Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, cok abazydım cook hikayesini oku.

cok abazydım cook

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selamlar herkese bende herkes gibi sex hikayeleri okuyorum ve cook hoşlaniyorumda okumaktan ve bende karar verdim yaşadım hikayeyi anlatmaya şimdiye kadarda hiç hikaye paylaşmadım neyse lafı uzatmadan hikayeme geciö inanıp inanmamak size kalmış ben 31 yaşındayım ve evliyim evleneli 3 yıl oldu sexe coook ac bi insandım cunku eşim hiçmi hiç sevişmesini yada sex yapasından hoşanmior sex yaparkende bilindik yuntemlerle yat aşagı cık uzerine booşal tamm biti ooo sıralar iiice azmıştım canım sex yapmak istiodu işsizdim bide evde otur nete takıl yana yana sikecek kadın ariodum ama bi şey cıkmadı neyse eski caşılştım yerden bana işteklifi geldi işe başladım calıştım şte bayanlarda çalışiodu ve ben iclerinden birisine vuruldum gorur gormez konusuyoz ama acilamidum cunku oda evliydi yaa ters tepki verirse die korkuyodum coook neyse ama bir birimize karşı kur yapioduk ardan 1 ayfalan gecti serviste bana asık oldunu soledi ben mutluluktan ucuyodum adetaaskımın karsılgını aliodum işyerinda ufaktefek kaçamaklar yapioduk opuşmek gibi şeyler işte ama kimsenin goremicegi yerlerde tabi ve ben onu coook arzulamaya başlamıştım bi fırsatını bulup sikmem lazmdı ve soyledim tamm dedi ama nasıl nerde yapcaz dedi ve bende burda bize yakın bi şehir var oraya gieriz otel tutarız dedim ok olur dedi ve gun ayarladık o gun ikimizde evlerimzden işe gidiyomuşuz gibi cıktık ben onu evinden aldım otogara gitik ama nasıl mutluyuz ikimizde anlatamam otele gitik 1 oda istedik adam dedi kimlik verdik kimligi siz evli deilseniz aynı odaya koyamam sizi dedi neyse cıktık ordan başka otele gitik bu seferde 2 oda aldım ve sevgili,mide hala kızı dedim neyse odaya cıktık odaya gire girmez kucakladım gibi yataga sevgilimiz boyu 160 falan bende 178 bende baya bi kısa ama encok sevdim yanı gotudur 10 numara got var neyse deli gibi sevişyoz saat sabah 8 de odaya girdik deliler gibi sevişiyoruz ben dudaklarını yaliorum ısırıyorum sevgilim acemiler gibi sevişiodu galiba sevişmesini bilmidu ustunu falan cıkarmaya başladım gogslerine yumuldum deliler gibi yaliorum o sırada oda beni soyuyo pantolunumu falan ckardı herseyimizi cıkardık andan dogma oldu onu yatırdım yataga encok sevdigim am yalamak ve başladım amını yalamaya ooo coookguseldi yaa yaliorum dilimi deligin icine sokup sokup cıkarirum adeta dilimle amını sikiyorum oda inliyordu ve hemen yan dondum yaragımı agzına verdim bende onun amını yalidum o benim yaragımı ben amını yalidum arda sırada fasını bastıriodum yaragıma gırdlagına kadar yaragımı sokuyodum agzına bende unu amını dilimle sikiyodum agzım şapu şupur olmuştu amı cııık sulanmıştı ve yalip tuduyodum coook hoşuma gidiodu ve yalaşma faslı biti dedim onume domaltım yaragımı amınıdayadım şlap die girdi coook sulanmıştıı oooff coook gusedi yaa halen tatdı damagımda wallaben amına pompalidum git gel giet gel ve ters şekilde ytaga yatırdım 15 20 dakk ole siktim sonra sırt ustu tayaga yatırdım bacakları omzuma alım verdim yaragı sikidum şap şap ses cıkidu o 1 sefrde 2 3 kez boşalmıştı ben halen boşalamamıştım ve en sonda daynamadım bende boşaldım o ister inanın ister inanmayın tam 8 sefer yapmışız ikimiz bile inanamadık buna yani ben 8 sfer boşaldım sevgilim de saysını bile unutmu kaç sefer boşldını ama coook guzeldi yaa akşam otelden cıktımzda saat 6 olmus sabah 8 den akşam altı yakadar sikişmişiz ve o gun eve vardımda yuryecek halim kqalmamıştı daşaklarım bile agrış inanın sevgilimi ardımda onun ise amı aciomuş cook sikşmekten :))) ama şimdi sevgilim işi bıraktı buluşamiyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Eski sevgilime tecavuz ettim

