolu, oldukça güzel ve seksi bir bayan taşınmıştı. Yaklaşık 26-27 yaşlarındaydı. Adı Gülfidandı. Antepten gelmiş, burada(Maraş) özel bir okulda matematik öğretmenliği yapıyormuş. tabi bunları sonradan öğrendi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pürüzsüz bacaklar

ben erkan 23 yaşındayım bir restorantta garsonum bu olay tamamiyle gerçek tir geçen hafta perşembe günü ben servisteyken bir bayan ve bir adam yemeğe gel diler neyse oturdular filan ben kadına deli oldum siyah eteği kısacıktı ve altındaki müthiş baca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eczacının karısını kendi eczanesınde siktim

Slm ben mert kayserinin bi ilcesınden yazıyorum anlatacam hıkaye tamamen gercektır inanıp ınanmamak sıze kalmıs ben 25 yaslaarında 185 boy 75 kg esmer bırıyım etrafımdakı ınsanlar cok yakısıklı olduğumu soylerlerNeyse hıkayeme geceyım aslıyla bır paz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem ve harika kalçaları

Slm ben 18 yaşında uzunboylu seks tutkunu birgencim size yengemle olan seks hikayemi anlatacam yengem 34 yaşında dik gögüslere sahip kalçaları aletimi kaldıracak şekilde neyse hikayemize geçelim hafta sonuydu ben yengemin oturduğu eve gittim yengem e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

içkinin etkisiyle

Erkek arkadasimla birlikte gece eglenmek için disari çiktik.her zaman degil ama arada sirada eglenmek dans etmek içki içip sarhos olmak hosumuza gider. Birkaç arkadasimizla bulusup kendimizi istanbulun hizla gece hayatina biraktik. Klasik yemek yenil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canim kocam

merhaba adım Dilek.kocamla görücü usulu evlendik.seks yaşantımız bayagı monoton geciyor.seksi kıyafetler giyerek gezmesini cok seviyorum.kocam giyenmeme fazla karışmaz.bazen heyecan aramıyor degildim.kocamın iş arkadaşı mert sürekli arayıp aşkını iti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve azmışlar

Selamlar başımdan geçen olayda inanın ne bir abartma nede bir ekleme var. Geçen yaz ist. Idim işim gereği devamlı İst ve samsun arasında gidip geliyorum. O gün günlerden cumartesi idi ve de cok sıcak bir gündü arkadaşların yanına mertere uğradım &nbs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.