Bakire Hikayeleri kategorisi, chatta tanıstım azgın hikayesini oku.

chatta tanıstım azgın

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhabalar ben genc 26 yaşlarında kısaca çılgının bırıyım chat sıtelerıne fazla takılırım lafı uzatmayım yıne bu sıtelere bırıyşe muhabete başaldım ve ne tesadufkı aynı sehırde kız 19 yasında unıversıte2 gıdıyo arkadasıyla berber kalan cılgın bırı neyse lafı uzatmayaım konusurken ıyıce ılerldık msn geçtık ama kız benım aynı sehırde oldumu bılmıyo macera ben onun ıcın geldım her sey o gece başladı ben otele gıtcem dedım olurmu dedı sen benım ıcın ta nerde geldın dedı ben dunden razıydım saten yemek yedık tabı bu arada ıkmızde ıyıce azmıs vazıyet gozlerımıze bakıyoduk ama aylının gozu benım onumde çadır kazıgı gıbı dıkılmıs sıımdeydın surtunmeler falan tamam tamam dedım kendı ıcımden bu gece yasadım dıyodum neyse gece gec saat oldu evıne gıttık arkadası kapıyı actı oda benı tanıdıgı ıcın ses cıkarmadı neyse bız aylınle yan odaya geçtık ben aylının dudaklarını yapıstım o ıstemıyodu benı tabı kadın kolay kolay verırmı dedım dudaklarına yapıstım elıyle hayır dıyo dudaklarıyla evt dıyodu nefes alısı hızlanmıs ıyıce azmıstı ben yava yavaboynun memelerıne dogru ındım yuzeyden o hayır ne olur dıyodu ben bakıreyım daha dıyodu ben onu dınlmedın elbısesını yırtacasına cıkardım bu arada ben memelerının ucuna yapıstım aylın cıldırıyodu goguslerının arasına benım kobrayı yerlestırdım ıtalyan cekıyodum yanı goguslerden başalyıp asagıya dogru elımı amına attım aylın ahhhhhhhhh ne olur yapma dıyodu dınlermıyım kafamı bacaklarını araya gomdum cıldırıyodu sular akmıs yeter dedım dort ayak poozısyonuna gel ben gotten sıkcam karakutunu dagıtcam dedım aylın ıtraz yok bu arada kapıda tıkırdılar gelıyo ben gel mıne dedım sen orda uzak kalma aylının suratı asıldı ben senı sıktıme yardımcı olcak dedım oda hemen daldı saten soyun kendını tatmın edıyodu kapıda anlamıstım ahlardan neyse aylıne delıgıne kremı boca ettım benımkını surmedım kı zevkı cıkarayım de dedım hazırmısın gırıyom tama dedı basını geçırdım ahhh dıyodu yastıgı ısrıyodu ben soktukca ah ohlama dondu sok erkegım dıyo bu arada mınenı dudakları dudagımda ben cıldırmıstı aylın altımda ezılmıs ben mıne geçmıstı mıne goguslerı aylın benımkını almıs agzına seker emıyodu sankı ama aylın dedı senın olmak ıstıyom ben sen bakıresın olsun cıldırıyom dedı tama dedım ben bacaklarını omzuma attım sulanmı am karsımda tabak gıbı mıne bana yardımcı oluyo yerlestordım sıkımı amına cılgınca sokuyom yetmez sok ahhh dıyodu ben gıdıp gelıyom sok sok dıyodu ben boşalcam dur ne olur dur ıcıme boşalma agzıma boşal ben agzına dogru attırıken oda kasıl kasıla orgazm oldu sıra mınedeydı o gece durmak yoktu mıneyı gotten sıktım ama amınııda sıkcem amıkasınan kadınlar ben herzaman hazırım sızlerı orgazma ulastıracam msn adrsım [email protected] ekleyın çıldıralım
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

editör dikkaatine

Kaç zamandır aldatanlar com sayfasında hiç bir hiç yeni hikaye konulmuyor sitede güncelleme yok bu konuda bilgi almak istedim..yeni bir hikaye daha yazacaktım ama güncelleme olmadığı için yazmak istemedim.Bilgi verilmesi rica olunur.tşk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

denizin küçük amı

| iyi günler okuyucular ben umut bende taşadığım bir olayı anlatıyorum bizim aile dostumuzun bakkalı vardı ve ben orada yardım ediyordum ve buse diye kızları vardı ve sağlık meslek lisesine gidiyordu ve ebelik okuyordu ve cinsilliğin her şeyini çok i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk bulusmada göte kaydım

ben ersel hıkayem bundan 3 yıl once basımdan geçti gece mesaisinden gelmiş uykuda tutmayınca sabah sabah chat sayfalarına gırdım saat 10 gibi net te bi hatunla konusmaya basladıkismnin funda oldu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın kızını bi güzel siktim :)

MRHB...DEĞERLİ...SİTE..ÜYELERİMİZ.SİZE BAŞIMDAN GEÇEN Bİ SEXS OLAYINI ANLATMAK İSTİOM AMA HEPSİ GERÇEK...BİR GÜN AMCAM VE YENGEM KÖYE GİTTİLER ONLARIN TEK COCUĞU VAR ODA AMCAMIN KIZI N. ONLAR KÖYE GİTTİĞİNDE N.DA BİZİM EVE 2 GÜNLÜĞÜNE KALMAYA GELDİ B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patron mahvetti beni

selam; uzun zamandır buradaki hikayeleri okuyorum. ben de sizinle hikayemi paylaşayım dedim. 25 yaşında 1,62 57 kiloda kumral ve güzel olduğu çok söylenen bir kadınım. Adım Selda. Yeni evlenmiştik ve bir çok borcumuz vardı. eşimin aldığı aylık borçla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex dedigin

|slm ben akın hepinize merhaba benim çok güzel bir kız arkadaşım var kendisi manken gibidir tabi bütün kızlar güzeldir ama o bir başka o da benim için aynı şeyleri söylüyor kendisiyle seviyeli bir ilişkimiz vardı sadece öpüşürdük bir gün bize geldi i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahırda koca karıyı sıkdım

merhaba ben akıf yasım 18 yaşi 55 60rası olan bır komsumuz vardı afat bır kadındı ırı goguslerı koca kalcaları herkesı kendıne hasta etmişdı .bır gun gunlerde salı dı bende hava çok sıcak oldugundan ahıra gıttım serınlemek için bır kac dakka sonra ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıtır necla

Başımdan yaklaşık 1 ay önce Bursa`da geçen bu inanılmaz hikayemi size anlatmak istiyorum. Kendime ait bir işyerim var. necla adında 26 yaşında muhasebecimizin yanında çalışan ve iş nedeniyle benim ofisime sık sık gelen çekici bir bayan vardı. Başlang... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatlı bakire

Selam. Ben 18 yaşında üniversiteye yeni başlayan bir gencim. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben yaklaşık 12 senedir şu an oturduğumuz evde yaşıyorum. Dolayısıyla komşularımızı çok iyi tanıyorum. Bizim komşuların kızlarının hep... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşi arkadan sikmiyormuşş

merhaba yine ben ilk hikayemde eski komşumu nasıl siktiğimi anlatmıştım elevi siktikten sonra baya bi zaman geçmişti alevle telfonda görüşüyorduk bana sana bi süprizim var diyordu ben israr ettikçe biraz bekle diyordu çok merak etmiştim ne olduğunu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.