çirkin,kokan ve yaşlı olan herkeze verdi..

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Lise 2 deydim.Güzel sayılabilecek bir kızdım.Okula servisle gidip gelirdim.Bir gün servisi kaçırdım.Otobüsle gitmeye karar verdim.Başlangıçta her şey normaldi.Yanıma 30 yaşlarında siyah tenli,ter kokan,kıllı,göbekli bir adam oturdu.Otobüs sıkıştıkça o da beni camlara sıkıştırıyordu.Elindeki paltoyu kullanark başkalarının görmesini engelliyordu.Nasırlı ellerinle tek hamlede amımı okşamaya başladı.Birden fırladım.Otobüsün arka taraflarına geçtim.Arkamda 40 yaşlarında biri vardı.Otobüs durup kalktıkça bana sürtünmesi arttı.İlk baştaki terli adamda yanıma geldi.Artık kaçış yoktu.Çıtır,güzel,bakire bir kız bulmuşlardı.Sikilmem kaçınılmazdı.Derken altıma giydiğim tangam yırtıldı.40 yaşlarındaki adama ismini sorduğumda Ahmet,diğer adamsa Kadir dedi.Ahmet elindeki poşetten krem çıkardı.Fermuarını açtığında sikini gördüm.Yaklaşık 16-17cmdi.Sikini kremlidi.Yavaşça amıma girmeye başladı.Kadir ise boş durmuyor paltosuyla bizi gizliyordu.Ahmet daracık,pembe amımı sikerken Kadir göt deliğimi kremlemeye başladı.Amımın içinde sıcaklık hissetiğimde Ahmet çıkmıştı.Paltoyu Kadirden alarak bizi gizlemey başladı.Bu çirkin adam güzel ve taze bir kızı sikecekti.O anda yarrağını gördüm.Devasa bir şeydi.Bu girmez dediğimde sikemediğim herkezin acısını bende çıkartacağını söyledi.28-29 cmlik yarrağının başını soktuğunda gözümden yaş geldi.Yarrağının başıyla beni sikmeye başladı.5 dakika sonra tüm bağırsağım dölle doldu.Otobüsten indiğimde Ahmet gitmişti.Peşimde Kadir vardı.Beni zorla evine götürdü.Evinde Kadirin ağabeyi İsmailde vardı.İsmail ve Kadir beni aynı anda sikerken eve gidemediğim aklıma geldi.Beni bırakmadılar.Bağladılar ve her gün siktiler.Daha sonra öğrenmiştim ki bunlar genelevde pezevenkmişler.Çıtır amımdan eser kalmamıştı.Para önemli değildi.Ama çirkin,yaşlı,kokan herkeze bu güzelliğin tadına baktırmak istiyordum.Şu anda 19 yaşındayım.Genelevden ayrıldım ve salağın biriyle evlendim.Ama Kadirin yarrağına tapıyorum.Öyleki kocam gider gitmez evime Kadiri alıyorum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eski komşum sikimi yalıyordu

merhaba ben 32 yaşında seksi seven biriyim karşı dairemizde oturan komşularla eşimin arası çok ii di alev 40 lı yaşlarda kızı deniz 20 yaşında hasan bey int kafe çalıştırdığı için gece 4 den 5 den aşşağı eve gelmezdi eşimden duyduğum kadarıylada alev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocası altadan canan

mrb bn ....... bu olay 1 ay önce gerçekleşti... suna abla gzl bi byaan kalcları çok gzl oo kalçalara çok bayılırım bn eve sık sık onlar gitmek istiyordum eve elimde deildi bir gün evde tektim canan abla bize geldi annem evde yoqtu.. bişey sormaya gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konserde 4 kı zı siktim

slm ben g.antep ali kalfe ç irsottan yaş ı n on altı mehmet akif ersoy endri meslek lisesi diyorun ç ok yakı lş yı n kı z lar ilgisin ç ekerdim fantanı n geç lik festilvanlide ö n tarafdaki ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ormanda arabada......

öncelikle herkeslere slm olsun arkadaşlar. ben kısaca kendimden ve çıtır sevgilim deryadan bahsedeyim. ( sadece isimler değişik olaylar aynen anlatıldığı gbidir).ben yeşil gözl&u... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evde komşumuzu becerdim

slm deyerli okuyucular ben 19 yaşında gen erkekim neyse konuya gireyim bizim bir komşumuz var evmizi tam karşısında ben ona yaran kalıyorum hep evdeyken çamaşır asmaya geldinde pencereden onu izler 31 çekerim beni azdırıyor o güzel kalçaları çok güze... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni acımadan siktiler

Selamlar.Aslında bu başımdan geçenleri kimseye anlatmak niyetinde değildim ama burada ki bu anlatılanları gördükten sonra belki de anlatmam en iyisi olacak diye düşündüm. Neyse kısa kesip hikayeme geçmek istiyorum. Ben bugün 23 yaşında bir bayanım. B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mini etekli kız wc işi bitti xd

mehraba ben mustafa 17 yasındayım hemen konuya gırcem bizim sınıfta okuyan ve yan komşumuz olan burçin hasataydım o sarı saçlı uzun boylu ve mını etek den baska bişi giymeyen b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sikiş ilk heyecan

öncelikle herkese mrb diorum.adım OĞUZ bu anlatıcam olay çalıştığım işyerinde geçti. ben istde yaşayan yakışıklı bir türk erkeğiym.olayda maltepede ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam yanımdayken

SLM SİZE DAHA ÖNCEDE YAZMIŞTIM MÜZİK ÖĞRETMENİ SAF UYUZ KOCAM VE ÖĞRENCİLERİ İLE YAŞADIĞIMI EŞİMİN SAMİMİ ARKADAŞI ERKAN BİR İŞ KUTLAMASI İÇİN BİR GECE YAŞAYALIM YEMEK YER SENİN GÜZEL MÜZİKLERİNİ DİNLERİZ DEMİŞ ÜÇ ORTAK KOCAMA ISRAR ETMİŞ KOCAMDA HAN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mükemmel yiğenim

Ben 22 yaşında esmer ve 1.65 boylarında filan birisiyim bu olay 7 sene önce oldu teyzemin kızı wardı ismi göksu tam manasıyla bir afetti 12 yaşında olmasına rağmen mükemmell dolgun kalçaları wardı nese konuya gelelim teyzam gile gitmiştik ve teyzem a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.