Tecavüz Hikayeleri kategorisi, çingeneyi zorla siktim hikayesini oku.

çingeneyi zorla siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Çingeneyi Zorla Siktim merhaba ben 44 yaşında biriyim ismim R.K bir gün evimde oturuken bir çingene geldi yalnızdım evde kimse yok bir kaç gündür abaza abaza dolaşıyordum kapı çalındı baktım kapının meerceğinden bir çingene kız hemen pantalonu çıkardım ve kapıyı öylece açtım şotlu olarak çingene kapıyı açar açmaz amca be bana biraz hayır versene dedi bende onu inceleyerek geç içeri al dedim köpek bana bir kötülük düşünmüyorsun değilmi dedi bende yok ya nerde dedim kız evliymiş daha yaşı 18 falan bana göre bana bak bana bişey yaparsan seni haydara derim valla götüne kazığı sokar dedi bende yok ya sana bişey etmeyeceğim hadi geç içeri dolapta malzemeler var kötü olmadan sen onları al dedim ve çingene kadın içeriye aldım sikecem ama zor olacak diye düşündüm dolabı açtı bak meyvelerden falan ne varsa seç dedim bu arada götüne ayağımla dokundum hemen zıpladı ağzına sıçtığımızın herifi sen beni sikeceksin dedi bende ya bilmiyerek oldu dedim ama dolaptanda ayrılamıyordu derken dolapta sana yağ zeytin peynir meyve ne varsa poşetine koyuyordu aklıma geldi uyarıcı damla vardı onu limonatanın içine koydum ve bir bana birde kendine doldurdum iç diye ikram ettim valla senden hoşlanmadım sen bunu bende onu içeyim diye benim limonatayı aldı elimden ve bir seferde hemen içiti derken hadi bir daha iç dedim biraz daha ekledim uyarıcı damladan onuda bir seferde içti bir atı iştaha getirecek kadar içimişti etkisini göstermesi için duğa ediyodum tuvalet nerde dedi bende bir dakika dedim ve suyu hemen vanadan kestim bir ibrik su koydum ve damlayı yine suya ilave ettim çingene kadın bana neden hemen girmeme müsade etmedin dedi bende sular kesik sana su koydum dedim ve razı oldu hoşşşşşşşşşşşşşş diye sesini dinleye dinleye işemesini izledim sonra suyu dökündü ve çıktı artık tamam herhalde dedim ama yine bakışlarından anlıyordum bişey yoktu ve tamam dedi dolabı hep boşaltmıştı ben bu sefer sana elbiselerden vereyim dedim ve gardolabın önüne geldik elbiseleri seçerken konuşuyorduk evlimisin dedim evet dedi kız daha sen nesinki dedim oda evliyim ya dedi bu arada amcığını kaşımaya başladı gözlerinden anlıyordum artık uyarılmıştı ama tam olarak etkisini daha göstermemişti yine amcığını şalvarının uzerinden kaşıdı tamam herhalde dedim yine götüne bir dokunuş kondurdum bana ağzına sıçarım senin dedi bende artık iyice azmıştım kız bunda ne var şunu yiyeceksin bir sefer sana 100 YTL parada veririm dedim kız bir baktı yarrağa canıda gidiyor ama yinede yok diyor bana küfürler ediyordu artık gözlerinden belli oluyordu bende oyarılmıştım oda bende daha fazla içimiş ve amcığına sürmüştü uyarıcılardan başkası olsa hemen altıma yatardı ama kız inat etmişti bir kere yarrağıma baktı anam bu ne haydarınkine kurban oluyum git sen eşek sik dedi ama gözünü ayıramıyordu zaten ufak tefek bişeydi zorlada olsa sikecektim ama gönlü olsun diye bekliyordum niye kız bayramınki ufakmı dedim köpek kudurmuşsun sen valla onun yarısı kadar yok dedi kocan kaç yaşında dedim oda benim kadar dedi nasıl evlendiniz diye sordum ya şunu şortuyun içine koy bak ağzına sıçarım dedi