Selam arkadaşlar adımı vermek istemiyorum takma adım doğan ben 20 1.80 boyunda 75 kilo beyaz tenli siyah saçlı kahve rengi gözlü biriyim eski sevgilim ise 19 1.70 boylarında 70 kilo balık etli biraz kumral sarı saçlı siyah gözlü kendisini cok beğen m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu ipek

selam burdakileri hikayeleri okurken bende 10 önce komşumuz ipek hanımla yaşadıgımız aşk dolu geceleri anlatmak istedim .henüz 25 yaşındaydım komşumuz çok işveli güzel gögüsleri olan sempatik bir bayandı ara sıra selamlaşırdık bir pazar günü apatman ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocam ve sevgilim

Ben 18yasında 1,71 boyunda bi kızım size sevgilimle basımdan gecen önce kızdıgım sonradan cok sevdiğim olayları anlatıcam.Sevgilimle tam 1yıldır nerdeyse her gün sikisiyoduk ama hicbi sekilde azgınlgmı dindiremiyordu. Onun beni okul etegiyle sikme fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı komşumbegüm

Begüm benim üst komşum olur kapalı şirin bir hanımdir kendisi.Beni değil başka erkekleri bile gördüğünde başıını kaldırmadan gider anlatacagım maceramda tesadüf sonucu begümle yakınlaşmamdan kaynaklanan bir olaydı.Begüm 30 yaşında kocası halis beyse ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Karimin Teyzesini GotteN !

ben 23 yashindayim eshimle hayet mutlu bir ayleydik ama ben eshimle evlenmeden once bile onun teyzesinde gozum vardi beni ona cheken bisheyler vardi da doguru ama ich bi zaman cesaretlenemedim soylemeye neyse aradan seneler gechti eshimle evlendik on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

marangoz halil

selam arkadaşlar ben istanbuldan halil 21 yaşındayım dayımlara gitmiştim ben marangozum dolap için gün boyu calıştım gece oldu dayılarda kalacaktım bu arada yengem 48 yaşında uykum yoktu bir ara dıtırkı duydum yengemi çıplak lavobaya giderken gördün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankaranın en azgın bayanı

Ben ankaradan serkan bende başımdan gecen olayı anlatacam msn adresimi böyle ankaradan sex seven bayanlar eklesin dıye bir siteye yazdım aradan bir hafta gectıkten sonra 1 bayan ekledı beni kapalı az balık etli beyaz tenli bir bayan ve sohbet muhabbe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

8 yıldan beri sikilmedim

ben ahmet bu hikaye 2 hafta önce oldu.ben antalyaya gitmiştim tatil için. bir hafta falan kalacaktım tatilde kafamı dinlemek için.neyse 1 hafta olmuş dönme vakti gelmişti.son gün dü uyandım sabahleyin kahvaltı dan sonra biraz gezmeye çıkmıştım. biraz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seda abla

BİR GÜN BİZİM KOMŞU SEDA ABLALARA GİTTİM.DAHA DOĞRUSU HER GİDERDİM GİZLİCE SÜTYENLERİNİ YALARDIM.TABİ O ZAMANLARDA 18 YAŞINDAYDIM.BİR GÜN ANNEMGİL ŞEHİR DIŞINA GİTMİŞLERDİ BENDE ONU FIRSAT SEDA ABLA GİLE GİTTİM.SONRA ONU FIRSAT BİLEREK SEDA ABLANIN Ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tamirciyken azmışım meğer

slm ben osman tamamıyla başım dan geçen bu hikayemi paylaşmak istiyorum sizinle okuduğum okulda merve diye güzel ve alımlı bir kız vardı orta 2 nin 2. döneminde beden eğitimi dersimiz vardı BENDE ARKADAŞLARLA ANLAŞIP DENİZE KAÇACAKTIM en azından niye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.