çatıda komşu ile beraber

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben komşu kızıyla beraber okuldan gelişte olsun veya biyerlere giderken olsun bazen asansörde karşılaşır yüzeysel olarak sewişirdik. işte birgün 23 nisan günü sitedeki gençlar o gün bayram diye balon alırlardı ve benim kızında elinde balon vardı ben bunla yine asansöre bindim işte derken aynı tarz öpüşmeler ve sıkılmıştım yalamaktan onu ve son katın düğmesine bastım. kız nereye çıkıyoruz dedi bende çatıdan balonu atalımmı dedim oda tabiki olur dedi.Sonra çıktık bu balonu attı ve balonun nereye gittiğini izlerken ben arkasına geçmiş bi ileri bi geri sürtüyodum ve direk çatının kapısını kilitleyerek bunu günısının altına götürdüm konuşurken üstüme çıktı ve bakireydi.benim malafatı almış eline oynarken ben de bunu soymaya başladım sadece iç çamaşırıyla kala kaldı. çok sexy duruyordu. dayanamadım bu öyle bi bakıyorduki kafasını sok artık diordu.bende dayanamadım tabi bunu iyice soydum ve değişik değişik pozisyonlarda becerdim fantaziyi sewnde biriyim ama işte kızdan ahuhahuh sesleriyle zaten iyice tahrik ediordu.ama ben o durumda bile korkumdan kalçasına sokuyordum.ve kızın vajınasını da oynuyordum aynı zamanda çok kötü azmıştı artık yattı komple döşeğe bende altına girdim bacaklarını omuza bi ileri bi geri o günden sonra haftada 1 kere ewlerimize gidip gelioruz ewler boş olduğu zaman .... fantaziyi sewenleri bekliorum [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ablası olmayınca kardeşini siktim

Uzun süredir görmediğim arkadaşımın kız kardeşi mesaj attı geçenlerde. Havadan sudan. Görüşelim kahve içeriz dedi. Uzun siyah düz saçlı dolgun dudaklı zayıf güzel bir kız. Ertesi gün buluştuk.Ablasından ayrılalı epey olmuştu. Kahvaltı yapıp evine geç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumun kızı

Slm ben gecenyil askerden yeni geldiyim siralar yasadıgım anımı sizlerle paylasmak istedim.abazalıktan düz duvarlara tirmandıgım sıralarda yeni komsumuz olan baharla tanıstım.kadın bir icim su gibiydi evlenmış ama mutlu olamamısti.birgün evinde su ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yelizle servisteyken

Slm ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım lıse servizs yapıyorum serviste bı kız var çok samım ve sıcak bır adı yazliz yeliz oynda 50 kılo mavi gözlu beyaztenlı harıka ölçulerı olan bı kız en son yeliz kyorum ev tırafık takılıyorum bu arada s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli yaraga hasret ezgim..

Tarih :16 Temmuz 2009 Perşembe Liseli Hatunumm Benimm Selam arkadaşlar Ben Kocaeliden Serdar Yaşım 23 Hikayeme gelince izmit kızmeslek lisesinde okuyan bir kız arkadaşla çarşıda kankymin sayesinde tanıştık ve Telefonlarımızın numaralarını birbirimize... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim ilknura fena çaktım

Selam. Benim adım Okan.Sizlere Ankara dan yazıyorum. Burada üniveritedeöğrenciyim. Çok güzel bir kız arkadaşım var:İlknur. Birlikte iyi geçiniyoruz amasex hariç. O evlenmeden beraberlik istemiyor. Neyse İlknur Pınar ve Seda adındaiki arkadaşı ile kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inönülü 9k

Hersey bızım bır lmesıyle basladı kız esmer ve 17 yasındaydı kızı hep kesıyordum kız bunu daha sonra anlamaya basladı kız daha sonra benden hoslandı bırgun butun herkes beden dersındeydı ben sınıfta nobetcı olarak kalmıstım daha sonra (yenı kız)selın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim götten isteyince

adım Erdem 18 yaşındayım 1.70 boyundayım ..lise son bilgisayar bölümünde okumaktayım,ünüversiteye hazırlanıyordum sevgilimle dersanedevakit geciriyorduk. hergün sınıfın en son sırasındaikimiz oturuyorduk.. sevgilim dersaneye okul kıyafetiylegelmişti.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli kamile

Sene 1996.lise son sınıftayım. arkadaşlık bağlarımız çok kuvvetli. bu yüzden bir çok kız arkadaşı ile birlikte oldum. ama içlerinde bir tane vardı ki hiç sormayın. Cuma günüydü. Hafta sınu için eve davet ettim. hiç itiraz etmeden kabul etti. nihayet ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıtır burcu

biz ünivesite ikinci sınıf ögrencisi iki kafadar arkadas erol ve salih.Arkadaşlar bize abaza diye hitap ederlerdi.Çünkü hep bizim sınıftaki burcuyla sex yapacagimizi söylerdik.Onlarsa hiç inanmazlardi.Taki ikinci sinifin başlarina kadar.Burcu,çok bak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hersey o bacaklarını gormem ıle basladı

|merhaba ben bı gun ınternette arka masada oturuyordum.yarım saat falan porno sıtelerde gezdım ve kapıdan bı tane lkıselı kız geldı.zayıf ve cıtı pıtı ıdı.ama etegı cok kısa ıdı ve bu da benım dıkkatımı cekmıstı.o benım oturdugum masanın karsısına ot... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.