bende canınmı çekti kız dedim bana bakarak sen bana bişey içirdin değilmi dedi bende evet dedim kötü bişey değil uyarıcı ilaç dedim oda neki dedi bende seni iştaha getirmek için dedim oda yinede ağzına sıçacam vermiyeceğim sana dedi bende valla benimkini okşayarak isteyerek olmazsa zorla yine seni sikerim gel şunu birlikte tadını çıkarara çıkara yapalım dedim ama hiç oralı olmadı artık elbiseleride almış gitmek istiyordu bende arkasından sarıldım ve doğru yatağa götürdüm kızın tumanını çıkardığımda manzara kötüydü altına sıçmıştı bile bende bolca peçete getirdim sildim ve tumanını çıkardım valla ben onu yiyemem dedi bende sen sesini çıkarma istediğin kadarını sokarım dedim baktım kız inatlaştı bende onu karyolaya bağladım ellerini ve ayağının birini şorto aşağı indirdiğimde kız altına sıçmaya devam ediyordu baktım valla ne yaparsan yap seni sikeceğim dedim bağırısan senin ağzınıda bağlarım ha ona göre dedim çırpınıyordu ama nafile bacağının birini kaldırdım koku beni tamamen cez bediyordu ve benim sallamayı amına dayadım hadi bak zorla olmasın şunu karşılıklı yapalım dedim yine götünü sallıyor baktım zaten 40 kg ancak gelir bir kız benim yarrağın önünde ufacık kalıyordu ve boklu amına yarrağımı dayadım olanca hızımla amına girdim kız hhhhhhhhhhhhhhhhhhıııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmkkkkkkkkkk diye bir ses çıkardı ve lokmalar buğazına durmuş gibi yutkunuyordu gözlerinden yaşlar geliyordu baktım çektiğimde kızın amcığından kan gelmşişti kendini kasıyordu zor girdiğinden dedim ve yine amına olanca hızımla yine daldım kız altımda baygınlık geçirmişti ve bir kaçdefa köklememden sonra içine hışımla boşaldım baygındı kucağıma aldım ve banyoya götürdüm kanlı ve pisik içinde olan amcığını ve götünü poposunu yıkadım benim sallamayıda yıkadım ve yatağa getirdim vaktim çoktu biraz sonra uyandı ve ne olur beni bırak gideyim dedi bende birde gönüllü ver sonra serbestsin dedim yine yok dedi ve ıkınmaya başladı bende yine bacak arasına geçtim ve yarrağı amına sürmeye başladım hadi yine sıçta bu sefer onun geldiği yeri sikeyimde gör dedim artık götünde bişey kalmamış olacakki ıkındı ama bişey çıkaramadı bende amına biraz biraz girmeye başladım ne olur beni öldürdün bayrama ben ne derim akşama amı görünce ne diyeceğim dedi bende ne dersen de amına soktuğum isteyerek versene sende dedim kız yok diyor başşka bişey demiyordu bende yine kızgınlıkla amına sonuna kadar kökledim kız aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh aaaaaannnnaaammmmmmm diye feryat etti ama sonuna kadar kitledim ve dudaklarından sarıldım kafasını oyana bu yana çeviriyor razı olmuyordu sonra derinlerden çıkıp tekrar amına dalıyordum baktım artık gevşemiş gözlerime bakıyordu bu kadar uyarıcı aldığı halde kız kudurması gerekirken hala direnmesi bana tuhaf geliyordu zaten artık bacağının birini çözdün derken kollarının biriniçözdün ve tamam dedi artık yapacağım bayramında ağzına sıçayım dedi ve çöz tam olarak sikişelim dedi bende tamam dedim kız serbest kalınca yine kaçmaya çalıştı senin amına götüne şimdi kodum dedim ve bunu karyolaya yüz üstü yatırdım ve bağladım bu sefer senin götünden sikeceğim dedim kız artık küfrü bırakmış yalvarıyordu bede isteklice ver boşuna yalvarma dedim bunun indireceksin bu gün dedim valla yiyemiyorum ya anlasana amım dağıldı zaten dedi kanatmışsın ben ne yapacam ne olursun falan gibi yalvarıyordu bende sen yalvardıkça benim sallama dahada kuduryor dedim götünü krem getirdim yarrağıma ve götünü tamamen kremledim artık bal kutusuna koymaya sıra gelmişti götüne yarrağımı dayadım kız anında hareket etmeye başladı bende altına birde kırlet koydum kıpırdayacak hali kalmamıştı ve götüne santim santim girmeye başladım anam diye inliyordu hoşuna gidiyor ama yinede direniyordu o kıpraştıkça benim yarrak biraz daha daha girmeye başlamıştı anladı artık kıpırdamıyordu yeter sokma ne olursun beynim zoklamaya başladı dedi bende tamam bu kadardan fazla sokmayacağım dedim ve aynı ayrda sokmaya ve çıkarmaya başladım biraz siktikten sonra baktım götünü yukarı kaldırmaya başladı ve kasları gevşemişti tamam dedim ama çözmedim ve aynı ayarda girip çıkmaya başladım biraz sonra kasılmaya başladı ve bağıra bağıra orgazm oluyrodu bende bundan haz alarak derine inmeye başladım ve içine bir vulkan gibi patlamaya başladım biraz bekledik bak sende hoşlandın dedim ne yapayım ya beni kuduttun dedi hadi çözeyim seni birde birlikte yapalım dedim tamam dedi çözmeden hazırladığım limonatayı aldım geldim boğazım kurumuştu yine ilaç varmı içinde dedi bende evet dedim çöz beni hadi artık bende isteyerek verecem dedi bende eğer bir daha bişey yaparsan seni bu sefer gebetirim dedim tehdit ettim yemin falan etti çözdüm beni banyoya götür dedi bende birlikte şufbenin altına girdik ufacık bedenini elimle yıkadım bende yıkandım allah allah bayramınki valla bunun ölüsü kadar bile yok diyordu eliyle dokunmasıyla yine benimki ayaklanmıştı al ağzına dedim bir taraftanda kafasını ısırır dıye saçından tutum ve boynunu kırarım bak dedim tamam dedi ve vakkum gibi kafasını ememye başladı usataca emiyordu ama ağzına kafası zor giriyordu küçücük ağzına kucağıma aldım yatağa gittik ben yattaım ona üzerine çık dedim kız yarrağın üzerine santim santim oturmaya başladı ben kendi haline bırakmış ufacık memleriyle oynuyordum biraz soktu yarıya kadar ancak girmişti bana hepsini soktunmuyudu dedi bende evet dedim ve zorlamaya başladı bence midesine kadar geliyordu yarrak ama zorluoydu ve yine kasılmalar başladı bağıra bağıra gelmeye beşlemişti benim keyfime deiyecek yoktu anında altıma aldım bir bayanın orgazmı yaşarken amına sokmaktan güzel bişey yoktur hemen yarrağı amcığına sokmaya başladım ama kıvranıyor ne olur dur biraz diye inliyordu bende hadi yalvar sokmayayım diye söyülüyordum ne desem yapacak durumda idi bende patlamak üzerydimki birden içinden yarrağımı çıkardı şlllooop diye bir ses geldi bende hadi öyleyse dedim ve ağzına dayadım yarrağı saçından kavradım dudaklarını açtım istemiyordu ama ben zorla ağızana boşaldım dudakları yüzü bütün menimle dolumuştu elimle dudaklarına sürdüm yalattım ve yarrağımı ağzına verdim vakkum gibi emiyordu sonra bir süre yattakta dinledik ve banyo yaptık bana artık haydarinkinden nasıl zevk alacağım dedi bende istediğin zaman gel sana en güzel anları yaşatırım benim küçük dilberim dedim dodaklarıma bir öpcük kondurdu ve poşetlerini aldı uğrladım. Gönderen: [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

o oraya sigmaz 3

O ORAYA SIĞMAZ - 3 Ben hala dimdikdim. Vakit bayağı geç olmuştu. Eve telefon edip geçikeceğini söylemesini istedim. Telefon etti ve izni koparmıştı. Telefondan sonra yanıma gedi ve sikimi eline alıp tekrar bu sik benim amıma sığmaz dedi. Ben sığacağı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o nasıl bi tayttı

Merhabalar geçenlerde başımdan geçen bu hikayeyi anlatmak istiyorum. Geçenlerde ufak bi iş için bankaya gitmiştim orda da eski bi kız arkadaşımla rastlaştık nasılsın falan filan derken zamanın varsa çay içelim dedim ben ama aklımda sex falan hiçbir ş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

almanca hocas ile

Almanca hocas ile slm sizlere bir ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.bn lise 2 ye giden bir öğrenciyim.bi gun almancam kötü olduğu için hocayla ders çalışmaya teklif ettim hocada okuldan sonra çalıştırırım seni dedi.ama hocayı görseniz ta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götçü abim

Bir gün nette chattteydim biriyle konuşuyordum o bana dedi ki seni sikmemi istermisin dedi olur dedim ne dediğimi bilmiyordum ve o sırada abim içeri girmiş baktı dedi ki yabancıya gitme daha iyi sikerim ben dedi ve koltukta aldığuı gibi beni yatağa f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karsi komsu

Karşı Komşu Dedem beni yazlığa götürecekti. Pazar günü hazırlanmış bekliyordum. Dedem geldi ve aşağıya indim. Arabada karşı komşumuzu gördüm. Büyük göğüsleri geniş ve etli bir kalçası vardı. Esmer tenliydi ve balık etindeydi. Benden otuz yaş falan bü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli sınıfta tecavüz ettim

Sınıfa girdiğimde içerde sadece Leyla vardı. Tahtayı temizliyordu. Çok beğendiğim, ama bana hep soğuk davranan bir meslaktaşımızdı. Sınıfın boş olmasından da yararlanarak, onun ne kadar güzel olduğunu, ne hoş bir vücuda sahip olduğunu, ne hoş kıvrıml... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yumruktan sonra siktim

|merhaba. ben amcamın karısını siktim. nasılmı. dün istanbula gitmek için köyden ilçeye geldi. ben yanlız yaşıyorum. görev icabı. yengem çok harika bir kadındır. kapalı bir kadın. ben yengemi uzun süredir arzuluyordum. onu iki yı önce üzerindeki kırm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul cikisi otobuste

Okul çıkışı otobüste slm ben kütahydan elif. tüm liseli kızlar gibi bende okula gidince etğimi kıvırırdım.o gün akşam okul çıkışı otobüs durağına gittiğimde yine çok kalabalıktı ama ordakilerin çoğu bizim okuldandı. neyse sonunda gelen ilk otobüse it... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni üniversiteli ile

ben 20 yaşındayım. kız arkadaşım 19 yaşındaydı. olay bu yılın başında gerçekleşti.ilk önce tanıştık sonra sevgili olduk felan.. tabii benim canımm bişeyler yapmak istiyordu ve onun da yapmak istediqini anlayabiliyordum. bir gün benim eeve gidelim yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadin doktorunda sikistik

Kadin doktorunda sikistik merhabalar adim Zafer tokmak Viyanadan katiliyorum bende yasadigim olaylari anlatmak istiyorum!... . Bundan tam 3 ay önce Kadin doktoruydum Anlatayim: 3 ay evvel telefon geldiydi Praksis`ime. Benimle görüsmek isteyen bir kiz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.